Hoe verwerk jij liefdesverdriet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Cor
Mineur
Mineur
Berichten: 216
Lid geworden op: 03 feb 2003 15:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Cor » 05 okt 2003 16:05

Ik ken geen liefdes verdriet, SORRY :cry:

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 05 okt 2003 16:07

Cor schreef:Ik ken geen liefdes verdriet, SORRY :cry:


Wees er maar blij om.

Gebruikersavatar
Calvin
Sergeant
Sergeant
Berichten: 309
Lid geworden op: 18 okt 2002 12:34
Contacteer:

Berichtdoor Calvin » 06 okt 2003 09:36

Het perfecte medicijn tegen liefdesverdriet is als er een nieuwe liefde in je leven komt. 8)
Mijn volk gaat verloren omdat het geen kennis heeft.

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 06 okt 2003 10:32

Ben benieuwd hoe het bijna 2 maanden later gaat met Markie?! Ben je er al een klein beetje overheen? Ik weet dat dit lang kan duren, maar dat je er op een gegeven moment overheen bent is volgens mij zo goed als zeker.

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 06 okt 2003 11:50

Ikke21 schreef:Ben benieuwd hoe het bijna 2 maanden later gaat met Markie?! Ben je er al een klein beetje overheen? Ik weet dat dit lang kan duren, maar dat je er op een gegeven moment overheen bent is volgens mij zo goed als zeker.

De arme jongen eraan herinneren zal ook niet veel helpen.

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 06 okt 2003 11:56

Dit is toch niet herinneren, alleen belangstelling! Mag dat niet dan?

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 06 okt 2003 12:00

Tuurlijk wel. Maar ikzelf zou niet echt gemakkelijk worden van zo'n vraag.
Zelf stop ik die oude liefdes, uitgestorven tot vendetta's en wrok liever heel ver weg in mijn geheugen, om er zo min mogelijk aan te denken.

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 06 okt 2003 12:45

Maar Markie heeft toch zelf dit topic geopend, dus dan kan hij toch ook zulke vragen verwachten!

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 06 okt 2003 15:51

Nou 't is heel verschillend.Het ene moment gaat het best goed, maar met sommige dingen wordt je pijnlijk herrinnerd aan wat ooit was zeg maar.Dan kan het weer enkele dagen duren voor je je weer een beetje normaal voelt.Ben er iig niet 1 2 3 overheen da's een ding dat wel duidelijk is.

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 okt 2003 20:23

Markie schreef:Nou 't is heel verschillend.Het ene moment gaat het best goed, maar met sommige dingen wordt je pijnlijk herrinnerd aan wat ooit was zeg maar.Dan kan het weer enkele dagen duren voor je je weer een beetje normaal voelt.Ben er iig niet 1 2 3 overheen da's een ding dat wel duidelijk is.


Wat kunnen we nog meer voor je doen?

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 25 okt 2003 20:51

essieee schreef:
Markie schreef:Nou 't is heel verschillend.Het ene moment gaat het best goed, maar met sommige dingen wordt je pijnlijk herrinnerd aan wat ooit was zeg maar.Dan kan het weer enkele dagen duren voor je je weer een beetje normaal voelt.Ben er iig niet 1 2 3 overheen da's een ding dat wel duidelijk is.


Wat kunnen we nog meer voor je doen?


Jij niet meer dan je al gedaan hebt essie.Met mensen als jou wordt het allemaal makkelijker.

Waardeer het ook enorm dat weet je, daarom zeg ik het hier nog mar eens.

Mark

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 okt 2003 21:02

Markie, als mannen onder elkaar za ik je een paar goeie tips geven!

1. Wees reeel: het was níet de ware voor je! (is ze dat wel, dan komt ze wel terug, maar reken daar niet op, dat verwerkt niet lekker)
2. Richt je op ander dingen. Probeer niet langer te balen, daar heb je alleen jezelf mee!
3. Als je aan haar moet denken verdring je dat in het vervolg onder het motto 'de échte ware kom ik zeker nog een keer tegen!!'

Komop Markie, voor haar 10 anderen..! (zij gaat weg, 't is haar eigen schuld dat ze dan wat mist toch?!?)


ps. ik las hierboven ergens het volgende: "Maar ik geloof als je door gaat zoals nu dat je het redden gaat." Met alle respect voor de lieftallige Essiee kan zulke taal natuurlijk echt niet. Tuurlijk gaat 'ie het redden, hij moet wel toch? ;) Of 'ie nou wil of niet. Daar komt bij dat hij er alleen maar beter van wordt omdat 'ie de ware ook nog wel een x tegen komt!!

Gebruikersavatar
TheEdge
Luitenant
Luitenant
Berichten: 594
Lid geworden op: 03 jan 2003 12:36
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Berichtdoor TheEdge » 26 okt 2003 11:30

Markie, ik lees dit topic nu voor het eerst, en wil er toch nog iets aan toevoegen....

Helpen uit eigen ervaring kan ik helaas niet. Maar ik heb twee mensen in mijn zeer naaste omgeving die een aantal jaar een goede en serieuze relatie hebben gehad (met hun partner, en met God). Beide relaties zijn echter nogal plotseling verbroken. Bij de een was het een paar maanden terug, voor de ander is het al een aantal jaren geleden. Hoewel het bij hen om een andere reden uitging dan bij jou, hebben beiden het er ook nog steeds moeilijk mee. Dus via hen leef ik ook een beetje met jou mee...

Ik hoop dat je de hele toestand intussen een beetje van je af hebt kunnen zetten. Dat je intussen mensen om je heen verzameld hebt om je ei aan kwijt te kunnen, en dat er hobby's en andere dingen zijn die je bezig kunnen houden, zodat je niet gefrustreerd raakt of verslaafd aan dingen die niet goed voor je zijn.

Hou je taai en vraag God om je te helpen.

Veel zegen toegewenst,
Edge.
TheEdge leest voor 't eerst de bijbel van kaft tot kaft.

Tussenstand: Ester 1 (19/08/05)

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 26 okt 2003 15:48

Cybercurse schreef:Markie, als mannen onder elkaar za ik je een paar goeie tips geven!

1. Wees reeel: het was níet de ware voor je! (is ze dat wel, dan komt ze wel terug, maar reken daar niet op, dat verwerkt niet lekker)
2. Richt je op ander dingen. Probeer niet langer te balen, daar heb je alleen jezelf mee!
3. Als je aan haar moet denken verdring je dat in het vervolg onder het motto 'de échte ware kom ik zeker nog een keer tegen!!'

Komop Markie, voor haar 10 anderen..! (zij gaat weg, 't is haar eigen schuld dat ze dan wat mist toch?!?)


ps. ik las hierboven ergens het volgende: "Maar ik geloof als je door gaat zoals nu dat je het redden gaat." Met alle respect voor de lieftallige Essiee kan zulke taal natuurlijk echt niet. Tuurlijk gaat 'ie het redden, hij moet wel toch? ;) Of 'ie nou wil of niet. Daar komt bij dat hij er alleen maar beter van wordt omdat 'ie de ware ook nog wel een x tegen komt!!


MM, ik ga hier maar niet op in.
Markie weer bedankt :oops: :oops:

Gebruikersavatar
Theodoor
Verkenner
Verkenner
Berichten: 99
Lid geworden op: 03 mei 2003 11:29
Locatie: Ugchelen
Contacteer:

Berichtdoor Theodoor » 26 okt 2003 18:06

Nuchter blijven!!!
Loser,Loser,Double Loser, Get the Picture,Duhhhh


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten