Sexualiteit anno 2013

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor schelpje3 » 04 jun 2013 16:01

Maar Mortlach, een bel om mee te luiden als je zin in sex hebt.
Wat voor vent ben je dan?
Is dat grappig?
Jarenlang zijn de dolle Mina's bezig geweest voor de zelfbeschikking van de vrouw, "baas in eigen buik" en het aanrecht is niet langer het enige recht van de vrouw, maar nu gaat iedereen uit zijn bol door het luiden van zo'n bel. Ik zou mijn man met die bel op zijn hoofd timmeren denk ik.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1925
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor Pcrtje » 04 jun 2013 16:09

schelpje3 schreef:Maar Mortlach, een bel om mee te luiden als je zin in seKS hebt.
Wat voor vent ben je dan?
Is dat grappig?
Jarenlang zijn de dolle Mina's bezig geweest voor de zelfbeschikking van de vrouw, "baas in eigen buik" en het aanrecht is niet langer het enige recht van de vrouw, maar nu gaat iedereen uit zijn bol door het luiden van zo'n bel. Ik zou mijn man met die bel op zijn hoofd timmeren denk ik.


Je zou elkaar een bel kunnen geven? Dat geeft vast een aantal leuke, humoristische momenten :-)
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor Mortlach » 04 jun 2013 16:36

schelpje3 schreef:Maar Mortlach, een bel om mee te luiden als je zin in sex hebt.
Wat voor vent ben je dan?
Is dat grappig?
Jarenlang zijn de dolle Mina's bezig geweest voor de zelfbeschikking van de vrouw, "baas in eigen buik" en het aanrecht is niet langer het enige recht van de vrouw, maar nu gaat iedereen uit zijn bol door het luiden van zo'n bel. Ik zou mijn man met die bel op zijn hoofd timmeren denk ik.


Je neemt het allemaal wel behoorlijk serieus, is het niet?

Begrijp me niet verkeerd, als een man zo'n ding inderdaad serieus wenst te gebruiken, verdient 'ie daadwerkelijk een knal voor zijn kop. Ik ga er dan ook gevoeglijk vanuit dat het door niemand serieus wordt genomen.

Is het grappig? Ach, als je 20-min bent misschien nog wel. Mij zou je er ook niet blij mee maken. Zonde van het geld, ach, misschien wel ja, maar goed, het is niet aan mij waar anderen hun geld aan willen uitgeven. En een reactie is soms ook wat waard hoor. We hebben een single vriendin ook wel eens een suggestief uitziend pakje gegeven met een pakje batterijen erbij. Kind kreeg een enorme boei natuurlijk, maar uiteindelijk hadden we een kaars ingepakt. Je moet er ook wel een beetje me kunnen willen lachen hoor...

En dat baas in eigen buik staat neem ik aan expres tussen aanhalingstekens, want ik kan me niet voorstellen dat jij achter dat idee staat.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor schelpje3 » 04 jun 2013 19:42

Het is VADERdag en niet ha ha leuke vrijgezellendag of kijk ons eens leuk bezig zijndag.
Daarom stoort mij dit enorm, omdat ik vroeger zag dat de kinderen in de folders gingen kijken of er een leuk kadootje voor pappa in stond.
Ik vind dit soort dingen gewoon ziek.
Om het in een folder voor vaderdagkadootjes te zetten, ik denk dat ik die organisatie maar eens ga mailen.
Niet dat het zal helpen, maar blijkbaar moeten er toch ogen geopend worden.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor Mortlach » 04 jun 2013 20:09

schelpje3 schreef:Het is VADERdag en niet ha ha leuke vrijgezellendag of kijk ons eens leuk bezig zijndag.
Daarom stoort mij dit enorm, omdat ik vroeger zag dat de kinderen in de folders gingen kijken of er een leuk kadootje voor pappa in stond.
Ik vind dit soort dingen gewoon ziek.


Het lijkt me sterk dat kinderen er zwaar aan zouden tillen.

Om het in een folder voor vaderdagkadootjes te zetten, ik denk dat ik die organisatie maar eens ga mailen.
Niet dat het zal helpen, maar blijkbaar moeten er toch ogen geopend worden.


Dat is natuurlijk niet de goede houding. Hopelijk helpt het hoor, en dat meen ik oprecht.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor schelpje3 » 04 jun 2013 21:06

Komop Mortlach, zou jij je moeder een "speeltje" of je vader een seksmok geven?
Ik mag het toch niet hopen. :?

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor Mortlach » 04 jun 2013 21:16

schelpje3 schreef:Komop Mortlach, zou jij je moeder een "speeltje" of je vader een seksmok geven?
Ik mag het toch niet hopen. :?


Nee, want ik heb smaak. Wat anderen elkaar cadeau willen doen - voor de grap of niet - moeten ze helemaal zelf weten. Ik vind het het niet waard om me druk over te maken.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Kvinna
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 22 nov 2012 13:08

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor Kvinna » 04 jun 2013 21:34

Zolang je maar je huis netjes houdt. Zie deze reclame van Ikea (niet echt gebruikt geloof ik).
[url]
http://www.youtube.com/watch?v=RQjkWjKZ4Sw[/url]

Mag dit op het forum? Anders haal ik het wel weer weg.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1925
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor Pcrtje » 05 jun 2013 08:56

Kvinna schreef:Zolang je maar je huis netjes houdt. Zie deze reclame van Ikea (niet echt gebruikt geloof ik).
[url]
http://www.youtube.com/watch?v=RQjkWjKZ4Sw[/url]
Hahaha! De boodschap lijkt me in ieder geval duidelijk. :)
"Een libelle zweeft over het water..."

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor hubert » 05 jun 2013 10:54

schelpje3 schreef:Maar Mortlach, een bel om mee te luiden als je zin in sex hebt.
Wat voor vent ben je dan?
Is dat grappig?
Jarenlang zijn de dolle Mina's bezig geweest voor de zelfbeschikking van de vrouw, "baas in eigen buik" en het aanrecht is niet langer het enige recht van de vrouw, maar nu gaat iedereen uit zijn bol door het luiden van zo'n bel. Ik zou mijn man met die bel op zijn hoofd timmeren denk ik.


Ik weet niet wat ik lees: ik hoop maar dat het niet een grote zware bel is.
Volgens de Bijbel moet de vrouw zich onderdanig gedragen ten opzichte van de man. Zeker voor haar eigen man moet zij peilen of hij zin in seks heeft of niet. Als hij zin heeft hoeft hij dat toch niet te vragen of aan de bel te trekken?
Wat krijgen we nou Schelpje. Dolle Mina's in de kerk?
Dit was nu juist zo prettig geregeld in de behoudende kerk.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor schelpje3 » 05 jun 2013 13:46

hubert schreef:
Ik weet niet wat ik lees: ik hoop maar dat het niet een grote zware bel is.
Volgens de Bijbel moet de vrouw zich onderdanig gedragen ten opzichte van de man. Zeker voor haar eigen man moet zij peilen of hij zin in seks heeft of niet. Als hij zin heeft hoeft hij dat toch niet te vragen of aan de bel te trekken?
Wat krijgen we nou Schelpje. Dolle Mina's in de kerk?
Dit was nu juist zo prettig geregeld in de behoudende kerk.

Ha ha ha.
Grappig dat je op bepaalde momenten ineens zo verlangt naar de behoudende kerk. :-oo
Die had ook wel zo zijn voordelen he?
Onderdanigheid ben ik niet zo van, wel van gelijkwaardigheid.
En voor 1.95 zal het wel een licht belletje zijn, zeker geen gegoten brons. Maar dan nog...
Isie nu helemaal betoeterd, maar gelukkig is hij niet betoeterd :8>

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor boer » 05 jun 2013 13:54

Niet voor een ander denken, Schelp.
Je verdraaid de mening van Hubert en maakt er (weer eens) een persoonlijke projectie van je eigen gedachtengang van.
Je wilt niet onderdanig zijn, maar dat moet je wel zijn volgens Paulus, .
Een vrouw met figuurlijk de broek aan, is nog erger dan een met letterlijk de broek aan .

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor schelpje3 » 05 jun 2013 14:03

boer schreef:Niet voor een ander denken, Schelp.
Je verdraaid de mening van Hubert en maakt er (weer eens) een persoonlijke projectie van je eigen gedachtengang van.
Je wilt niet onderdanig zijn, maar dat moet je wel zijn volgens Paulus, .
Een vrouw met figuurlijk de broek aan, is nog erger dan een met letterlijk de broek aan .

Hij is zelf mans genoeg om mij van repliek te dienen, daar heeft hij jou niet voor nodig. [-X
Je begrijpt helemaal niets van een gelukkig, gelijkwaardig huwelijk.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor boer » 05 jun 2013 14:14

Ja hoor hoe langer de vrouw in een bepaald gezin op tig fora zit, des te gelukkiger is de man in dit huwelijk.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Sexualiteit anno 2013

Berichtdoor schelpje3 » 05 jun 2013 14:18

boer schreef:Ja hoor hoe langer de vrouw in een bepaald gezin op tig fora zit, des te gelukkiger is de man in dit huwelijk.

Zolang zijn overhemden gewassen en gestreken zijn en zijn prakkie staat klaar, hoor je hem niet klagen :lol: :lol:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten