Sexuele druk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marcohack12345
Verkenner
Verkenner
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:55

Re: Sexuele druk

Berichtdoor marcohack12345 » 19 mar 2013 10:23

nou ik zou het zeker niet tegen je ouders of vrienden of wat dan ook zeggen als ik jou was.
Inderdaad wat je zelf zegt, wat schiet je er mee op.


Maar ook zou ik er niet zo'n groot ding van maken. ok dus je valt op vrouwen met een leren jasje, ( en dan met name het leren jasje ) dat vind je aantrekkelijk. Nu ben je 16 en je lichaam reageert nog explosief op dat soort dingen...als je 25 bent dan is dat wel anders en vind je het nog steeds gewoon heel aantrekkelijk.

Zolang je zelf geen gekke dingen doet als jassen van vrouwen af rukken dan...so be it.

En forceer jezelf ook niet om er niet aan te denken...want dan denk je er juist aan. Gewoon elke avond even lekker wel aan denken. Je vind het toch een fijn idee? Nou dan.


Oja, en je toekomstige vriendin natuurlijk een mooi leren jasje geven als cadeautje. :-)[/quote]


Oke ik denk er eigenlijk wel 's avonds aan. Maar denk u/jij dat het handig is om een leren jasje te kopen zodat je er meer aan kan wennen?

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Sexuele druk

Berichtdoor meribel » 19 mar 2013 12:57

schaapje schreef: Ik heb maar één optie voor jou, die ik nog nergens zie staan, ik weet niet of je een christen bent, of een christen in naam, maar niemand komt met de raad om naar je hemelse Vader te gaan, lees je bijbel en breng het bij Hem ....... Rom.12:2


dit is natuurlijk zo. Alles waar je mee zit mag je bij Hem brengen.

Maar als je zoals hierboven geschreven is, alles een fijn idee vindt .... dan weet ik geen antwoord, dan aleen.....
wees er een slaaf van!


ik weet niet precies wat schaapje met het eerste bedoelt. Maar ik bedoel je te zeggen dat je dingen niet groter moet maken dan het is. En bij sommige dingen in het leven is het nu eenmaal zo dat als je je krampachtig tegen iets gaat verzetten het alleen maar groter wordt.

Dat een 16-jarige opgewonden wordt van zaken in het leven is niet een zondig iets. Dat zou heel gek zijn natuurlijk want het hoort bij de ontwikkeling van je lichaam.
Dat jij dat wordt van leren jasjes , nu ja, zal ooit wel iets voorgevallen zijn in je leven waardoor je het koppelt aan opwinding. Maar er zijn echt zat ergere dingen wat dat betreft.

En of je een leren jasje moet kopen daar kan ik je toch zeker geen advies in geven. Moet en mag je helemaal zelf bedenken en invullen.

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Sexuele druk

Berichtdoor schaapje » 19 mar 2013 13:59

meribel schreef:e
ik weet niet precies wat schaapje met het eerste bedoelt.


Lees even je eigen berichten terug, hier heb je het tegen iemand die een "probleem"heeft wat, naar eigen zeggen zijn leven beheerst en die nergens anders meer aan kan denken, zelf woedeuitbarstingen krijgt.


En of je een leren jasje moet kopen daar kan ik je toch zeker geen advies in geven. Moet en mag je helemaal zelf bedenken en invullen.

Jij gaf toch wel het advies om een leren jas te kopen voor zijn vriendin!

Ik denk dat dit topic geopend is door iemand die NIET van zijn probleem af wil, nou dan heeft hij het goede forum gekozen! Veel stimulans is er te vinden.

Verder houd ik het voor gezien, ik heb al weer spijt dat ik reageerde. :-&
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

maran
Sergeant
Sergeant
Berichten: 290
Lid geworden op: 08 jan 2013 14:13

Re: Sexuele druk

Berichtdoor maran » 19 mar 2013 14:03

ik begin me onderhand af te vragen of het allemaal wel serieus bedoeld is. :-$

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Sexuele druk

Berichtdoor schaapje » 19 mar 2013 14:07

maran schreef:ik begin me onderhand af te vragen of het allemaal wel serieus bedoeld is. :-$

iK OOK!
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

marcohack12345
Verkenner
Verkenner
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:55

Re: Sexuele druk

Berichtdoor marcohack12345 » 19 mar 2013 14:28

Gelukkig zijn er mensen die het wel geloven.

Ik dacht echt dat het vreemd was maar als dit zulke reacties opwekt.. Dat was niet mijn bedoeling. Ik ben blij dat er nog mensen zijn die me hebben geholpen door te zeggen dat ik me hierover geen zorgen hoefde te maken. Dat deed ik namelijk eerst wel.

Als er dan geen mensen zijn die nog iets te zeggen hebben dan sluit ik hier mee af.

Eigenlijk waren het 2 dingen die ik me afvroeg toen ik deze topic opende:
1. Of het vreemd was
2. Of het slim is om een leren jack te kopen

Over dat laatste heb ik eigenlijk nog een vraag aan de christenen: mag dit Bijbels gezien? Om een dames leren jasje te kopen om je gevoelens te bedaren.

Maar nogmaals als ik mensen de indruk heb gegeven dat dit voor de gein ofzo heb geopend: dat is absoluut NIET zo!!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Sexuele druk

Berichtdoor schelpje3 » 19 mar 2013 14:32

Beste Marco, leg het dan in eerlijkheid aan de Heere voor.
Of Hij je wil verlossen van deze "zonde". Ik weet niet of je dit als zonde ziet? Het kwaad zit niet in het leren jasje, maar de gevoelens die dit oproept.
Hij alleen kan jou verlossen hiervan, mensen niet denk ik.
Maar het is niet alleen de zonden belijden, maar ook laten he!

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Sexuele druk

Berichtdoor boer » 19 mar 2013 14:33

marcohack12345 schreef:Gelukkig zijn er mensen die het wel geloven.

Ik dacht echt dat het vreemd was maar als dit zulke reacties opwekt.. Dat was niet mijn bedoeling. Ik ben blij dat er nog mensen zijn die me hebben geholpen door te zeggen dat ik me hierover geen zorgen hoefde te maken. Dat deed ik namelijk eerst wel.

Als er dan geen mensen zijn die nog iets te zeggen hebben dan sluit ik hier mee af.

Eigenlijk waren het 2 dingen die ik me afvroeg toen ik deze topic opende:
1. Of het vreemd was
2. Of het slim is om een leren jack te kopen

Over dat laatste heb ik eigenlijk nog een vraag aan de christenen: mag dit Bijbels gezien? Om een dames leren jasje te kopen om je gevoelens te bedaren.


Zelfbeheersing is christelijker.
Ik vind het wat dierlijk overkomen.
Maar zolang jij je niet bekeerd hebt, maakt het weinig uit, want dan wordt je toch wel veroordeeld, of je nu goed of slecht geleeft hebt.
Bekeer je liever van de ''zonden der jeugd'' in plaats van er in op te gaan..

marcohack12345
Verkenner
Verkenner
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:55

Re: Sexuele druk

Berichtdoor marcohack12345 » 19 mar 2013 16:39

Ik strijdt er echt wel mee maar ook in de praktijk heb je hulp van mensen nodig ook al moet je niet op ze vertrouwen.

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Sexuele druk

Berichtdoor hubert » 19 mar 2013 16:57

Over dat laatste heb ik eigenlijk nog een vraag aan de christenen: mag dit Bijbels gezien? Om een dames leren jasje te kopen om je gevoelens te bedaren.


Eerlijk gezegd twijfelde ik ook wel een beetje aan je vraag. Het is absoluut niet gek en gelukkig hebben de meeste reacties dat duidelijk gemaakt. De meeste mensen hebben een zogenaamde fetisj.
Toen ik jong was ging ik vaak in leer gekleed naar feestjes, maar het gaat vanzelf over met het klimmen der jaren. Leer op zich is heel erotisch en voelt lekker aan.
Waarom koop je geen stoer mannenjack van leer? Of een leuke leren broek? Waarom zou het bijbels gezien niet kunnen? Het is toch een natuurproduct en de gevoelens zijn ook nog eens heel natuurlijk!
Kortom: geen enkel probleem!
Wees jezelf en ga lekker door met je fantasieën. Zonder dat verwildert het volk (of gaat dit over visioenen?)

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Sexuele druk

Berichtdoor Dippie » 19 mar 2013 17:11

Ik verbaas me over de onderwerpen die hier tegewoordig met bosjes geopend worden, door mensen die zich net daarvoor aangemeld hebben.... Twijfel dan ook echt de de oprechtheid van deze mensen... Waarom op dit forum? Welke redenen heb je daarvoor?
Afbeelding

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Sexuele druk

Berichtdoor JeeWee » 19 mar 2013 18:44

Beste Marco,

Ik heb je opmerkingen doorgelezen en ik heb de reacties gelezen. Inmiddels ben ik al heel wat dingen tegen gekomen die mensen als anders zien. Dus ook jouw hang naar gewoon leer.

Je merkt vast wel hoe moeilijk het is om dit hier uit te leggen. Je ouders gaan dat ook niet begrijpen. Dat kan ik je verzekeren. Je begrijpt het immers zelf ook niet? En natuurlijk is bidden prachtig. Vooral doen en ik hoop dat al die mensen die op je hebben gereageerd, dat ook voor je doen.

Maar God geeft ons meer dan gebed. Hij geeft ons ook christelijke hulpverleningsorganisaties die de orzaak van jouw fetish opzoeken. Dat zal niet betekenen dat ze je er altijd van kunnen 'genezen' maar ze gaan wel zoeken naar manieren om hier mee om te gaan zodat het beheersbaar is zonder dat het jou gaat beheersen. Je bent nog jong, doe het nu, juist nu. Het gaat je alleen maar profijt opleveren. Google maar op Eleos en maak een afspraak!
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Sexuele druk

Berichtdoor hubert » 19 mar 2013 22:11

Je bent nog jong, doe het nu, juist nu. Het gaat je alleen maar profijt opleveren.


Ik ben het vaak met je eens JW, maar in dit geval denk ik dat je te hard van stapel loopt. Zolang je anderen en jezelf niet schaadt is het toch geen probleem? Behalve als je denkt dat er meer achter zit.

marcohack12345
Verkenner
Verkenner
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2013 10:55

Re: Sexuele druk

Berichtdoor marcohack12345 » 19 mar 2013 22:17

Hubert wat bedoel je met als er meer achter zit?

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Sexuele druk

Berichtdoor hubert » 19 mar 2013 22:23

Ik dacht aan een obsessie o.i.d. Dus als je zelf last hebt van je voorkeur.
Als het louter iets is waar je opgewonden van raakt is het niks bijzonders. Dat hebben bijna alle mensen. De een van een vrouwenbeen, de ander van leer of van de lucht van leer. Of van een filmpje. Er zijn zo ontzettend veel fetisjen. Zolang het jezelf en anderen niet schaadt is het prima. Ik zou er niet van wakker liggen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten