Christelijke erotiekshop?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marianne

Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Marianne » 05 mar 2013 13:57

Ik kwam laatst een christelijke erotiekshop tegen ( www.intimitijd.nl ) en wist eigenlijk niet dat er zoiets bestond. Ik ben er zelf wel enthousiast over, maar ben ook wel benieuwd wat anderen hiervan vinden? Vinden jullie dat dit niet thuishoort in de christelijke wereld? Of is het juist goed dat er een plek is waar christelijke stellen in een veilige omgeving producten voor hun seksleven kunnen bestellen?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor schelpje3 » 05 mar 2013 14:03

Wat een lariekoek: geschikt voor christelijke stellen :^o waar blijkt dat precies uit? Krijg je een Bijbeltekst erbij opgestuurd of zo?

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor schaapje » 05 mar 2013 14:09

schelpje3 schreef:Wat een lariekoek: geschikt voor christelijke stellen :^o waar blijkt dat precies uit? Krijg je een Bijbeltekst erbij opgestuurd of zo?


:lol: :lol: :lol: hysterisch-smile
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Evelien » 05 mar 2013 14:12

Speeltjes?? Alsof je edele dele gemaakt zijn om die dingen er in te stoppen (sorry voor mijn woord keuze). Volgens mij is dat gemaakt voor andere zaken.

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor blijblij » 05 mar 2013 14:23

schelpje3 schreef:Wat een lariekoek: geschikt voor christelijke stellen :^o waar blijkt dat precies uit? Krijg je een Bijbeltekst erbij opgestuurd of zo?

Ik denk dat het christelijke er in zit dat je geen half/naakte modellen het ene na het andere speeltje ziet demonstreren/gebruiken.

Moet wel lachen om de USB-oplaadbare vingervibrator.... zie me al werken met dat ding ingeplugd (edit: naast me op het bureau/ in de laptop.. ) :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door blijblij op 05 mar 2013 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Pluk01

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Pluk01 » 05 mar 2013 14:25

Er is er nog een liefdestuin heet die... Daarop staat ook helemaal uitgelegd wat hun visie is etc. Interessant om te lezen...

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor hubert » 05 mar 2013 14:30

Is nog weer eens iets anders dan kaarten schrijven voor Amnesty.
Leuk zo'n erosshop achter in de kerk.
Maar begin eerst eens met het Hooglied te lezen!
Daar knispert het ook behoorlijk. Zondag daar nog een heel leuke preek over gehoord.
Veel lentekriebels toegewenst!

Marianne

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Marianne » 05 mar 2013 14:34

Pluk01 schreef:Er is er nog een liefdestuin heet die... Daarop staat ook helemaal uitgelegd wat hun visie is etc. Interessant om te lezen...


Op intimitijd staat ook uitgelegd wat de gedachte erachter is. over het christelijke zeggen ze het volgende:

"We streven ernaar om onze website en producten vrij te houden van naaktfoto's en aanstootgevend taalgebruik. Onze website en alle producten zijn daarmee geschikt voor (christelijke) stellen die zich ongemakkelijk kunnen voelen bij de beelden en het taalgebruik op reguliere erotische webshops.
"

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor blijblij » 05 mar 2013 14:42

Marianne schreef:[
Op intimitijd staat ook uitgelegd wat de gedachte erachter is. over het christelijke zeggen ze het volgende:

"We streven ernaar om onze website en producten vrij te houden van naaktfoto's en aanstootgevend taalgebruik. Onze website en alle producten zijn daarmee geschikt voor (christelijke) stellen die zich ongemakkelijk kunnen voelen bij de beelden en het taalgebruik op reguliere erotische webshops.
"


Wat ik me dan weer afvraag is of de topicstarter toevallig aandelen heeft in deze shop en hier nu een beetje reclame probeert te maken.....

Marianne

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Marianne » 05 mar 2013 14:49

blijblij schreef:Wat ik me dan weer afvraag is of de topicstarter toevallig aandelen heeft in deze shop en hier nu een beetje reclame probeert te maken.....


haha ik wou dat ik het zelf had bedacht :-). Mijn reactie was meer een antwoord op de vraag van schelpje3 en geenszins bedoeld om reclame te maken. ben gewoon oprecht geinteresseerd in wat anderen hiervan vinden.
Misschien heeft pluk01 wel aandelen in de liefdestuin en is dit topic één grote invasie haha :-k

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor blijblij » 05 mar 2013 14:52

Marianne schreef:haha ik wou dat ik het zelf had bedacht :-). Mijn reactie was meer een antwoord op de vraag van schelpje3 en geenszins bedoeld om reclame te maken. ben gewoon oprecht geinteresseerd in wat anderen hiervan vinden.
Misschien heeft pluk01 wel aandelen in de liefdestuin en is dit topic één grote invasie haha :-k

ik doelde er meer op dat je de topicstarter bent. En dat het ook nog eens de eerste bericht ooit was.

Wat we er van vinden? Ja, ach. Als ik die dingen leuk zou vinden zou ik ze ook prima ergens anders kunnen bestellen. Maar zal eens aan mevrouw blijblij vragen of zij aan dergelijke zaken behoefte heeft.
Laatst gewijzigd door blijblij op 05 mar 2013 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor schelpje3 » 05 mar 2013 14:53

Inderdaad een rare binnenkomer. Stel je eens netjes voor Marianne :D

Faramir

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Faramir » 05 mar 2013 14:53

Leuk initiatief maar ik begrijp niet zo goed waarom christenen hun spulletjes niet bij de lokale seksshop kunnen kopen of via de reeds bestaande sites kunnen bestellen.

Lock&Stock

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Lock&Stock » 05 mar 2013 14:54

Evelien schreef:Speeltjes?? Alsof je edele dele gemaakt zijn om die dingen er in te stoppen (sorry voor mijn woord keuze). Volgens mij is dat gemaakt voor andere zaken.


Sorry Evelien, maar ken toch aardig wat vrouwen die het hier niet met je eens zijn :-oo

Lock&Stock

Re: Christelijke erotiekshop?

Berichtdoor Lock&Stock » 05 mar 2013 14:55

Faramir schreef:Leuk initiatief maar ik begrijp niet zo goed waarom christenen hun spulletjes niet bij de lokale seksshop kunnen kopen of via de reeds bestaande sites kunnen bestellen.


Ik denk hierom (en dat kan ik best goed begrijpen);

Marianne schreef:Op intimitijd staat ook uitgelegd wat de gedachte erachter is. over het christelijke zeggen ze het volgende:

"We streven ernaar om onze website en producten vrij te houden van naaktfoto's en aanstootgevend taalgebruik. Onze website en alle producten zijn daarmee geschikt voor (christelijke) stellen die zich ongemakkelijk kunnen voelen bij de beelden en het taalgebruik op reguliere erotische webshops. "


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten