Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor MissF » 03 okt 2013 10:49

@Memmem, dat hebben we ook hoor, maar mijn man heeft een eigen bedrijf, en we willen graag bij het bedrijf gaan wonen, dan zien we hem wat vaker en kan ik af en toe bijspringen. Vandaar :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor coby » 03 okt 2013 11:38

Ik heb nog nooit een kind gezien dat zo blij is dat ie koorts heeft.
En niet naar school hoeft dus.
Oh haal ik de andere op, heeft een meisje uit z'n klas gevraagd of hij ook in haar vriendenboek wil schrijven. Nou niks hoor, hij had nou geen zin meer in die flauwekul. Zegt ie: Nee, m'n moeder heeft geen tijd. :lol:
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 okt 2013 11:51

coby schreef:Ik heb nog nooit een kind gezien dat zo blij is dat ie koorts heeft.
En niet naar school hoeft dus.
Oh haal ik de andere op, heeft een meisje uit z'n klas gevraagd of hij ook in haar vriendenboek wil schrijven. Nou niks hoor, hij had nou geen zin meer in die flauwekul. Zegt ie: Nee, m'n moeder heeft geen tijd. :lol:


:lol: :lol: :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 okt 2013 11:52

Dank jullie wel!
Vooral het wachten is moeilijk! Het duurt nu al sinds begin juni en we weten nog steeds niks. Ondertussen zie je gewoon dat Manoël zich niet lekker voelt.. Hij heeft vaak buikpijn, eet en drinkt slecht, is erg moe (mede daarom zijn we ook gestopt met de psz, hij trok dat niet meer), heeft een hele rare geur uit z'n mond enz..

Dit is gewoon niet wat je verwacht als er bij je kind "even" de keel- en neusamandelen verwijderd worden.. Wij hadden verwacht dat het vanaf dan beter zou gaan ... Maar niets is minder waar.. het heeft verder niets met die operatie te maken, maar vanaf toen is wel het balletje gaan rollen.. je wilt zo graag antwoorden zodat je weet hoe je verder kunt gaan..

Gister kregen we de brief dat 17 oktober de sensor wordt ingebracht.. en als ik dat allemaal zo lees...

Er wordt een verdovende spray op de plek gespoten (naast de navel of op de bil). Daarna wordt de plek gedesinfecteerd en dan wordt er met behulp van een apparaatje een dun naaldje ingebracht... dat geeft kort een brandend gevoel. Daarna word het naaldje verwijderd en blijft er een slangetje in de huid achter.. daarop wordt een sensor aangesloten en afgeplakt met een doorzichtige afplakpleister (Manoël haaaat pleisters!) Daarnaast krijgt hij een monitor mee (dit is net zo groot als een bankpas) die moet continue in de buurt van de sensor blijven.. het bereik is 3 meter... dit moet dus 4/5 dagen blijven zitten... Daarnaast moeten we hem 3-4 keer per dag de bloedsuikerwaarde bij hem bepalen.. dus wij moeten hem prikjes gaan geven.. het is dan wel een vingerprikje, maar toch...

Ik zie er zoooo tegen op...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor schelpje3 » 03 okt 2013 11:58

trijntjejohanna schreef:Dank jullie wel!
Vooral het wachten is moeilijk! Het duurt nu al sinds begin juni en we weten nog steeds niks. Ondertussen zie je gewoon dat Manoël zich niet lekker voelt.. Hij heeft vaak buikpijn, eet en drinkt slecht, is erg moe (mede daarom zijn we ook gestopt met de psz, hij trok dat niet meer), heeft een hele rare geur uit z'n mond enz..

Dit is gewoon niet wat je verwacht als er bij je kind "even" de keel- en neusamandelen verwijderd worden.. Wij hadden verwacht dat het vanaf dan beter zou gaan ... Maar niets is minder waar.. het heeft verder niets met die operatie te maken, maar vanaf toen is wel het balletje gaan rollen.. je wilt zo graag antwoorden zodat je weet hoe je verder kunt gaan..

Gister kregen we de brief dat 17 oktober de sensor wordt ingebracht.. en als ik dat allemaal zo lees...

Er wordt een verdovende spray op de plek gespoten (naast de navel of op de bil). Daarna wordt de plek gedesinfecteerd en dan wordt er met behulp van een apparaatje een dun naaldje ingebracht... dat geeft kort een brandend gevoel. Daarna word het naaldje verwijderd en blijft er een slangetje in de huid achter.. daarop wordt een sensor aangesloten en afgeplakt met een doorzichtige afplakpleister (Manoël haaaat pleisters!) Daarnaast krijgt hij een monitor mee (dit is net zo groot als een bankpas) die moet continue in de buurt van de sensor blijven.. het bereik is 3 meter... dit moet dus 4/5 dagen blijven zitten... Daarnaast moeten we hem 3-4 keer per dag de bloedsuikerwaarde bij hem bepalen.. dus wij moeten hem prikjes gaan geven.. het is dan wel een vingerprikje, maar toch...

Ik zie er zoooo tegen op...

Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik heb mijn kind ook moeten prikken :cry: gelukkig bleef hij er nogal "koeltjes" onder. Maar het druist tegen je moedergevoel in: je eigen kind pijn moeten doen.
Nu zijn tegenwoordig de naaldjes erg dun, maar toch, vingertopjes zijn supergevoelig, maar de pijn duurt meestal maar kort, als je de juiste techniek te pakken krijgt.
Ik hoop dat je na dit onderzoek duidelijkheid krijgt.
Je gaat een paar vermoeiende en emotievolle dagen tegemoet en voor daarna wens ik je ook veel sterkte!!

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor cornelia77 » 03 okt 2013 13:07

O, veel succes TJ!

Ziekenhuizen...we zijn het zooooooooooo zat! Onze zoon heeft een ongeluk gehad in de zomervakantie. Sindsdien zijn we vaker in het ziekenhuis dan thuis, geloof ik. Nu de vierde ziekenhuisopname. Waarschijnlijk maandag naar huis en dan hopelijk het dal uit!

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor -Judith- » 03 okt 2013 14:03

trijntjejohanna schreef:Dank jullie wel!
Vooral het wachten is moeilijk! Het duurt nu al sinds begin juni en we weten nog steeds niks. Ondertussen zie je gewoon dat Manoël zich niet lekker voelt.. Hij heeft vaak buikpijn, eet en drinkt slecht, is erg moe (mede daarom zijn we ook gestopt met de psz, hij trok dat niet meer), heeft een hele rare geur uit z'n mond enz..

Dit is gewoon niet wat je verwacht als er bij je kind "even" de keel- en neusamandelen verwijderd worden.. Wij hadden verwacht dat het vanaf dan beter zou gaan ... Maar niets is minder waar.. het heeft verder niets met die operatie te maken, maar vanaf toen is wel het balletje gaan rollen.. je wilt zo graag antwoorden zodat je weet hoe je verder kunt gaan..

Gister kregen we de brief dat 17 oktober de sensor wordt ingebracht.. en als ik dat allemaal zo lees...

Er wordt een verdovende spray op de plek gespoten (naast de navel of op de bil). Daarna wordt de plek gedesinfecteerd en dan wordt er met behulp van een apparaatje een dun naaldje ingebracht... dat geeft kort een brandend gevoel. Daarna word het naaldje verwijderd en blijft er een slangetje in de huid achter.. daarop wordt een sensor aangesloten en afgeplakt met een doorzichtige afplakpleister (Manoël haaaat pleisters!) Daarnaast krijgt hij een monitor mee (dit is net zo groot als een bankpas) die moet continue in de buurt van de sensor blijven.. het bereik is 3 meter... dit moet dus 4/5 dagen blijven zitten... Daarnaast moeten we hem 3-4 keer per dag de bloedsuikerwaarde bij hem bepalen.. dus wij moeten hem prikjes gaan geven.. het is dan wel een vingerprikje, maar toch...

Ik zie er zoooo tegen op...


Sterkte met alles!

W.b. de vingerprik; ik heb een setje om m'n bloedsuiker te prikken, waar een 'prikker' bij in zit, en deze kan ik instellen op de 'diepte' die hij prikt, aangezien ik al snel bloed heb, heb ik 'm op standje 1 staan, en die prik voel je nauwelijks...Al is dat voor een kleintje natuurlijk nog steeds eng, en veel gevoeliger...Maar maybe helpt het een beetje ;)

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Em. » 03 okt 2013 17:36

@ TJ: heftig zeg, sterkte met alles!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Dippie » 04 okt 2013 14:49

Sterkte TJ! Hoop dat jullie snel meer weten!
Afbeelding

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Sterretje » 05 okt 2013 22:45

Sterkte TJ!!!!! Veel succes samen met jullie gezin en vooral voor je kleinste boy!
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor AikonGirl » 06 okt 2013 01:28

TJ, sterkte zeg! Klinkt naar allemaal...

Cornelia, wat is er gebeurd met je zoon? Ook sterkte!

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor cornelia77 » 07 okt 2013 17:51

Hij heeft in de zomervakantie een ongeluk gehad. Dat viel uiteindelijk wel mee, maar door complicaties duurt alles zo lang. Er is een bacterie op gaan spelen. Hij heeft inmiddels 29 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Gelukkig mag hij morgen naar huis en dan nog drie maanden antibiotica, waarvan de eerste weken met een infuus.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Stip » 07 okt 2013 17:57

Pfff heftig! Hopelijk nu alleen maar stijgende lijn omhoog!

Heeft iemand nog wat aan C1000 waardebonnen? Ik heb er nog 9. http://www.c1000dagjeuit.nl
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor ajl » 07 okt 2013 18:13

Sterkte Cornelia en TJ!

@ Laura hoe gaat het met jou/jullie? Is je man nu weer weg? Red je het nog een beetje?

@ sophie Hoe gaat het met jullie?

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Sophie77 » 07 okt 2013 20:15

Sterkte, TJ en Cornelia!

@ajl: Aardig dat je dat vraagt! Het leven begint hier weer een beetje normaal te worden. Manlief werkt, zelf voel ik me na de bevalling en alles wat eraan vooraf ging ongeveer de oude, de kids hebben hun draai weer gevonden op school, de op-een-na-jongste vermaakt zich prima thuis en onze jongste is een heerlijk makkelijk kind, lekker vrolijk ook. Echt genieten dus!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten