Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor LauraC » 07 okt 2013 21:55

@ajl: lief dat je het vraagt! Ja, manlief is 3 maanden weg, we zijn nu ongeveer halverwege. Ik maak lange dagen en korte nachten. Dochter 2 is een erg slechte slaper, overdag en 's nachts. Daardoor is haar gedrag tov mij en voornamelijk haar zus ook erg slecht. Ik weet niet of andere tweelingouders dit herkennen maar er wordt zoveel gevochten! Ze zijn nu bijns 19 maanden, wat sowieso al een interessante leeftijd is, maar ik merk steeds vaker dat ik echt niet meer weet wat ik met ze aanmoet! Volgens mij heb ik gewoon pittige kinderen ;-)
Met M gaat alles goed, hij doet het prima op school en is happy. Zo'n lekker ventje, maar nog steeds erg actief ;-)

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor ajl » 08 okt 2013 08:23

Fijn dat het weer beter gaat Sophie!

@ laura Wij hebben dat met J ook het laatste half jaar gehad, maar ik merk nu dat een half jaar bootcamp zijn vruchten begint af te werpen. Hij sprak ook bijna niet, maar een half jaar geleden hebben wij besloten dat hij alles begrijpt, dus de consequenties ook moet snappen. Het was/is erg pittig, maar volgens mij begint het zijn vruchten af te werpen. Hij praat nu ook meer, dus dat zou ook kunnen en hij slaapt overdag bijna niet meer. Hij is dus 's avonds afgedraaid. Het vervelende is dat jij het nu alleen moet doen, dus extra pittig en je hebt er 2.
Zou het ook met hun achtergrond te maken kunnen hebben? Of is het puur karakter?
Sterkte in ieder geval!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 okt 2013 11:02

pfff klinkt pittig laura!! sterkte en succes nu in je eentje!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 okt 2013 11:05

:mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor LauraC » 08 okt 2013 11:46

Ik denk een beetje van beiden ajl. En ik denk dat ze een heel slim meisje is dat de bel graag de baas is ;-) En omdat ik niet de luxe heb om daaraan toe te geven botst dat weleens! Donderdag komt de cb-mevrouw praten over evt slaaptraining.

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Sterretje » 08 okt 2013 20:48

Op naar de volgende =D>
Time flies when you have none!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 85 gasten