relatie met een .....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 19 mar 2004 10:25

En nog steeds snap ik nog niets van de hetse tegen homo's en biseksuelen... (als ik zie hoe zo'n cybercurse reageert, dat is ziek).

Gebruikersavatar
Leilah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 476
Lid geworden op: 20 jul 2003 22:00
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 19 mar 2004 12:26

kurtyo schreef:En nog steeds snap ik nog niets van de hetse tegen homo's en biseksuelen... (als ik zie hoe zo'n cybercurse reageert, dat is ziek).



I agree... dan heb je idd zelf een afwijking in je hoofd, waarschijnlijk zijn dat soort personen te bang om iets te accepteren wat nét iets anders is dan normaal,in hun ogen gezien dan...
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 19 mar 2004 12:32

Dat zit er in... Helaas.

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 19 mar 2004 12:35

volgens mij is het oficeëel wel een ziekte. Maar als je mij vraagt of ik dat ook zo ervaart als een ziekte zou ik "nee" moeten zeggen.

Sommige mensen hebben echt iets tegen wat anders is dan normaal. waardoor er heel wat over je geroddelt wordt. :x :cry:
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 19 mar 2004 12:36

Wat is 'normaal' en wat is 'anders dan normaal'... Verder is het VOLGENS MIJ GEEN ziekte!

Gebruikersavatar
Leilah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 476
Lid geworden op: 20 jul 2003 22:00
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 19 mar 2004 12:39

kurtyo schreef:Wat is 'normaal' en wat is 'anders dan normaal'... Verder is het VOLGENS MIJ GEEN ziekte!



INDERDAAD!! iedereen heeft een ander idee van "normaal" voor mij is bisexualiteit heel normaal maar voor een ander is het iets "smerigs" of "afwijkends" accepteer elkaar toch gewoon... *zucht*
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 mar 2004 12:41

De discussie of het wel of geen ziekte is, is te beladen om er op een goede manier over te praten...

Ikzelf denk van niet, hooguit een psychologische 'afwijking' (net als pedofilie en sm enzo), maar dat klinkt ook weer zo negatief.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 19 mar 2004 12:42

Pedofilie is weer iets heel anders (voor de duidelijkheid)... SM is een vorm van seks en hoeft niet 'raar' te zijn. (Sommige vormen zijn voor mij anders dan normaal, maar wat dan nog?)

Verder: inderdaad, accepteer en respecteer andersdenkenden.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 mar 2004 12:45

kurtyo schreef:Pedofilie is weer iets heel anders (voor de duidelijkheid)... SM is een vorm van seks en hoeft niet 'raar' te zijn. (Sommige vormen zijn voor mij anders dan normaal, maar wat dan nog?)

Verder: inderdaad, accepteer en respecteer andersdenkenden.


Moreel gezien is pedofilie idd iets anders, maar psychisch gezien denk ik niet. (Met 'afwijking' bedoel ik overigens gewoon een anders zijn dan het gangbare.. voordat dat negatief opgevat wordt..)

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 19 mar 2004 12:48

Leilah schreef:
kurtyo schreef:Wat is 'normaal' en wat is 'anders dan normaal'... Verder is het VOLGENS MIJ GEEN ziekte!



INDERDAAD!! iedereen heeft een ander idee van "normaal" voor mij is bisexualiteit heel normaal maar voor een ander is het iets "smerigs" of "afwijkends" accepteer elkaar toch gewoon... *zucht*


Elke groep heeft zijn eigen normen en als je buiten die normen valt dan ben je niet normaal. (voor die groep)

Ik zal je echt wel accepteren Leilah. Hoe of wat je bent maakt mij niet uit. als of ik wel 100% ben :? Ik heb zelf ook een homo als vriend gehad.. en een keer samen wezen stappen met een bi. daar lig ik niet wakker van ookal ben ik dat zelf niet.

De discussie of het wel of geen ziekte is, is te beladen om er op een goede manier over te praten...
Denk dat het idd dat dit onderwerp te beladen is om er goed over te kunnen praten.
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 111 gasten