Het borstvoedingstopic deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Het borstvoedingstopic deel 2

Berichtdoor Saskia » 15 jul 2014 10:49

Ik hoef geen kind te voeden, maar hier is het ook gewoon om 6.00 al dag... Tot 7 uur in bed is echt uitslapen! :)

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Het borstvoedingstopic deel 2

Berichtdoor Acire » 15 jul 2014 21:54

Hihi. Op de dagen dat ik moest werken wekte ik dl om 7:30 om haar te voeden en daarna was ze voor papa. En op de dagen dat ik niet moest werken was zij m'n wekker, en die ging ergens tussen 8 en 10. Ik geniet er nog maar even van, straks met school is dat zeker over #-o

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Het borstvoedingstopic deel 2

Berichtdoor ajl » 16 jul 2014 02:59

Moest werken? Werk je nu niet meer? Dat scheelt natuurlijk ook wel. En het scheelt natuurlijk ook enorm dat je " maar" 1 kind hebt. Toen mijn oudste 8 mnd was, was ik alweer zwanger en de keren daarna ook binnen een jaar. Met enorme misselijkheid en vermoeidheid en werken wil je echt geen nachtvoedingen meer.

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Re: Het borstvoedingstopic deel 2

Berichtdoor parkiet » 16 jul 2014 20:48

Ik ben heel benieuwd hoe het klieven is verlopen bij de kleintjes van Sterretje...

Ervaring hier: direct de eerste voeding voelde al beter, maar de eerste avond was drama (met 5 hoofdletters), hij was totaal overstuur. Gelukkig ging het stap voor stap steeds beter, ik heb het idee dat de techniek ook nu nog steeds verbetert. Het viel me laatst op dat hij nu eindelijk een stevig vacuüm kan houden, en netjes de tong in zijn mondhoekje zichtbaar heeft bij het drinken.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Het borstvoedingstopic deel 2

Berichtdoor Sterretje » 17 jul 2014 18:11

parkiet schreef:Ik ben heel benieuwd hoe het klieven is verlopen bij de kleintjes van Sterretje...

Ervaring hier: direct de eerste voeding voelde al beter, maar de eerste avond was drama (met 5 hoofdletters), hij was totaal overstuur. Gelukkig ging het stap voor stap steeds beter, ik heb het idee dat de techniek ook nu nog steeds verbetert. Het viel me laatst op dat hij nu eindelijk een stevig vacuüm kan houden, en netjes de tong in zijn mondhoekje zichtbaar heeft bij het drinken.


Het verliep heel snel ](*,) Bij DJ vonden ze het nodig, maar hij was te klein.. (ze hadden er geen rekening mee gehouden dat hij te vroeg geboren was) en vonden dat ik nog 3 weken moest wachten... dus over drie weken terug.. En misschien dat hij nog beter gaat drinken. (ik baal er van.. nog drie weken deze ellende van de halve dag voeden...

Bij Nora Louise twijfelen ze, zolang ze nog redelijk goed drinkt doen ze het niet.

Ze zijn mega onrustig laatste twee dagen, overdag slapen ze amper een uur achter elkaar, willen veel sabbelen en drinken...

ff nieuw 0-100 openen :-oo
Time flies when you have none!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten