Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 13 jul 2011 16:13

Nou ja zeg... uitzwaaiers zijn leuk, maar het moeten er niet teveel worden. Kom op zeg... gewoon meegaan!

@Mohamed: als jij pindakaas meeneemt, neem ik hagelslag mee :mrgreen: Beetje low-budget is wel gewenst;)

@Mortlach: ook ik ga niet mee met de hoop een partner te vinden. Dat antwoord weet ik namelijk al;) En sorry.. een afgetraind lichaam veranderd mijn mening niet =; :mrgreen:
Maar ga gerust mee als je wil!! Mij boeit het niet dat je niet/anders gelooft! Met wederzijds respect moeten het leuke dagen worden!

Mocht het serieus doorgaan, is dan een lastminute geen idee? Ik moet tegen die tijd namelijk zien hoe de gezondheid enzo is...
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Rienuku

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Rienuku » 13 jul 2011 16:18

@mohamed:ow.... ben je dan niet die oliesjeik Mohamd ben Ali :P

Maarre... helaas uitwwaaien zal nog wel gaan, maar de volgende dag heb ik school, en dát kan ik natuurlijk niet overslaan ;)

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 13 jul 2011 16:28

@ Mortlach, ik sluit me helemaal bij de reactie van MW aan, ga gerust mee. Het is een singles reis, en ik ga niet mee met de doelstelling om te komen tot een relatie, wel hoop ik op een hoop gezelligheid.
Het maakt mij zeker niet uit dat je anders/niet gelooft, met wederzijds respect komt dat goed.

Dus.....ga je mee....? :wink:

@MW, opzich vind ik een last minute geen probleem, als er vooraf maar wel duidelijkheid is of dat het geheel doorgaat. Anders probeer ik namelijk nog wat anders te regelen...., want ik heb wel heel veel zin om nog even 3 dagen er tussen uit te gaan :mrgreen:

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 13 jul 2011 16:31

Wel gezellig zo'n uitzwaai team, maar het moet geen aapjes kijken worden he :wink:
p.s. vluchttijden worden t.z.t. doorgegeven :-oo

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 13 jul 2011 16:32

christien schreef:@ Mortlach, ik sluit me helemaal bij de reactie van MW aan, ga gerust mee. Het is een singles reis, en ik ga niet mee met de doelstelling om te komen tot een relatie, wel hoop ik op een hoop gezelligheid.
Het maakt mij zeker niet uit dat je anders/niet gelooft, met wederzijds respect komt dat goed.

Dus.....ga je mee....? :wink:


Ik sla voorlopig toch even over, maar dank voor de uitnodiging.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 13 jul 2011 16:41

christien schreef:Wel gezellig zo'n uitzwaai team, maar het moet geen aapjes kijken worden he :wink:
p.s. vluchttijden worden t.z.t. doorgegeven :-oo


Uitzwaaien is prima, maar dan verwacht ik uiteraard ook weer een welkomscomité, inclusief spandoek enzo :mrgreen:

Goed dan! Ik krijg er ook steeds meer zin in! :D Ik ga mee op voorwaarde dat ik dan redelijk gezond ben.
Gaan we vooraf nog kennismaken met elkaar, of stappen we er 'blind' in?

@ Mortlach: Jammer!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 13 jul 2011 17:29

Jammer Mortlach...., waarom durf je het niet aan?

Gezellig MW, en als je nog niet volledig opgeknapt ben dan houden we daar gewoon rekening mee, en dan nemen we je wel op sleeptouw joh :wink:

Zullen we kijken wie er nog meer zin heeft om mee te gaan, en dan mailadressen uitwisselen.
Dat is wat makkelijker communiceren dan via het forum. Misschien handig om dan in ieder geval de vliegtickets te boeken, en dan lijkt het me wel gezellig om eerst elkaar ff een keer te ontmoeten.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 13 jul 2011 17:31

christien schreef:Jammer Mortlach...., waarom durf je het niet aan?


Ach, misschien moet ik het ook maar gewoon doen ook. Kom ik ook weer eens ergens. :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 13 jul 2011 17:54

quote]Ach, misschien moet ik het ook maar gewoon doen ook. Kom ik ook weer eens ergens. :-)[/quote]

Gewoon doen, die drie dagen kom je echt wel door hoor! :wink: Ook leuk voor Mohammed.
t'Lijkt me wel handig als we een even aantal hebben, ook handig wat boeken van kamers betreft.

Dus de voorlopige lijst:
-Mohammed
-Mortlach
-MW
-Christien

(Wiepie...?)

En......, wie volgt? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jetjuhhh
Mineur
Mineur
Berichten: 196
Lid geworden op: 20 okt 2010 19:11

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Jetjuhhh » 13 jul 2011 18:13

christien schreef:Wel gezellig zo'n uitzwaai team, maar het moet geen aapjes kijken worden he :wink:
p.s. vluchttijden worden t.z.t. doorgegeven :-oo


Toch lijkt het me best leuk om te zien welke gezichten er bij deze verhalen horen... :)
Geloof, hoop en liefde!

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 13 jul 2011 18:17

Wel gezellig zo'n uitzwaai team, maar het moet geen aapjes kijken worden he :wink:
p.s. vluchttijden worden t.z.t. doorgegeven :-oo

Toch lijkt het me best leuk om te zien welke gezichten er bij deze verhalen horen... :


Je bent gewoon nieuwsgierig :-$

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 13 jul 2011 20:44

christien schreef:Toch lijkt het me best leuk om te zien welke gezichten er bij deze verhalen horen... :


Als je mijn gezicht wilt zien, zul je toch mee moeten. Weinig kans dat ik via Schiphol vlieg namelijk :-)

Last minute is hier wel wat lastig, vanwege vrij vragen maar voornamelijk krijgen op het werk.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 13 jul 2011 21:02

@Mortlach ik heb verkeerd gequote (is dit een woord..?) ik reageer op Jetjuhh

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 13 jul 2011 22:02

Zullen we een datum afspreken om kennis te maken? Het uitzwaaiteam is daarbij natuurlijk ook van harte welkom!
Als het klikt, dan boeken we gelijk de tickets.

(ik stel mijn huis wel beschikbaar, maar we kunnen ook ergens neutraal afspreken)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Evelien » 14 jul 2011 07:12

mag ik ook mee? :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten