Gezin en huishouding deel 5

Moderators: Memmem, Moderafo's

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor coby6 » 05 mei 2018 08:01

Marnix schreef:Duct-tape hoop ik? Anders daar ff een rol van kopen en het er nog ff mee afplakken, is iets veiliger en blijft beter zitten dan plakband.

Waar koop je dat spul? Ik heb om die draden zo'n zwart stuk gedaan van de buitenkant van die slang (moest er een stuk uitknippen, zo aangevreten was het) en dan daar omheen gewoon plakband. Oh misschien heeft m'n vader wel Duct tape. Bedankt voor de tip!

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor Chaya » 05 mei 2018 09:06

coby6 schreef:Waar koop je dat spul? Ik heb om die draden zo'n zwart stuk gedaan van de buitenkant van die slang (moest er een stuk uitknippen, zo aangevreten was het) en dan daar omheen gewoon plakband. Oh misschien heeft m'n vader wel Duct tape. Bedankt voor de tip!

Ook handig bij wratten. Stuk tape opplakken en paar dagen laten zitten. Dat een paar keer herhalen.
Ik heb zo wel wat wratjes weggekregen.
Gewoon bij de bouwmarkt, kost maar een paar euro.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor coby6 » 05 mei 2018 10:45

Chaya schreef:Ook handig bij wratten. Stuk tape opplakken en paar dagen laten zitten. Dat een paar keer herhalen.
Ik heb zo wel wat wratjes weggekregen.
Gewoon bij de bouwmarkt, kost maar een paar euro.

Bij wratten? Grappig. Ik ga het proberen.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten