Gezin en huishouding deel 5

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor nita » 12 apr 2013 12:29

@annet, whaha jij bent er klaar mee, zo te lezen, ben benieuwd, vind het tot nu ontzettend leuk. Wilde t al toen ik 17 was ofzo, maar toen zij mn ma, doe t maar als je op jezelf woont, nu dat is al wel een tijdje, maar ik was t ook beetje vergeten, tot mijn schoonzusje pas zei, ga je mee vanavond, dr is een tupperware party, ja toen begon het te kriebelen.
ben op dit moment nog in de startfase dus hard op zoek naar gastvrouwen, om via die party`s weer aan nieuwe party`s te kunnen komen. dus annet ;)

@schelpje, er zijn idd wel winkels hoor van tupperware, maar de party`s bestaan nog steeds, alleen t is wel al een tijdje veranderd, het is dus niet alleen t verhaal over de bakjes, maar het is samen met een kookparty. op de party helpt iedereen dus mee om de hapjes te maken, daardoor wordt het vaak wat ontspannender, en is de sfeer gelijk heel anders! Echt een aanrader!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor schelpje3 » 12 apr 2013 13:23

Klinkt inderdaad een stuk beter :D
Als iedereen dan maar komt die het beloofd heeft. Want dat hoor ik van zoveel mensen, je nodigt er 25 uit, 18 beloven er zeker te komen en uiteindelijk zit je met een groepje van 5/6. :?

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor nita » 12 apr 2013 15:42

ja dat klopt hoor schelpje, dat zie ik nu met de startparty ook ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk zullen komen! al zijn kleine groepen soms gezelliger, omdat je dan echt iedereen persoonlijk aandacht kan geven! maar van die kookparty`s had jij dan nog nooit gehoord?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor schelpje3 » 12 apr 2013 15:48

Nee. Ik hoor al jaren niks meer over party's in familie- en vriendinnenkring.
En eigenlijk denk ik niet dat ik zou gaan, of ik moet iemand echt ermee helpen, dan zou ik wel iets kopen.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 apr 2013 21:41

en.. dan moet je ook nog een gastvrouw hebben die ook nog leuk is! hier een keer gezeten omdat ik een party 'gewonnen' had.. alles werd meegenomen.. en de prijs... die was niks.. jah een sago gastvrouw die alleen maar over haar kids kon praten een uur in de wind stonk naar rook! ieuw! en ik kon haar vervolgens de deur niet uitkrijgen, heb een uur staand haar geprobeerd met allerlei hints naar de deur te krijgen, zelfs toen onze zoon huilde, en ik zei.. ga maar, ik hoor wel wanneer je de spullen komt brengen, bleef ze tien minuten wachten tot ik weer beneden was! zucht.....
toen ze het bracht, het maar bij de buren af laten geven.... had niet weer zin in dit hele gedoe en ook een klacht ingediend. Ik had er inwezen niet om gevraagd, soort van gewonnen.. was best leuk, maar het gebrek was wel de gastvrouw.

Overigens... hier party;s in overvloed... ook papieren party;s dat je bij je familie die bestelbonnen laat rondgaan, besteld en dan ook je cadeau krijgt als je die hele stapel tegelijk inlevert bij de gastvrouw.

Hier ook b.etan textielparty;s, die zijn echt wel goedkoper dan de gewone winkels en internet!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor Duschka » 14 apr 2013 22:36

paprikameisje2 schreef:.

Overigens... hier party;s in overvloed... ook papieren party;s dat je bij je familie die bestelbonnen laat rondgaan, besteld en dan ook je cadeau krijgt als je die hele stapel tegelijk inlevert bij de gastvrouw.

!


Vraag me nu even af, verschilt zeker heel erg per regio of ligt dat nu aan mij?
Volgens mij wordt er in mijn naaste omgeving helemaal niet zo aan party's gedaan.
Ik hoor er tenminste nooit iets over.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor ajl » 15 apr 2013 08:41

Hier ook in geen jaren een party gehad. De laatste was toen ik 17 was, erg leuk was een make up avond met zalfjes etc.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor schelpje3 » 15 apr 2013 09:24

paprikameisje2 schreef:en.. dan moet je ook nog een gastvrouw hebben die ook nog leuk is! hier een keer gezeten omdat ik een party 'gewonnen' had.. alles werd meegenomen.. en de prijs... die was niks.. jah een sago gastvrouw die alleen maar over haar kids kon praten een uur in de wind stonk naar rook! ieuw! en ik kon haar vervolgens de deur niet uitkrijgen, heb een uur staand haar geprobeerd met allerlei hints naar de deur te krijgen, zelfs toen onze zoon huilde, en ik zei.. ga maar, ik hoor wel wanneer je de spullen komt brengen, bleef ze tien minuten wachten tot ik weer beneden was! zucht.....
toen ze het bracht, het maar bij de buren af laten geven.... had niet weer zin in dit hele gedoe en ook een klacht ingediend. Ik had er inwezen niet om gevraagd, soort van gewonnen.. was best leuk, maar het gebrek was wel de gastvrouw.

Overigens... hier party;s in overvloed... ook papieren party;s dat je bij je familie die bestelbonnen laat rondgaan, besteld en dan ook je cadeau krijgt als je die hele stapel tegelijk inlevert bij de gastvrouw.

Hier ook b.etan textielparty;s, die zijn echt wel goedkoper dan de gewone winkels en internet!

:shock: :-&
Meteen de geurstekker erin toen ze weg was? :mrgreen:
Het enige waar ik van gehoord heb, maar inmiddels ook langer geleden, was een kledingparty (iets van C lementine?)
Maar misschien zit ik in een verkeerd circuit :-k
Vrijwel alle vrouwen in familie- en vriendenkring, werken en hebben geen fut en zin om een party te organiseren.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor LeChat » 15 apr 2013 17:31

Dat kookparty-idee maakt het inderdaad wel leuker! Ik heb me een halfjaar geleden ofzo laten strikken om gastvrouw te zijn - nota bene omdat mijn man de messen graag wilde hebben... :o :wink: en het was wel gezellig zo. Maar verder hoef ik de eerstkomende 30 jaar geen party meer hoor :) - er waren een paar dingen die ik wilde hebben, een x-aantal jaar terug al gekocht: de taart- en cakedoos en zo'n kaasbox, en dan nu (uiteindelijk) de messenslijper, maar verder mis ik al die foefjes-dingen niet in de keuken. (Of eigenlijk: mijn man, de kok hier, mist ze niet, die kookt van recept en als dan opeens de aardappels door zo'n snelkookding 'te' snel klaar zijn raakt zijn schema in de war :lol: .) Het assortiment is wel steeds meer richting gemaksdingen gegaan (dat magnetronkoken enzo), en ook schoonmaakdoekjes enzo, wat dat betreft hebben ze wel een sprong gemaakt en sluit het meer aan bij wat nu gevraagd wordt denk ik. Alleen is het natuurlijk wel prijziger dan bijv. wonderdoekjes van Kruidvat ofzo en het lijkt mij dat je als demonstratrice wel zult merken dat mensen nu de hand op de knip houden, of niet?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor MissF » 15 apr 2013 18:25

Toevallig was ik pas op mijn eerste tupperware party. Mijn vriendin hielp daar weer een vriendin van haar mee die demonstratrice was geworden en party's wilde gaan geven. Dus ben ik maar gegaan. Ik heb er nu een standaard voor keukenrol vandaan, die moest ik toch nog hebben, en een spuitgeval voor slagroom enzo. Dat wilde ik ook al een tijdje. Verder vind ik het belachelijk duur en doen mijn bakjes van 1 euro voor 4 het na 6 jaar nog steeds prima, in vaatwasser, magnetron en vriezer. Dus betaal ik absoluut geen 20 euro per stuk omdat het van Tupperware is.

Woensdag trouwens ook weer een party, van een andere vriendin, voor gezichtsverzorgingsproducten. Interesseert me ook zeer weinig, ik gebruik al dat spul niet, maar ach, met mijn vriendinnen is het al snel gezellig en relaxed, zo'n avondje ontspanning :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor Evelien » 15 apr 2013 18:45

De dunschillers van tupperware vindt ik echt geweldig.

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor cornelia77 » 16 apr 2013 11:05

Inderdaad, de dunschiller gebruik ik ook dagelijks. Dat is ook het enige wat ik ooit van tupperware heb gekocht. De mijne is eigelijk een beetje versleten, dus ik moet nog een nieuwe scoren ergens. Een tupperware party heb ik tot nu toe nooit bezocht.
Hier in de buurt worden nog weleens party's georganiseerd voor schoonmaakartikelen. Daar ben ik weleens geweest. Maar het is aan mij niet echt besteed.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor schelpje3 » 16 apr 2013 13:46

MissF schreef:Toevallig was ik pas op mijn eerste tupperware party. Mijn vriendin hielp daar weer een vriendin van haar mee die demonstratrice was geworden en party's wilde gaan geven. Dus ben ik maar gegaan. Ik heb er nu een standaard voor keukenrol vandaan, die moest ik toch nog hebben, en een spuitgeval voor slagroom enzo. Dat wilde ik ook al een tijdje. Verder vind ik het belachelijk duur en doen mijn bakjes van 1 euro voor 4 het na 6 jaar nog steeds prima, in vaatwasser, magnetron en vriezer. Dus betaal ik absoluut geen 20 euro per stuk omdat het van Tupperware is.

Woensdag trouwens ook weer een party, van een andere vriendin, voor gezichtsverzorgingsproducten. Interesseert me ook zeer weinig, ik gebruik al dat spul niet, maar ach, met mijn vriendinnen is het al snel gezellig en relaxed, zo'n avondje ontspanning :)

Tijdje geleden gaf mijn vriendin ook een party met cosmetica. De demonstratrice ging haar mooi opmaken. Ze kreeg een prikkelende gevoel van de creme en make up, zei ze, maar dat zou juist goed zijn.
Toen ze beeldschoon was gemaakt, kreeg ze echter zo'n brandend gevoel op haar gezicht, dat ze spontaan haar hoofd onder de koude kraan stopte. Ze bleek allergisch te zijn voor het spulletje :-&
De volgende dag zag ze eruit alsof ze in de brandnetels was gevallen. Paar dagen anti all. medicatie geslikt, even binnen gebleven en toen trok het weg.
Zou allemaal puur natuur zijn, maar van puur natuur kun je ook rode pukkeltjes krijgen.
Wij kunnen hier niet tegen de spulletjes van B loem.

Gebruikersavatar
refo
Mineur
Mineur
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 nov 2002 21:04
Locatie: Gouda

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor refo » 16 apr 2013 20:23

Wat een drama's maak jij toch allemaal mee.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Gezin en huishouding deel 5

Berichtdoor meribel » 16 apr 2013 20:36

zeg ik weet het niet hoor refo, misschien ligt het aan mij maar je lijkt schelpjes persoonlijk stalker wel, ik lees ook in andere topics opmerkingen met een ondertoon precies nadat zij wat heeft geschreven. Het lijkt alsof je haar in het echt kent misschien en een keer wat meegemaakt met elkaar??

ik begrijp die opmerking ook niet hier in dit topic, het gaat notabene over huishouden en tupperware, en ze vertelt iets over wat daarmee te maken heeft. HEeft toch niets met drama te maken?


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten