Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor MissF » 03 jun 2011 09:29

Fijn dat het goed gaat met Nina Liefie! heerlijk dat ze zo makkelijk is

Dippie, leuk, de kinderwagen besteld. Hebben jullie verder al ideen over het kamertje enzo?

Hier vandaag 37 weken. Apart idee, het mag gewoon komen nu :D Gister heb ik nog tot 10 uur staan strijken, straks even de babykamer goed schoonmaken en dan kan alles in de kast, en ben ik (op heel wat schoonmaakklusjes na natuurlijk ;) ) klaar voor de baby :D En dan duurt het vast nog 5 weken...... :roll:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Dippie » 03 jun 2011 09:54

@MissF: Ja, kheb al wel in mn hoofd hoe het kamertje moet worden en ook al een leuk kamertje gezien!! Ik wil witte meubels, grijze muren en Nijntje als 'thema' :wink: Ook een superleuk badsetje gezien van Nijntje! Het liefst koop ik alles al, maar toch nog maar even wachten, haha :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Dippie » 03 jun 2011 09:55

Ik ben nog opzoek naar een mooie muursticker van Nijntje, en heeft iemand idee waar je dat het beste op kan plakken? Verf of behang?
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor liefie » 03 jun 2011 10:00

@Dippie Vrienden van ons hebben met een beamer nijntje op de muur geprojecteerd en toen geschilderd echt super mooi geworden.

@MissF Ik dacht begin mei ook dat ik nog 6 weken had alleen 2 weken later was ik al bevallen :lol: Dus wie weet :wink:
Ze is erg makkelijk maar hou wel voor ogen dat het nog kan veranderen hoor kan het alleen maar meevallen.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor MissF » 03 jun 2011 11:04

Dippie, volgens mij kun je een muursticker op behang en verf plakken, maar je moet wel een gladde muur hebben. Wat je ook kunt doen, is een groot schildersdoek kopen, die in bijvoorbeeld dezelfde kleur als de muur verven, en dan Nijntje erop schilderen of een sticker erop.
Hier ligt dat schildersdoek ook nog te wachten, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee wil. Ik heb nog gordijnstof over, dat kan erop, er zit nu het behang op van de ene muur, maar ik weet niet wat ik er dan op wil. Nu ben ik sowieso niet echt van de muurbekleding (volgens mij is in ons hele huis alleen op Jurians ene muur zijn naam geschilderd, verder hebben we nergens iets aan de muren), maar mijn man vond het op de babykamer wel leuk als er iets zou hangen.
Dus als er nog ideeen zijn voor iets leuks erop, dan hoor ik het graag :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor vpk » 03 jun 2011 12:20

liefie schreef:@vpk hoeveel weken ben jij nu?

vandaag precies 26 weken alweer. vind de weken echt voorbij vliegen!

MissF schreef:en ben ik (op heel wat schoonmaakklusjes na natuurlijk ) klaar voor de baby En dan duurt het vast nog 5 weken......

en dan waarschijnlijk elke week tot aan die tijd alles weer opnieuw schoonmaken...

@missf: voor op je doek: wat vind je van de handjes (en voetjes) van jurian in allerlei verschillende kleuren verf? zoiets lijkt mij ook nog wel leuk om te maken.
zou jamillah niet zoiets op de muur maken in de babykamer? is dat nog gebeurd? ben wel benieuwd hoe dat is geworden..

muurstickers vind ik ook wel leuk, vond altijd zo'n leuke van "slaap kindje slaap", maar wij hebben allemaal structuur op de muur dus daar hechten die stickers niet op..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor jamillah » 03 jun 2011 13:33

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maandag alweer 38 weken :shock:
Spannend hoor....

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor christien » 03 jun 2011 14:09

Wat ontzettend leuk Jamillah, erg origineel je moet er maar op komen.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor kwebbel » 03 jun 2011 14:47

wat ontzettend gaaf! Erg orgineel!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor ajl » 03 jun 2011 14:48

Leuk hoor al die kamertjes!

Erg leuk idee Jamillah om de handen van je andere 2 kinderen op de muur te doen.
Hoe voel je je verder? Groeit de kleine nu goed?

@ missF Echt de laatste loodjes, spannend hoor!

Wij wilden verder niets aan de babykamer doen, behalve dochterlief verhuizen. Heeft ze alleen gisteren de complete zoom uit de gordijnen getrokken, en aangezien ik echt onhandig ben met naald en draad, zal mij dit nog wel wat tijd gaan kosten om te repareren. En ik moet zeggen dat je met een derde veel minder met de zwangerschap bezig bent als met de andere 2, ik moet soms heel diep nadenken om na te gaan hoeveel weken ik ook al weer ben. Het zal mij niets verbazen dat er op het einde ineens heel veel moet, waar ik nu nog helemaal niet over nadenk.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor vpk » 03 jun 2011 20:36

wauw wat leuk geworden jamillah! heel origineel.
die letters, zijn die erop geschilderd? met een soort sjabloon ofzo?

ik heb het idee dat je er met de 2e al veel minder bewust mee bezig bent. tenminste, tijdens de eerste zw.schap hield ik echt zo'n groeikalender bij van wat er elke week gebeurde. ik krijg die nu wel over de mail maar open 'm meestal helemaal niet :oops:
maar ja, je hebt nu zo'n springertje om je heen waar je ook lekker mee bezig bent steeds.
maar een bijzonder wonder blijft het toch!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
kamille1984
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 26 jun 2007 10:44

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor kamille1984 » 03 jun 2011 20:53

@Jamillah, wat een onwijs gaaf idee zeg!! heel leuk, hoe heb je dat gedaan met je kinders? om beurt en op trapje laten staan?

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor jamillah » 03 jun 2011 21:10

Bedankt voor de reacties :-)

Ik heb ze op een stoeltje gezet en daar mochten ze om de beurt vanaf komen, ze konden er net bij. Manlief smeerde de handjes in en ik heb ze samen met de kids er op gezet.
De tekst hebben we met een sjabloon sticker gedaan. Ik dacht besteld bij decotekst.nl ofzoiets, er zijn wel meer van die sites. In principe kan het eigenlijk alleen op een gladde muur, volgens de site dan. Wij hebben het op van dat glasvlies behang, vroeger 'bouwbehang' genoemd, gedaan. Gewoon stevig aandrukken dan lukt het wel, en niet teveel verf gebruiken. Je ziet dat ik op het laatst te ongeduldig werd, want daar is het iets doorgelopen 8) Maar dat zie je alleen van dichtbij.

@ajl, ik voel me heel erg goed, na 30 weken weinig tot geen energie heb ik het nu voor 10... De dokter zei vandaag wel dat ik toch echt mn rust moest nemen, want ik was zelf weer niet gegroeid. Ze dacht gelukkig wel dat de kleine gegroeid was want mn buik was iets groter. Als ik tegen mensen zeg dat ik nog 2 weken moet zetten ze grote ogen op.. Aanstaande donderdag weer op controle, dan moet ik ws toch nog een keer voor een echo om te kijken of het kindje echt wel gegroeid is. En wat er dan gebeurd weet ik eigenlijk niet. Het hartje klinkt perfect, mn bloeddruk is heel goed dus verder geen bijzonderheden.

MissF, ik ben echt benieuwd wie van ons het eerst bevalt zeg, ik vind het zo apart dat jij nu je tweede verwacht. Terwijl mn zusje, je oude klasgenootje, twee poezen heeft en ik heb zo het idee dat het daar voorlopig bij blijft :mrgreen:

Verder rommelen we hier nog wat aan. De tuin een beetje netjes maken en die wasmand leeg houden..

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Bumba » 03 jun 2011 21:21

jamillah schreef:Bedankt voor de reacties :-)

MissF, ik ben echt benieuwd wie van ons het eerst bevalt zeg, ik vind het zo apart dat jij nu je tweede verwacht. Terwijl mn zusje, je oude klasgenootje, twee poezen heeft en ik heb zo het idee dat het daar voorlopig bij blijft :mrgreen:


Ja Smurffie hebben we hier al een tijd niet gezien.......

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor jamillah » 03 jun 2011 22:40

Ik zal doorgeven dat ze gemist wordt :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 84 gasten