Kinderen en speelgoed

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 12 aug 2011 20:34

Haai schreef::lol: De kids hier ook hoor, maar gelukkig kan ik zelf ook nog wel een beetje bepalen wat er in huis komt :wink:

:-oo :oops:

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor TheKeimpe » 15 aug 2011 13:23

Haai schreef::lol: De kids hier ook hoor, maar gelukkig kan ik zelf ook nog wel een beetje bepalen wat er in huis komt :wink:

Tja, hier kinderen die gras, takken en bladeren ook leuk speelgoed vinden... En zie dat maar uit je tuin te houden, dan moet je echt continu bij de poort staan, want anders...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor ajl » 15 aug 2011 13:32

Dat soort speelgoed mag hier gewoon in de tuin komen. Hier ligt de tuin ook vol met takken en schelpen, stenen etc. In huis ( en vooral in de wasmachine) heb ik er wat meer moeite mee.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Evelien » 15 aug 2011 13:35

Heel simpel, ze mogen er even mee spelen (buiten) en daarna in de kliko of weer terug leggen waar het lag.

Mijn vriendin had een lijstje gemaakt voor dr zoontje, verjaardag. Er stond dus op: geen speelgoed met geluid. En wat kreeg het kind: alleen maar speelgoed met geluid. :? :?
Kijk op zich niks mis mee maar als je iets aangeeft, doe er dan ook wat mee. Denk ik zo.

Het hoeft ook niet doodstil te zijn qua speelgoed maar als je continu van die muziek/geluidspeelgoed hoort.

Op de crèche van de kerk hebben we bouwstenen, geweldig. Hoe hoger hoe beter, ook een hele goede afleiding voor de kids die wat afleiding nodig hebben.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Haai » 16 aug 2011 22:32

Hier ligt ook de hele tuin bezaaid met takken, dat ligt alleen niet aan de kinderen maar aan de enorme boom in de tuin van de buurvrouw :mrgreen: De tuin is (nu in ieder geval) vooral het domein van de kinderen. Het is nu toch een enorme chaos, dus het kan me niet zoveel schelen als ze de zandbak leegscheppen enzo. Op het moment is trouwens de glijbaan favoriet.

Oh ja, vandaag heb ik de kast met speelgoed opgeruimd. Men, wat een troep weten die kids in een paar jaar tijd bij elkaar te verzamelen :shock:

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor pol » 17 aug 2011 05:40

Haai schreef:Oh ja, vandaag heb ik de kast met speelgoed opgeruimd. Men, wat een troep weten die kids in een paar jaar tijd bij elkaar te verzamelen :shock:

Moet hier ook nog beuren... verschrikkelijk altijd. Je hebt bijna 2 huizen nodig zoveel zooi hebben ze!

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Sterretje » 18 aug 2011 18:50

pol schreef:Moet hier ook nog beuren... verschrikkelijk altijd. Je hebt bijna 2 huizen nodig zoveel zooi hebben ze!


Ik ben dus wel van het weggooien als ik eerlijk ben. Als ze weer iets krijgt kijk ik al snel wat ik al weer weg kan gooien/geven. En zodra iets kapot is o.i.d. ook direct weg. Anders kun je inderdaad een schuur extra neerzetten :!:
Time flies when you have none!

Max
Mineur
Mineur
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 mei 2007 18:10

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Max » 09 sep 2011 15:54

Marktplaats is trouwens erg favouriet hierzo! Zeker rond sinterklaas er kerst staat er veel op. Echt abnormaal wat voor kado's kinderen krijgen. Staan er gerust superdure kado's op omdat het kind dit dubbel gekregen heeft met sinterklaas...pfft. Wat geef je ze dan op d'r verjaardag vraag ik me dan af?!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor vpk » 24 nov 2011 13:25

*schop*

sint staat weer voor de deur. wat gaan jullie je kids geven? heb hier de juiste ingeving nog niet gehad...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor MissF » 24 nov 2011 13:34

De jongste krijgt niks, die heeft er nog geen benul van. Vermoedelijk kan oma het niet laten om toch iets kopen, een knuffel en wat kleertjes ofzo.
De oudste krijgt van ons een doos met houten schroeven en moeren, een vloerkleed met wegen erop, een boek met stickers en een cd van Jip en Janneke. En van opa en oma vast ook nog wel wat.
Ik heb wel weer zin in Sintavond :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 24 nov 2011 13:42

M krijgt een klopboor en toebehoren (plastic ;)), een klok om de tijd mee te leren, een hoorn voor op zijn fiets en de Playmobil Sint en Piet op de stoomboot.

Merisja
Luitenant
Luitenant
Berichten: 652
Lid geworden op: 15 feb 2008 19:10

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Merisja » 25 nov 2011 21:05

Heerlijk, die Sinterklaastijd :D Voor de oudste hebben we via mp een nintendo en voor de jongste, ook via mp, een v-tech met spelletjes. Volgende week nog even naar zo'n grote Toysrus om dingen als barbies enzo te kopen. Of My Little Pony, vinden ze ook altijd erg leuk. Littlest petshop lijkt me ook wel erg leuk.

Hoe vaak laten jullie je kinderen de schoen zetten voor Sinterklaas? En doen jullie er dan altijd iets van speelgoed in of ook snoep ofzo?

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 25 nov 2011 21:23

M mag iedere za avond, dus dat is denk ik 4 keer dan. De eerste keer was er alleen een cadeautje, vorige week chocolademunten en een cadeautje en deze week een cadeautje en een chocolade Sint. Voor volgende week kijk ik nog even. Schoencadeautjes hier zijn echt dingen die niet duur zijn omdat ze in de uitverkoop gekocht zijn. Zo had hij vorige week dit dat 10 cent kostte in de uitverkoop en deze week een jo-jo met een lampje erin wat me 25 cent kostte.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Galateia » 25 nov 2011 21:51

Pfoe, in de zak een aantal mooie dingen. Een 'laptop' (speelgoed) met cijfers en letters. LOCO puzzels. Een Electro-ding. Veel puzzel-achtge spelletjes dingen dus, daar kan hij namelijk wel wat nieuws van gebruiken. Verkleedkleren, ook cool, heeft hij nog niet echt. Verder nog een mooie grote auto, ofzo. Trein-achtige dingen, doet het ook wel goed. En dan komen opa's en oma's vast nog wel met dingen. En dan kom ik lof mijn man vast nog andere leuke dingen tegen. Nieuw kleurboek, nieuwe stiften, want die oude zijn bijna uitgedroogd, even de boel weer vernieuwen. Gewoon leuk, dus :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 25 nov 2011 21:58

Wij hebben het 'probleem' dat er hier geen Sinterklaas wordt gevierd, hier wordt alles met Kerst gegeven. Toen Michael klein was, was dat geen probleem natuurlijk, maar nu wil ik dus niet dat hij gek wordt gevonden als hij met Kerst niets krijgt, dus 'moeten' we ook een traditionele Engelse kerst doen met cadeaus 8-[ met als enige verschil dat we tegen M zeggen dat hij de cadeaus met Kerst gewoon van ons/opa/oma/tantes/oom heeft gekregen en niet van de kerstman (wat de engelse kids dus denken...)


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten