Kinderen en speelgoed

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Mortlach » 11 jul 2011 16:07

vast van die spelletjes die in elk dorp weer anders heten...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Max
Mineur
Mineur
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 mei 2007 18:10

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Max » 09 aug 2011 12:49

Wie heeft ervaring met speelgoedwerkbankjes?
Ik denk dat dit een goed kado is voor onze zoon die binnenkort jarig hoopt te zijn. Maar is behoorlijk wat keus met aardige prijsverschillen. We willen graag iets goeds/degelijks kopen maar dat hoeft per definitie niet het duurste te zijn wat ons betreft.
Hij is in z'n element als er maar iets te slopen valt.
Overigens zijn andere kadotips voor ondernemende jongetjes van 3 erg welkom...!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor *Annet* » 09 aug 2011 14:01

Wij hebben es van dat kindergereedschap gekocht maar dat is gewoon flut. In no time had ie alles kapot, we hebben toen uit e bouwmarkt uit de 5 euro bak wat gereedschap gehaald. Een werkbank haalde ik wel es van de speel o theek want die nemen flink plek in huis in. Daar hadden ze ook speelgoed van de betere merken. Goedkoop is echt vaak duurkoop met speelgoed.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 aug 2011 18:13

zou eerder voor een keukentje gaan. Me vriendin heeft ook lang getwijfeld, maar een andere vriendn had een werkbankje, maar daar keek hij niet naar om. Hij was veel drukker met bakken en koken ed!

Buitenspeelgoed valt ook altijd in de smaak. of het spel: knappe koppen. Nog steeds spijt dat ik het niet voor juul dr verjaardag heb gevraagd, ws is ze er volgend jaar te oud voor, of de jubolino, een eenvoudig spel zonder weinig spelregels!

gempa
Kapitein
Kapitein
Berichten: 992
Lid geworden op: 18 mei 2008 12:20

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor gempa » 09 aug 2011 18:33

Max schreef:Wie heeft ervaring met speelgoedwerkbankjes?
Ik denk dat dit een goed kado is voor onze zoon die binnenkort jarig hoopt te zijn. Maar is behoorlijk wat keus met aardige prijsverschillen. We willen graag iets goeds/degelijks kopen maar dat hoeft per definitie niet het duurste te zijn wat ons betreft.
Hij is in z'n element als er maar iets te slopen valt.
Overigens zijn andere kadotips voor ondernemende jongetjes van 3 erg welkom...!

ikea!!!!!! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90157299

maar hier is door de jongens ook meer met de keuken gespeeld, we hebben een gereedschapding gehad, maar daar werdt niet veel mee gedaan.

een losse gereedschapskist was leuk zat

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor -Judith- » 09 aug 2011 18:51

Voor de duplo-fans onder ons: Bij kruidvat is het opruiming, en bij 'onze' kruidvat stond daar errrg veel duplo tussen met 50% korting!

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Haai » 09 aug 2011 19:55

Ik wil idd deze week eens kijken bij Kruidvat (of trekpleister, die hebben dezelfde actie) naar een leuke duplo doos, die kan dan mooi in de kast voor de verjaardag van Timon.

Werkbankje: hier zou dat ook best een succes zijn denk ik, maar ik zou het vanwege de ruimte niet zo snel kopen. Timon heeft pas een plastic gereedschapssetje van een paar euro gehad, niet erg stevig, maar hij heeft er al erg veel plezier van gehad. Dat van Ikea ziet er erg leuk uit, maar het gereedschap is van stof en dat zou zoonlief hier in ieder geval niet leuk vinden (met een hamer moet je ook wel lekker hard kunnen timmeren natuurlijk 8) )
Er zijn erg leuke houten werkbankjes te koop, misschien gewoon eens op googlen?

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 09 aug 2011 20:23

Haai schreef: Dat van Ikea ziet er erg leuk uit, maar het gereedschap is van stof en dat zou zoonlief hier in ieder geval niet leuk vinden (met een hamer moet je ook wel lekker hard kunnen timmeren natuurlijk 8) )

:-oo
Ik zei een keer tegen manlief dat hij nog even een hoekje van de vloer vast moest tikken...komt M al aan met zijn houten hamertje :mrgreen: Hij heeft overigens 2 jaar terug een keer van een vriendin een gereedschapskistje van de Hema gehad en daar 'doen' wij het mee. Het is niet iets waar hij 10 minuten mee speelt ofzo. Het liefst staat hij in de keuken te knoeien. Sinds vrijdag hebben we een zandbak, daar is hij nu helemaal weg van. En nog steeds de Playmobil he ;)

gempa
Kapitein
Kapitein
Berichten: 992
Lid geworden op: 18 mei 2008 12:20

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor gempa » 09 aug 2011 20:33

koop je er ander gereedschap bij

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor ajl » 09 aug 2011 20:37

LauraC schreef:[komt M al aan met zijn houten hamertje :mrgreen: Hij heeft overigens 2 jaar terug een keer van een vriendin een gereedschapskistje van de Hema gehad en daar 'doen' wij het mee. Het is niet iets waar hij 10 minuten mee speelt ofzo.


Dan hebben wij denk ik dezelfde. Hier wordt er met het houten gereedschapskistje uren geklust. Als papa aan het klussen is, staat zoonlief ernaast om mee te helpen met zijn gereedschap. Hij heeft nu ook hamertje tik gehad en dat is ook een groot succes.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Haai » 09 aug 2011 20:42

Oh ja, hamertje tik, 'tikketje hamer' volgens Timon. Hij vindt het helemaal geweldig, ik vind het een ramp met al die kleine spijkertjes :mrgreen:

Momenteel zijn hier verhalencd's helemaal hot. Timon kan de CDspeler zelf bedienen en zit echt uren te luisteren.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 09 aug 2011 20:43

Hahaha, nou, ik vind dit setje net te overzien. Ik heb al een aantal stukken uit de open haard (ik moest even plassen :roll: ) dus meer gereedschap krijgt mijn schatje echt niet!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor ajl » 09 aug 2011 20:47

:lol: :lol: Dat kan gebeuren. Hier was zoonlief pas een antieke klok aan het repareren met zijn setje. Klok stond accuut stil en het heeft even geduurd voor wij hem weer aan de praat kregen. Ik vind dat geklus wel komisch eigenlijk. Hij zit ook uren de trap te repareren en wij hebben inmidels overal butsen in de houten vloer. Nu heeft hij wel een paar plakken gekregen waar hij mee mag doen wat hij wil en daar oefent hij nu stevig op.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 09 aug 2011 20:57

Hij heeft ook stukken laminaat enzo, maar het echte werk vindt hij toch net wat leuker ;) Had trouwens maandag bij de bieb een verhalen cd gehaald, werd op de hoes helemaal aangeprezen enzo....ik viel er bijna van in slaap. Saaaai! Michael had het na 2 minuten al gezien :mrgreen:

Pluk01

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Pluk01 » 09 aug 2011 22:04

Hier ook een echte klusfanaat! De hele dag zit hij achter de bank op de verwarming: dat is z'n werkbus :lol: en dan gaat hij overal werken: hameren, zagen etc. Hij heeft alleen nog geen gereedschap, hij gebruikt bij gebrek aan beter z'n houten treinrails als gereedschap :mrgreen:. Verder is het keukentje hier idd ook een groot succes en de waterbaan die ons hele balkon in beslag neemt (is een klein balkon hoor). Boekjes enz scoren hier ook goed en vertelcd's idd.
@LauraC: lekker zo'n cd, je snapt soms niet hoe ze dat kunnen verzinnen voor een kind ](*,) .


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten