Kinderen en speelgoed

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 aug 2011 07:05

overigens heef tjuul ook een gereedschapssetje, ze vind het geweldig samen met papa te klussen, ze zat constant aan zijn gereedschap, gewooon gevaarlijk! dus maar weer naar de speelgoedwinkel :oops:

hier ook hamertje tik! ook eensuccesnummer!

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 10 aug 2011 11:14

Hahaha, inderdaad Pluk! Er stond dat er leuke muziek bij zat, en gedichtjes en rijmpjes. Het was gewoon droog....maar goed, gratis bij de bieb geleend dus we brengen het gewoon weer terug!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor vpk » 10 aug 2011 12:22

@ LauraC: kennen ze bij jullie ook jip en janneke? of is dat alleen in nl?
wij hebben daarvan een vertelcd te leen van de buren en daar is dochterlief echt helemaal mal van op het moment! Zet ook steeds zelf de radio aan, en hele stukken weet ze al uit haar hoofd. als ze bijv. buiten aan het spelen is vang ik steeds flarden op van wat er op de cd voorkomt.
is ook wel een hele leuke, met verhaaltjes en ook een deel met liedjes.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 10 aug 2011 12:30

Jip en Janneke is hier niet maar M heeft een heleboel J&J spulletjes uit NL waaronder een luisterCD (en ook een van Nijntje). Luistercd's gaan hier af en toe aan, M kan zich nog niet voldoende concentreren om echt lang op 1 plek te blijven dus vaak mist hij meer dan de helft. Dus we zetten meer liedjescd's op dan verhaaltjes.

Max
Mineur
Mineur
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 mei 2007 18:10

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Max » 10 aug 2011 15:27

Zag net dat er ook gereedschapkistjes te koop zijn, dat is misschien ook wel een idee.
Annet, jouw tip van in de voordeelbak bij de Gamma kijken onthoud ik zeker!
Een hele werkbank neemt idd ook veel plek in. En aangezien we ook al een keukentje hebben staan... (dat is overigens een kleintje en die staat lekker uit de weg op een mooi plekje)
Enne, hamertje tik, daar had ik nog niet aan gedacht! Vind ik een goeie, daar ga ik ook eens naar kijken!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 aug 2011 20:24

bij de bartsmit is de onze weg, heel leuk, eenvougid, maar zit wel veel in!!

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor cornelia77 » 11 aug 2011 14:17

Hoe komt het nu dat ik voor onze jongens altijd wel cadeautjes kan verzinnen, maar voor onze dochter niets weet? Volgende week wordt ze vier, maar ik weet echt geen cadeautjes...

Max
Mineur
Mineur
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 mei 2007 18:10

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Max » 11 aug 2011 15:22

Ha, grappig! Ik weet altijd wel wat voor onze dochter maar vind het voor jongens weer moeilijker!
Wij hebben toen het duplo poppenhuis gegeven. Twijfelde omdat ze al 4 werd maar ze heeft er enorm veel mee gespeeld. Verder doen stickerboekjes het hier altijd erg goed, maar dat verschilt per kind. Klei en verf is ook altijd goed. En playmobile? Stempels, kralenrijgen (die doos van Jip en Janneke bij de Hema bv), toilettasje met inhoud omdat ze in de vakantie jarig is en dolgraag wilde logeren.
Ik ga altijd een poosje op internet rondkijken om zo een lijstje te maken. En tegenwoordig dient ze zelf ook wensen in...!
Succes met bedenken in ieder geval!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2011 15:37

wij hebben voor milan deze gekocht voor zijn verjaardag;


Afbeelding

en voor manoël deze en nog wat dingen van de ikea:

Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Haai » 11 aug 2011 21:15

Knex is leuk spul! Heeft Milan er al meer van?

Cadeautjes voor meisjes: hier doen bij dochterlief de echte meidendingetjes (poppen, serviesje, tasjes etc.) het erg goed. Ze heeft voor haar verjaardag (oa) een houten dienblaadje met kopjes, een keukenschortje, pannenlap en ovenwant gehad. Dat is ook erg leuk spul om te zien, dus dan vind ik het ook niet zo erg als dat gewoon in de woonkamer blijft staan.
Oh ja, ze heeft ook nog wat haarspulletjes gehad. Dat vindt ze zelf minder, maar mama vindt dat wel leuk :wink:

Timon zegt tegenwoordig bij alles wat er maar leuk gekleurd uitziet: 'dat wil ik voor mijn verjaardag!' Echt iets zinnigs over wat hij wil hebben krijg ik er nog niet uit.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Evelien » 12 aug 2011 08:55

Ik ben nogal weg van de site van lobbes. Erg leuk speelgoed (k ben vooral weg van houten speelgoed).

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 aug 2011 11:07

hout vind ik ook wel mooi, meer merk dat kinderen toch kiezen voor plastic, zelf makkelijker schoonmaken enzo! gewoon in de vaatwasser en spelen maar.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Haai » 12 aug 2011 20:13

Evelien schreef:Ik ben nogal weg van de site van lobbes. Erg leuk speelgoed (k ben vooral weg van houten speelgoed).


Leuke site!
Hier ook een liefhebber van houten speelgoed, staat een stuk leuker in huis :wink:

Ik was vandaag nog even bij Ikea, en daar hebben ze nu hele leuke stoffen poppen met bijbehorende kledingsetjes. Sylke wil haar pop nu steeds haar eigen kleren aantrekken (drama dus om madam aan te kleden af en toe, want de pop moet het aan...), dus ik kon de verleiding niet weerstaan :wink: Ze hebben nu alleen nog maar de pop gehad, die kledingsetjes heb ik nog even achter de hand gehouden. Er zijn altijd redenen genoeg te verzinnen om ze binnenkort nog weer eens een cadeautje te geven :wink:

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor LauraC » 12 aug 2011 20:29

Hahaha Haai, zo denk ik er ook over. Maar Michael gaat dus altijd voor het felste, lawaaierigste, kunstofste speelgoed wat je je maar kunt bedenken :mrgreen:

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Haai » 12 aug 2011 20:32

:lol: De kids hier ook hoor, maar gelukkig kan ik zelf ook nog wel een beetje bepalen wat er in huis komt :wink:


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten