Kinderen en speelgoed

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Dippie » 04 nov 2015 15:42

Trekkerliefhebber schreef:Ik zie dat dit forum al een tijdje loopt, toch blijft speelgoed van alle tijden en blijft het dus leuk om kennis met elkaar te delen.

Zelf heb ik niet zoveel ervaring met Sluban maar als ik dat zo lees lijkt het mij niet speelgoed wat ik voor mijn kind zou kiezen. Uiteindelijk willen we toch allemaal het beste voor onze kinderen :wink:

Mijn zoontje van 5 speelt nu al 2 jaar met prachtige trekkers van Bruder, deze zijn ideaal voor buiten en in de zandbak. Vaak komen vriendjes langs en willen dan vooral met dat speelgoed spelen. Zelf ben ik laatst een website tegengekomen met heel veel boerderij speelgoed *verwijderd* . Hier hebben ze een heel groot aanbod van boerderij speelgoed, dieren en bouwmachines, erg leuk om eens rond te neuzen. Zeker als je ook zoals Bumpa diertjes van Schleich hebt.


Haha grappig. Ja mag ook gewoon vermelden dat je je speciaal hiervoor hebt aangemeld :) Binnen 10min na aanmelding was je hier te vinden met dit nieuws :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor *Annet* » 04 jan 2017 20:15

Heb nu zoveel speelgoed, ik kan bijna een winkel beginnen! En nu spelen ze onderhand nergens meer mee!

Geef je kind gewoon een tablet voor de 3e verjaardag :lol: scheelt veel kastruimte

geef nu af en toe maar wat weg, maar de lego bijv. was erg duur in aanschaf en als je het op MP zet willen ze er 2 euro voor geven. Krijg je er nog soort van dwingende mail bij: voor zoveel (lees: weinig) geld mag je het naar me opsturen, ik maak het direct naar je over.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Kinderen en speelgoed

Berichtdoor Marnix » 05 jan 2017 14:24

Das dan ook niet de moeite. Dan kan je het beter weggeven aan een goed doel. Er zijn tal van goede doelen waar je je speelgoed kwijt kan en ze er blij mee zijn.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten