Ook single?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Ook single?

Berichtdoor boer » 23 sep 2012 09:12

Organiseer eens een facebook-feestje.
Daarna wil je alleen nog maar single door het leven. :idea:

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Ook single?

Berichtdoor mw » 23 sep 2012 22:54

Nou, ik heb net een uitnodiging voor een openbaar feestje geplaatst. Locatie: in de tuin van Boer. Ruimte zat daar :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 24 sep 2012 07:46

stuur me de link is :P

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Ook single?

Berichtdoor boer » 24 sep 2012 08:02

Iedereen mag komen, maar geen kinderen.

Als ik zelf word uitgenodigd voor een brunch of een kopje thee 's middags vraag ik voor de zekerheid altijd even of er ook ouders of alleenstaande vaders en moeders met hun kinderen bij zullen zijn. Wanneer het antwoord 'ja' is, bedank ik gastvrouw of gastheer voor de uitnodiging en blijf ik thuis. Want ik weet hoe die middag zal verlopen.

Slecht opgevoede kinderen gooien met eten en rennen over en tussen de tafels door. Met hun geschreeuw terroriseren zij de volwassenen, die ze niet terecht zullen wijzen, omdat ze dan nog erger gaan donderjagen, nog harder gaan schreeuwen en nog meer schade aanrichten. Ik heb niet echt iets tegen kinderen, maar wel tegen ouders die voor hun eigen kroost capituleren en dat als een grootse pedagogische prestatie beschouwen.

Uit ''die Welt'', vond het wel toepasselijk voor hedendaagse prins- en prinsesjescultuuur. :idea:

Mango

Re: Ook single?

Berichtdoor Mango » 24 sep 2012 09:20

Als we een feestje met alleen singles doen zijn er denk ik ook niet zo veel kinderen ;)

Heb ook vriendinnen die er helemáál niet tegen kunnen als ze vrijgezel zijn. Die nemen dan contact op met exen, zijn ontzettend verdrietig en ze functioneren over het algemeen dan niet als ze alleen zijn. Ik vind het moeilijk om daar mee om te gaan want ik ben van mening dat je ook alleen gelukkig moet kunnen zijn wil je gelukkig zijn met een ander. een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, niet bittere noodzaak! Ik probeer dit altijd heel tactisch te verwoorden en dan krijg ik terug: Ja, maar jij kan alleen zijn, ik heb gewoon iemand nodig!
En daar strand de discussie dan meestal wel weer...

Ik ben nu alweer een tijdje vrijgezel en natuurlijk is dat niet altijd geweldig maar die vrijheid die het met zich mee geeft vind ik heerlijk.Ik kan me nu inderdaad vrij ontwikkelen en aan mijn negatieve kanten werken. En van vrienden en familie krijg ik dusdanig veel liefde dat ik dat ook niet hoef te missen.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Ook single?

Berichtdoor Mortlach » 25 sep 2012 17:48

Mango schreef:Heb ook vriendinnen die er helemáál niet tegen kunnen als ze vrijgezel zijn. Die nemen dan contact op met exen, zijn ontzettend verdrietig en ze functioneren over het algemeen dan niet als ze alleen zijn. Ik vind het moeilijk om daar mee om te gaan want ik ben van mening dat je ook alleen gelukkig moet kunnen zijn wil je gelukkig zijn met een ander. een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, niet bittere noodzaak! Ik probeer dit altijd heel tactisch te verwoorden en dan krijg ik terug: Ja, maar jij kan alleen zijn, ik heb gewoon iemand nodig!
En daar strand de discussie dan meestal wel weer...


Daar moet je ook geen discussie over voeren. Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar je kunt niet bij anderen in de ziel kijken.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mango

Re: Ook single?

Berichtdoor Mango » 26 sep 2012 13:32

Je hebt helemaal gelijk. maar je kent vrouwen he? Die willen het er dan toch nog met elkaar over hebben...;)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Ook single?

Berichtdoor Mortlach » 26 sep 2012 22:07

Bah, ondertussen is me duidelijk dat het ook met mijn laatste poging niets gaat worden.


Ik wou dat ik een betere manier had om met de vervelende emoties die ik nu voel om te gaan...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mango

Re: Ook single?

Berichtdoor Mango » 27 sep 2012 12:06

Hè, dat is vervelend!!

Gebruikersavatar
pipgirl
Mineur
Mineur
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 sep 2011 11:38
Contacteer:

Re: Ook single?

Berichtdoor pipgirl » 27 sep 2012 13:42

Mortlach schreef:Bah, ondertussen is me duidelijk dat het ook met mijn laatste poging niets gaat worden.


Ik wou dat ik een betere manier had om met de vervelende emoties die ik nu voel om te gaan...


Sterkte, is er altijd een goede manier om met emoties om te gaan, het is toch flink balen.
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 28 sep 2012 17:35

he wat naar voor je,

sterkte ermee

ga wat leuks doen, weg met vrienden ofzo
dan kan je het ff vergeten.

Mango

Re: Ook single?

Berichtdoor Mango » 05 okt 2012 15:25

hmmmm....weer een singlesreisje organiseren?

Rienuku

Re: Ook single?

Berichtdoor Rienuku » 05 okt 2012 17:08

:D

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 05 okt 2012 17:14

leuk idee, organiseer maar wat

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Ook single?

Berichtdoor mw » 05 okt 2012 17:22

=D>

(...maar 'k denk dat ik deze keer niet van de partij ben, helaas!)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten