Homofilie deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor Tante Pollewop » 02 jul 2013 22:35

:shock: 8-[

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor boer » 02 jul 2013 23:53

Denkertje21 schreef:Tja, als zelfs het Reformatorisch Dagblad al dagelijks homonieuws heeft, dan moeten we hier op RefoWeb wel mee!

Eens even kijken... Er zijn hier 6323 mensen lid en met de meest voorzichtige schatting van 5% hebben we hier toch minimaal 316 homoseksuele leden... :mrgreen:

Nou ja, da's nog altijd minder dan op het Regenboogforum. daar zitten er al dik 700 regenboog-smile regenboog-smile regenboog-smile


Hallo JeeWee :mrgreen:
iets met waard en gasten :lol: :lol: :lol:

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor JeeWee » 03 jul 2013 06:23

Onzin boer.
Ik heb destijds na melding mijn naam denkertje veranderd in jeewee, mijn initialen. Niet toegevoegd dus!
Ik opereer dus niet zoals jij, tegelijkertijd met twee accounts op één forum.
Jij presteert het bovendien om zelfs in één topic onder twee namen/accounts te reageren.
Dat is bovendien niet toegestaan op Refoweb.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor Tante Pollewop » 03 jul 2013 06:28

Jeewee, ik zou in dit geval niet zo'n scheur opentrekken en me iets bescheidener opstellen.

=;

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor JeeWee » 03 jul 2013 06:33

Onzin Pollewop!
Ik sta hier op Refoweb al zo'n 7 jaar met één account en één naam.
Dat ik op een ander forum (Refoforum) nog steeds genoreerd sta met de oude nick, is helder, omdat ik daar nooit (meer) kom .

Het gaat er hier over op dit forum dat Boer tegelijkertijd onder meerdere nicks en zelfs in dezelfde topics reacties geeft.
Dat is verwarrend en niet fair.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor Tante Pollewop » 03 jul 2013 06:48

Het boeit me totaal niet met hoeveel accounts je op welk forum dan ook zit, ik zou als ik jou was in dit soort situaties niets durven zeggen van anderen.

Maar ik laat het wat betreft dit onderwerp hierbij. Het is verspilde energie want ik kan nog beter tegen een courgette praten.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor Tante Pollewop » 03 jul 2013 08:34

Ik wil je ook graag nog eens verzoeken om mij geen pb's te sturen als die alleen maar vol staan met loze beschuldigingen en oude koeien.
Jammer dat ik dat alweer moet vragen.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor boer » 03 jul 2013 08:39

JeeWee schreef:Onzin boer.
Ik heb destijds na melding mijn naam denkertje veranderd in jeewee, mijn initialen. Niet toegevoegd dus!
Ik opereer dus niet zoals jij, tegelijkertijd met twee accounts op één forum.
Jij presteert het bovendien om zelfs in één topic onder twee namen/accounts te reageren.
Dat is bovendien niet toegestaan op Refoweb.

Ten eerste heb jij hier niets te zeggen, natuurlijk.
ten tweede lieg je gewoon glashard, want heel toevallig heeft denkertje21 dan hier dezelfde naam gekozen als jij op Refoforum?
En is, nadat dit al eerder werd gezegd, een aantal dagen geleden, de account ineens opgeheven.

Lol @ courgette , en ik sluit me aan bij hetzelfde verzoek, mij ook geen pb's meer te sturen, al dan niet met dreigende toon :mrgreen:
Maar inderdaad, ik reageer ook niet meer op dit soort ''lekker belangrijk'' getwist. back on topic maar weer.

yobem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 697
Lid geworden op: 03 mar 2013 17:41

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor yobem » 03 jul 2013 09:22

JeeWee schreef: Overigens vind ik het super vervelend dat je je de ene keer als 'boer' in de discussie mengt en de andere keer als 'mealybug'.
Hou gewoon per forum één account aan.


Hahaha, hoe durf je het op te schrijven. Werkelijk, je hebt ](*,). Als er één níets zou mogen zeggen over schuilnamen en dubbelaccounts ben jij het.

Ik ben geen boer-fan maar jij bent echt de laatste die hem op dit gebied de les zou kunnen lezen.

Op je eigen forum en op andere fora dan refoweb heb je grote clashes veroorzaakt door het gebruik van dubbelaccounts en schuilnamen. Toontje lager dus.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor JeeWee » 03 jul 2013 10:06

Tante Pollewop schreef:Ik wil je ook graag nog eens verzoeken om mij geen pb's te sturen als die alleen maar vol staan met loze beschuldigingen en oude koeien.
Jammer dat ik dat alweer moet vragen.


Ok man, dajn krijg je het open.
Misschien moeilijk uit te leggen, maar jij valt mij persoonijk aan en vandaar heb ik jue pesroonlijk geantwoord.
Als jij vindt dat het bijdraagt tot stichting van deze 'gemeente', doen we het gewoon hier.
Overigems vind je het natuurlijk helemaal niet 'jammer dat je dat alweer moet vragen' want iets wat je jammer vindt, doe je niet.

Ik probeer hier inhoudelijke discussies te voeren.
Daarbij geef ik aan dat dat moeilijk is als je moet reageren op twee namen die beiden dezlfde pesroon zijn. Dat jij het dan nodig acht om daarop te reagerenm hoewel het jou zelf niet aangaat, is je eigen keuze.
Maar nogmaals: het heeft geen moer met het topic over homofilie te maken, maar hooguit met je persoonlijke frustratie.

(En kijk: dit soort reacties van mij horen hier niet thuis, maar in een pb. maar ja: jewilt het kennelijk op deze manier)
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor JeeWee » 03 jul 2013 10:12

boer schreef: En is, nadat dit al eerder werd gezegd, een aantal dagen geleden, de account ineens opgeheven..


Je liegt aantoonbaar!
Het is voor iedereen simpelweg te controleren dat er hier bij mij nooit accounts door elkaar heen hebben gelopen. Ik heb een flink aantal jaar geleden aan Refoweb verzocht om mijn naam te wijzigen in mijn intialen!

Je schreeuwt zo hard omdat je je zelfs in één het zelfde topic bedient van twee identiteiten.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor Tante Pollewop » 03 jul 2013 10:16

Hoewel ik toch al wel een aantal staaltjes voorbij heb zien komen in het afgelopen jaar blijf ik me toch verbazen over je houding.
Verder wat yobem zegt.

Maar wat ik al zei, je kunt nog beter tegen een cougette praten, dus dat ga ik nu maar doen.
;/

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor JeeWee » 03 jul 2013 10:18

yobem schreef:Hahaha, hoe durf je het op te schrijven. Werkelijk, je hebt ](*,). Als er één níets zou mogen zeggen over schuilnamen en dubbelaccounts ben jij het.

Ik ben geen boer-fan maar jij bent echt de laatste die hem op dit gebied de les zou kunnen lezen.


Nog iemand die met veel poeha de rechtvaardige uithangt.
Beetje triest als je met zand gaat strooien en anderen gaat aanvallen.

Meboy is hier met veel bombarie vertrokken, kon het niet laten en komt als yobem terug.
Niks mis mee, want je scheidt de zaken tenminste en draagt eerliojk gezegd ook inhoudelijk veel bij.

Maar het gaat hier en nu om om een meneer die op dit moment zich van minimaal twee accounts bedient en die ook nog met elkaar laat praten.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

willem98
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2013 13:03

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor willem98 » 03 jul 2013 17:30

Wat een schandalige vertoning dit.
Ik zal mezelf eerst even voorstellen: Ik ben een jongen van vijftien en lees hier betrokken mee omdat dit onderwerp mij ook (helaas) aan gaat. Ik lees hier al bijna een half jaar mee en vind het heel interessant dat mensen beschaafd over dit gevoelige onderwerp discussiëren. Maar daarom doet het mij des te meer pijn dat sommige mensen 'fake' zijn. Ook de bovenstaande reacties getuigen nou niet echt van naastenliefde, over 'in omnibus charitas' gesproken. Kunnen wij als homo's nog geen eens een topic zuiver houden. Laten we onszelf nou niet voor gek zetten en gewoon ontopic verder gaan want dit lijkt nergens op!

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Homofilie deel 5

Berichtdoor Tante Pollewop » 03 jul 2013 17:38

Welkom Willem!
Goed dat je laat merken dat je er bent, dan weten we weer waar het eigenlijk om gaat. :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten

cron