Liefdesgedichten

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 apr 2004 15:11

Aragorn schreef:Nouja, wreed... ze hadden gewoon een wat minder alledaagse politieke filosofie.

Maargoed als jij je voldoening niet haalt uit het weergeven van je gevoelens maar uit de goedkeuring van het volk: PRIMA!

Welja, maak het maar belachelijk dat ik zelfs voor zo'n ondankbaar iemand als jij nog de moeite wel nemen om even te kijken wat die geproduced heeft... :roll:
en om weer een nieuwe bron ecards aan te boren omdat ik ze bij kaartenhuis allemaal al 3x gehad heb.. :wink:

Maar bedankt weer he.


Waar haal jij die gestoorde opvattingen eigenlijk vandaan, heb je daar een handboek voor ofzo? En ik schrijf niks op goedkeuring van het volk, alles wat ik schrijf is vaak herkenbaar voor mensen en dat is het logische gevolg van het feit dat ik zelf ook heel menselijk ben. Ik kom niet van Venus! Over het algemeen heb je geen wazig werkend brein nodig om mijn schrijfsels te snappen. Ik kan me dus ook nauwelijks oorstellen dat jij ze toch begrijpt, of je doet alsof. :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2004 15:17

meschianza schreef:
Aragorn schreef:Nouja, wreed... ze hadden gewoon een wat minder alledaagse politieke filosofie.

Maargoed als jij je voldoening niet haalt uit het weergeven van je gevoelens maar uit de goedkeuring van het volk: PRIMA!

Welja, maak het maar belachelijk dat ik zelfs voor zo'n ondankbaar iemand als jij nog de moeite wel nemen om even te kijken wat die geproduced heeft... :roll:
en om weer een nieuwe bron ecards aan te boren omdat ik ze bij kaartenhuis allemaal al 3x gehad heb.. :wink:

Maar bedankt weer he.


Waar haal jij die gestoorde opvattingen eigenlijk vandaan, heb je daar een handboek voor ofzo? En ik schrijf niks op goedkeuring van het volk, alles wat ik schrijf is vaak herkenbaar voor mensen en dat is het logische gevolg van het feit dat ik zelf ook heel menselijk ben. Ik kom niet van Venus! Over het algemeen heb je geen wazig werkend brein nodig om mijn schrijfsels te snappen. Ik kan me dus ook nauwelijks oorstellen dat jij ze toch begrijpt, of je doet alsof. :mrgreen:


Gestoorde opvattingen? Op de een of andere manier komen die vanzelf in mij op als ik jouw schrijfsels lees.. of je dat gestoord wilt noemen of niet is een jou. Wat de oorzaak ervan is.. daar heb ik mijn vermoedens over, maar daar zal ik nu niet over gaan uitweiden.

Kom je niet van Venus? Nee, dat was al wel te merken aan je weinig liefdevolle reacties... :mrgreen: wel van Mars vermoed ik zo.

Ach, ik beschik nu eenmaal over een hoge mate van empathie, dus ik kan ook andere mens- en diersoorten vaak nog wel begrijpen... :mrgreen:

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 apr 2004 17:19

Aragorn schreef:Gestoorde opvattingen? Op de een of andere manier komen die vanzelf in mij op als ik jouw schrijfsels lees.. of je dat gestoord wilt noemen of niet is een jou. Wat de oorzaak ervan is.. daar heb ik mijn vermoedens over, maar daar zal ik nu niet over gaan uitweiden.

Kom je niet van Venus? Nee, dat was al wel te merken aan je weinig liefdevolle reacties... :mrgreen: wel van Mars vermoed ik zo.

Ach, ik beschik nu eenmaal over een hoge mate van empathie, dus ik kan ook andere mens- en diersoorten vaak nog wel begrijpen... :mrgreen:


Mars? Doe niet zo ordinair. daar komen toch die machtswellustige ego-trippers vandaan?
Maar ik zal rekening houden met je hoge mate van empathie als ik teruggezonden ben naar het moederschip om een nieuw gedicht te overdenken. DAt ik jou dus niet zo simplistisch hoef te behandelen als jij de indruk wekt om behandeld te worden. 8)
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 apr 2004 00:26

meschianza schreef:
Aragorn schreef:Gestoorde opvattingen? Op de een of andere manier komen die vanzelf in mij op als ik jouw schrijfsels lees.. of je dat gestoord wilt noemen of niet is een jou. Wat de oorzaak ervan is.. daar heb ik mijn vermoedens over, maar daar zal ik nu niet over gaan uitweiden.

Kom je niet van Venus? Nee, dat was al wel te merken aan je weinig liefdevolle reacties... :mrgreen: wel van Mars vermoed ik zo.

Ach, ik beschik nu eenmaal over een hoge mate van empathie, dus ik kan ook andere mens- en diersoorten vaak nog wel begrijpen... :mrgreen:


Mars? Doe niet zo ordinair. daar komen toch die machtswellustige ego-trippers vandaan?
Maar ik zal rekening houden met je hoge mate van empathie als ik teruggezonden ben naar het moederschip om een nieuw gedicht te overdenken. DAt ik jou dus niet zo simplistisch hoef te behandelen als jij de indruk wekt om behandeld te worden. 8)


Ja, daarom dacht ik ook dat jij van mars zou komen... :mrgreen:

Maar ik vind het uitermate invoelend (ja, werkelijk empathisch) van je dat je deze moeite neemt om niet terug te schieten in je reflex om alles dat je niet direct begrijpt maar simplistisch te behandelen! Proficiat! 8)

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 08 apr 2004 15:27

En...heeft onze grote off-topic wauwelaar Arargon de afgelopen tijd nog een liefdesgedicht geschreven?????
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 apr 2004 15:32

meschianza schreef:En...heeft onze grote off-topic wauwelaar Arargon de afgelopen tijd nog een liefdesgedicht geschreven?????


Helaas zal ik de grootste op-off-topic-praatjes-ingaande-wauwelaar meschianza moeten teleurstellen: neen hij.

Er is namelijk een praktische complicatie: hij heeft momenteel niemand om z'n liefdespijlen op te richten.

(Maargoed, het kan dan natuurlijk wel, maar da's minder straight from the heart he. :wink: )

Gebruikersavatar
BJ
Moderator
Berichten: 1968
Lid geworden op: 29 okt 2002 11:25
Locatie: Delfzijl

Berichtdoor BJ » 08 apr 2004 15:39

Het lijkt me verstandig om deze "persoonlijke" discussie op een andere plaats voort te zetten. We gaan dus weer terug naar waar dit topic voor is gestart en dat zijn gedichten. Een reactie hierop is natuurlijk geen probleem, maar complete offtopic discussies dus niet. Ben benieuwd naar het volgende gedicht. :mrgreen:

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 08 apr 2004 16:18

BJ schreef:Het lijkt me verstandig om deze "persoonlijke" discussie op een andere plaats voort te zetten. We gaan dus weer terug naar waar dit topic voor is gestart en dat zijn gedichten. Een reactie hierop is natuurlijk geen probleem, maar complete offtopic discussies dus niet. Ben benieuwd naar het volgende gedicht. :mrgreen:


Ja, BJ :shock:

Ik spuug er wel weer 1 uit.
Hoppa:
Plotseling
knalt de stilte stuk
Barst hagel uit de wolken los
Dreunend gedruis en gedonder
verbreekt de mooie droom
waarin je mij omarmde
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 apr 2004 16:28

Goedgekeurd.

Alleen zou ik eerder een stilte voor de storm, dan een vredige stilte verwachten als na de stilte de donder losbarst. Maar verder oke hoor!

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 08 apr 2004 16:33

meschianza schreef:
BJ schreef:Het lijkt me verstandig om deze "persoonlijke" discussie op een andere plaats voort te zetten. We gaan dus weer terug naar waar dit topic voor is gestart en dat zijn gedichten. Een reactie hierop is natuurlijk geen probleem, maar complete offtopic discussies dus niet. Ben benieuwd naar het volgende gedicht. :mrgreen:


Ja, BJ :shock:

Ik spuug er wel weer 1 uit.
Hoppa:
Plotseling
knalt de stilte stuk
Barst hagel uit de wolken los
Dreunend gedruis en gedonder
verbreekt de mooie droom
waarin je mij omarmde


goeoed!

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 08 apr 2004 20:36

Jij
is een klein beetje
inkt op mijn papier
jij
is de tweede
vorm in 't rijtje
jij
is iemand
daar binnen
jij
is
jij
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 apr 2004 12:04

parkiet schreef:Jij
is een klein beetje
inkt op mijn papier
jij
is de tweede
vorm in 't rijtje
jij
is iemand
daar binnen
jij
is
jij


Vindingrijk! Parkiet! echt leuk.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 09 apr 2004 23:00

Wanted

I want to have the best
I want to change the world
I want to have the best
I want to change myself
I want to have the best
I want a girl like you

One word, enough
One look, enough
One second, enough
You are my dream
You are my desire
One sentence, one question
Will you be mine?

Become my best
Change my world
Change me
Become my girl


Your beauty

Can't see a thing
Blind by seeing your beauty
You're shining, like an angel
Flying like an eagle
I'm watching,
I just am on the look-out for something

Can't hear a thing
Deaf by hearing your lovely voice
You're singing like a nightingale
Praising your creator
Quite rightly
I just want to hear something

Can't say a thing
Dumb by looking at you
You're dancing like a young deer
Skipping, looking for your mother
Already found?
I just want to say something

Want to see you
Want to hear you
Want to say 'hi' to you
Blind, can't see a thing
Deaf, can't hear a thing
Dumb, can't say a thing

Open my eyes, please do
Open my ears, please do
Open my mouth, please do
You are the only one
The only one for me
My life in your hands

That's how I feel
Scared, afraid to loose you
Scared, afraid to leave you
That's how I feel
Scared, afraid to tell you
Afraid to tell you what I feel

Please, don't leave me in a state of suspense

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 apr 2004 23:08

Van jezelf, kurt? (denk het wel eigenlijk...)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 09 apr 2004 23:22

Ja, heb er al drie gepost eerder dit topic.
Het zijn meer songteksten dan gedichten eigenlijk...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten