eerste dagen als getrouwd stel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor ajl » 27 sep 2010 07:00

inderdaad of 1x een epilady aanschaffen en daar jaren mee doen, kost in verhouding ook niet zoveel.

Anne 80

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Anne 80 » 27 sep 2010 15:29

ajl schreef:inderdaad of 1x een epilady aanschaffen en daar jaren mee doen, kost in verhouding ook niet zoveel.


In de zomer blonderen de donkere haartjes op mijn armen altijd vanzelf :mrgreen:
Nu worden ze weer wat donkerder, maar de korte-mouwen-tijd is toch weer voorbij!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Evelien » 27 sep 2010 15:31

Anne 80 schreef:
ajl schreef:inderdaad of 1x een epilady aanschaffen en daar jaren mee doen, kost in verhouding ook niet zoveel.


In de zomer blonderen de donkere haartjes op mijn armen altijd vanzelf :mrgreen:
Nu worden ze weer wat donkerder, maar de korte-mouwen-tijd is toch weer voorbij!


joh echt? :P :lol:

Anne 80

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Anne 80 » 27 sep 2010 15:46

Evelien schreef:
Anne 80 schreef:
ajl schreef:inderdaad of 1x een epilady aanschaffen en daar jaren mee doen, kost in verhouding ook niet zoveel.


In de zomer blonderen de donkere haartjes op mijn armen altijd vanzelf :mrgreen:
Nu worden ze weer wat donkerder, maar de korte-mouwen-tijd is toch weer voorbij!


joh echt? :P :lol:


Yep! 8)

Annemarije
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2010 18:25

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Annemarije » 30 sep 2010 18:44

wat die liefde chemie toch met je doet he... :D
ik vond mijn vriend superschattig toen hij me op een ochtend in zn pyjamashort kwam wakker maken... zon10 (niet alleen toen trouwens hoor, hij is altijd schattig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2280
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Speedy » 30 sep 2010 22:06

Annemarije schreef:wat die liefde chemie toch met je doet he... :D
ik vond mijn vriend superschattig toen hij me op een ochtend in zn pyjamashort kwam wakker maken... zon10 (niet alleen toen trouwens hoor, hij is altijd schattig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )


Huh, op je eerste dagen als getrouwde stel? :roll:
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Evelien » 01 okt 2010 07:33

:lol: :lol:

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor kwebbel » 01 okt 2010 13:53

Galateia schreef:Uhm, voor een paar euro heb je toch ontkleurings/blondeer-spul? Dus wellicht is het geld-argument een klein beetje overdreven... :wink:
dan hebben ze mij altijd in de maling genomen (werd ook erg gepest op school) zelf heb ik het eigenlijk nooit gecheckt omdat ik m'n haar nooit blondeer.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Liss
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2013 15:22

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Liss » 16 aug 2013 15:26

Sorry, maar als je weet dat je man van je houd, dan vind je dat toch niet erg? Ik snap heel goed dat je onzeker kan zijn over je lichaam. Ik was het ook. Daarom ben ik blij dat wij voor ons huwelijk al iets verder gaan dan alleen op de kleding. Hij weet zo'n beetje al hoe ik eruit zie. Dat vind ik niet erg, het geeft me juist vertrouwen voor verdere stappen.

Als je er voor kiest om gelijk deze grote stap te maken, moet je dat wel heel bewust van te voren bedenken. Het kan ook zijn dat je in de eerste dagen gewoon de tijd neemt om elkaars lichaam te leren kennen. Je hoeft niet gelijk gemeenschap te hebben! Het kan zijn dat je man dat wel wil, maar als het goed is houd hij rekening met jou!

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor Katlheen » 16 aug 2013 19:02

Lol...wij hadden minder dan een uur om om te kleden en moesten gelijk door naar Schiphol om een vlucht te halen....Dus wij hebben hier nooit last van gehad. Ik vond het wel vervelend dat mijn vrouw die eerste dagen meer van me wilde dan alleen maar een kusje. Mijn hoofd stond dus totaal niet naar andere lichamelijke activiteiten. Het kan verkeren zal ik maar zeggen.... :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Race406 en 25 gasten