Vriendschap

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Vriendschap

Berichtdoor pindas83 » 08 mar 2018 08:21

coby5 schreef:Ach het valt wel mee, maar van die normale mensen als m'n collega's nodig ik hier niet uit hoor. Er is geen plek en de banken zijn door de konijnen aangevreten en ze zeuren altijd zo. Ex is ook niet welkom. Als ik alles heb opgeruimd zegt ie: zou je niet eens schoonmaken? Zucht. Sommige moeders van kinderen komen weleens langs. Ach ik heb geen zin in vrienden dus al helemaal niet in een man. Ik heb een leuke vriend nu in Amerika. Oh my. Ik dacht dat mijn huis een rommel was. My goodness. Ja dan kon ik 'm helpen ermee. Ja hoor. Ideale man. Lekker ver weg. Valt me niet lastig. Weet niet eens hoe ie een vliegtuig moet nemen. Perfect. En dat ie in een zooi leeft zal mij een worst wezen. Als ik het maar niet hoef op te ruimen.
Ik had alles hier schoon, voor mijn doen dan, komt de huurbaas, de buren hadden last van muizen door mijn lieve konijnebeesten op het balkon. Ik ben 10 uur bezig geweest om dat schoon te krijgen en nu eten ze maar binnen en de muizen zijn weg. Moet geen gezeur krijgen hier. Nu ruikt het binnen lekker naar cavia's en konijnen. Welkom hoor pindas! Kom eens gezellig langs! :lol:


Nou coby, ik denk dat ik dit keer maar bedank, bekijk het maar :wink:
Ik ben een hele hygiënische man, al beweert mijn vrouw het tegendeel!

Nog even over die opmerking in de vragenrubriek, anders wordt het daar zo ‘n zooitje: ‘t Was niet heel serieus bedoelt hoor! Vind het enerzijds wel te bewonderen dat je die man financiël wilt helpen, aan de andere kant schuurt het ook wel wat als je je eigen kinderen op een door ratten aangevreten bank moet laten zitten :-k
Maar goed, iedereen maakt eigen keuzes.

coby5
Sergeant
Sergeant
Berichten: 338
Lid geworden op: 09 nov 2016 10:15

Re: Vriendschap

Berichtdoor coby5 » 08 mar 2018 09:37

pindas83 schreef:Nou coby, ik denk dat ik dit keer maar bedank, bekijk het maar :wink:
Ik ben een hele hygiënische man, al beweert mijn vrouw het tegendeel!

Nog even over die opmerking in de vragenrubriek, anders wordt het daar zo ‘n zooitje: ‘t Was niet heel serieus bedoelt hoor! Vind het enerzijds wel te bewonderen dat je die man financiël wilt helpen, aan de andere kant schuurt het ook wel wat als je je eigen kinderen op een door ratten aangevreten bank moet laten zitten :-k
Maar goed, iedereen maakt eigen keuzes.

Oh lol zei jij dat? Ik let ook helemaal niet op de naam die erbij staat. Ik schreef het ook wat dom op.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten