Miskraam...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Miskraam...

Berichtdoor Sterretje » 12 feb 2013 21:13

Sterkte Cornelia!
En ook voor alle anderen die het -hoe lang soms ook al geleden is- mee hebben gemaakt nogmaals een hart onder de riem!
Time flies when you have none!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Miskraam...

Berichtdoor Memmem » 13 feb 2013 22:26

Heel veel sterkte cornelia, hopelijk knap je weer snel op en kun je het een plekje geven.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Miskraam...

Berichtdoor vpk » 14 feb 2013 22:41

@ memmem: hoe gaat het nu met jou?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Miskraam...

Berichtdoor Memmem » 16 feb 2013 22:19

Vpk, bedankt voor je vraag, gelukkig gaat het nu heel goed, lichamelijk en psychisch.

xsidd
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 mei 2011 16:35

Re: Miskraam...

Berichtdoor xsidd » 16 feb 2013 22:51

@Memmem

Goed om te horen:) Sterkte, en het komt goed!!:)

Groet

Huis
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2013 19:42

Re: Miskraam...

Berichtdoor Huis » 27 sep 2013 15:41

Zo te lezen zijn hier al lang geen mensen meer geweest..
Opzich n goed teken!

Nu kom ik me hier melden.. Lees al heel lang mee maar nooit gedacht dat het mij zou
overkomen.. 7 weken zwanger..

Afgelopen week dinsdag begonnen met bloeden.. Woensdag morgen de placenta verloren..
en vandaag het vruchtje..

Iemand hier ervaring mee? Omdat de vk zei dat meestal eerst het vruchtje komt en dan de placenta?

Het doet emotioneel best wat met me, meer als ik had verwacht..

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Miskraam...

Berichtdoor Stip » 27 sep 2013 15:53

Ah sterkte zeg! Ik verloor met 8 weken zoveel stolsels, ik kon er niks in ontdekken.

Logisch toch dat het je wat doet, vooral je toekomstbeeld wordt ineens heel anders.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Miskraam...

Berichtdoor coby » 27 sep 2013 17:42

Huis schreef:Zo te lezen zijn hier al lang geen mensen meer geweest..
Opzich n goed teken!

Nu kom ik me hier melden.. Lees al heel lang mee maar nooit gedacht dat het mij zou
overkomen.. 7 weken zwanger..

Afgelopen week dinsdag begonnen met bloeden.. Woensdag morgen de placenta verloren..
en vandaag het vruchtje..

Iemand hier ervaring mee? Omdat de vk zei dat meestal eerst het vruchtje komt en dan de placenta?

Het doet emotioneel best wat met me, meer als ik had verwacht..

Och sterkte. Ik had het ook met 7 weken, maar daarna gelukkig weer zwanger geworden binnen 8 maanden, dit zoontje had er anders niet kunnen zijn, maakt weer een hoop goed en dat ie in de hemel is. Het deed mij ook behoorlijk wat.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Miskraam...

Berichtdoor Memmem » 30 sep 2013 05:14

Veel sterkte Huis.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Miskraam...

Berichtdoor pol » 30 sep 2013 05:28

Heel veel sterkte!

Jans1988
Verkenner
Verkenner
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2013 21:22

Re: Miskraam...

Berichtdoor Jans1988 » 22 nov 2013 19:06

Hoi allemaal!
Wij hebben heel wat meegemaakt dit jaar: een hele zware depressie met dwanggedachten en paniekaanvallen wat al meer dat een half jaar voortduurt (vrouw), een ongeluk met chirurgische ingreep (man),
Samen hebben we al 2 kindjes, door al deze dingen is onze liefde veel sterker geworden en zijn we ook oprecht gaan geloven dat God ons overal door heen helpt, want we leven nog ook al is er geschud aan onze levensboom!

Ik was zwanger, wat waren we blij, na 3 'stabiele' maanden (in mijn geval dan) zonder dwanggedachten en paniekaanvallen, kwam er een kindje bij! Ik had het gevoel dat God mij liet zien dat ik het weer kon, de zorg voor het gezin en een baby.

Helaas, ik heb vandaag (na 2 dagen heel veel bloedverlies) ons kindje verloren, ik ben weer terug bij af. Het vertrouwen in God is weg, waarom? Ik ben boos/verdrietig, emotioneel een wrak! Zondag in de preek ging het over hoe fijn God de huisgezinnen vind, de liefde etc. Mijn man en ik zaten hier nog bij te knipogen, zie je wel: na het zure geeft Hij het zoet. Nu is alles weg, nooit zal ik met dit kindje over God kunnen praten, en nog erger, waar zou het kindje zijn?

Ik ben zo bang dat ik weer depressief wordt, of dat ik weer wat verlies wat me lief en dierbaar is! Het lijkt wel of ik eerder bang voor God wordt, kan iemand hier aub tips voor geven hoe ik het een positieve draai kan geven?

Met vriendelijke groeten Jans!
1 Petrus 5:7 Werp al uw bekommernissen op Hem, want Hij zorgt voor u! Geloof, hoop & liefde...

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Miskraam...

Berichtdoor Boerin » 22 nov 2013 19:14

Je kind zit in de hemel en God geeft mensen geen miskraam, dat is een gevolg van de zondeval. Ben zelf ook 2 kinderen verloren, maar er vooral bovenop gekomen door te beseffen dat God dit niet had gedaan en dat er zeer goed voor ze gezorgd wordt en ze het nu beter hebben. Heel veel sterkte.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Miskraam...

Berichtdoor juffiejuf » 22 nov 2013 20:13

Heel veel sterkte in deze moeilijke en onbegrijpelijke weg. Goed dat jij je verhaal doet. Hopelijk krijgen jullie de kracht van Boven om dit een plekje te kunnen geven!

Huis
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 jun 2013 19:42

Re: Miskraam...

Berichtdoor Huis » 22 nov 2013 21:40

Ik schrok eigenlijk toen ik zag dat hier weer een bericht geplaatst was..

Moeilijk he Jans? Wat mij hielp in het verwerken van het verlies, is dat het bij ons in de aanleg van het kindje niet goed is gegaan. Mocht de zwangerschap verder gegaan zijn, dan hadden we misschien een zwaar gehandicapt of misschien een niet- levensvatbaar kindje gehad.

Hoe zwaar is dat! Achteraf heb ik dus het idee dat God ons heeft willen behoeden voor een zwaar kruis! Ook al zeg je dat niet gelijk hoor!

Eerst komt de verwerking, tis erg moeilijk vond ik zelf, het deed meer met mij dan ik verwachtte.

Ik hoop dat jij het ook op een goede manier mag verwerken!

Heel veel sterkte toegewenst hoor!

P.S. Vraagt naar de Heer, en Zijne sterkte! Naar HEM!!! die al Uw heil bewerktte...

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Miskraam...

Berichtdoor LeChat » 23 nov 2013 12:12

Heel veel sterkte Jans1988 & man!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 68 gasten