Vreemd gaan?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
babbeltje
Mineur
Mineur
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2003 18:42
Locatie: Scherpenzeel

Berichtdoor babbeltje » 12 mar 2004 12:44

Mariamagdalena schreef:
babbeltje schreef:en hou ook alsjeblieft op met het al heel lang durende gezeik tegen joepie!! jullie lijken wel pubers, elkaar overal op aanvallen!! :shock: :roll:

Ik mag niks zeggen, en zij mag wel mijn man uitmaken voor slappeling, en dat is niet de eerste keer dat ze zegt dat mijn man niet deugt!
Zij mag dus alles zeggen, en ik niks terug!


MM, Joepie heeft niet gezegd dat JOUW man een slappeling is, maar die man die jij schetse en ik mag toch aannemen dat je in dat verhaaltje niet je eigen man bedoelde, het ging over een man die naar een personeeluitje ging.

Gebruikersavatar
BJ
Moderator
Berichten: 1968
Lid geworden op: 29 okt 2002 11:25
Locatie: Delfzijl

Berichtdoor BJ » 12 mar 2004 13:05

Mariamagdalena schreef:
babbeltje schreef:en hou ook alsjeblieft op met het al heel lang durende gezeik tegen joepie!! jullie lijken wel pubers, elkaar overal op aanvallen!! :shock: :roll:

Ik mag niks zeggen, en zij mag wel mijn man uitmaken voor slappeling, en dat is niet de eerste keer dat ze zegt dat mijn man niet deugt!
Zij mag dus alles zeggen, en ik niks terug!

Natuurlijk mag iedereen zijn of haar mening duidelijk maken. Maar misschien is het soms verstandiger bepaalde zaken via een PB te bespreken. Ook zou je bij postings die je kwesten of gevoelig liggen contact op kunnen nemen met een moderator we kunnen dan kijken wat we kunnen doen.

Ik denk dat het nu goed is om weer te proberen on topic verder te gaan.

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 12 mar 2004 13:40

Is denk wel een goed idee om met de topic verder te gaan ondanks dat ik het niet met joepie niet eens ben.


Ik vind/voel me alleen geen slappeling zoals joepie het beweerd als je niet kan zeggen "Ik zal nooit vreemd gaan." :roll:
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 12 mar 2004 13:49

babbeltje schreef:en hou ook alsjeblieft op met het al heel lang durende gezeik tegen joepie!! jullie lijken wel pubers, elkaar overal op aanvallen!! :shock: :roll:

Ik wil ook niet over elk dingetje vallen en dat doe ik ook niet maar met joepie ben ik het totaal niet mee eens. Het zou fijn geweest zijn als we er 'samen' uit kwamen maar dat zit er denk voorlopig nog niet in :|

(Hopelijk heb ik verder ook niemand gekwetst in deze topic. Wat ook mijn bedoeling niet was.)
P.S. meld het anders!
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Gebruikersavatar
babbeltje
Mineur
Mineur
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2003 18:42
Locatie: Scherpenzeel

Berichtdoor babbeltje » 12 mar 2004 13:58

janneman83 schreef:
babbeltje schreef:en hou ook alsjeblieft op met het al heel lang durende gezeik tegen joepie!! jullie lijken wel pubers, elkaar overal op aanvallen!! :shock: :roll:

Ik wil ook niet over elk dingetje vallen en dat doe ik ook niet maar met joepie ben ik het totaal niet mee eens. Het zou fijn geweest zijn als we er 'samen' uit kwamen maar dat zit er denk voorlopig nog niet in :|

(Hopelijk heb ik verder ook niemand gekwetst in deze topic. Wat ook mijn bedoeling niet was.)
P.S. meld het anders!


Ik bedoelde jou ook niet hoor, maar joepie en Mariam. lopen altijd te bekvechten.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 mar 2004 14:00

babbeltje schreef:
janneman83 schreef:
babbeltje schreef:en hou ook alsjeblieft op met het al heel lang durende gezeik tegen joepie!! jullie lijken wel pubers, elkaar overal op aanvallen!! :shock: :roll:

Ik wil ook niet over elk dingetje vallen en dat doe ik ook niet maar met joepie ben ik het totaal niet mee eens. Het zou fijn geweest zijn als we er 'samen' uit kwamen maar dat zit er denk voorlopig nog niet in :|

(Hopelijk heb ik verder ook niemand gekwetst in deze topic. Wat ook mijn bedoeling niet was.)
P.S. meld het anders!


Ik bedoelde jou ook niet hoor, maar joepie en Mariam. lopen altijd te bekvechten.


om daar op het laatste verder te gaan!! open een topic waar mensen elkaar af kunnen zeiken!!!

Gebruikersavatar
BJ
Moderator
Berichten: 1968
Lid geworden op: 29 okt 2002 11:25
Locatie: Delfzijl

Berichtdoor BJ » 12 mar 2004 14:06

Voorlopig wordt dit topic nu gesloten. Het lijkt mij niet goed om nu over een meningsverschil een discussie te gaan voeren. Wellicht wordt het topic heropend als de gemoederen wat tot bedaren zijn gekomen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 gasten

cron