De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

De Refowebkids deel 5

Berichtdoor Memmem » 16 mei 2008 20:12

Hier gaan we weer verder met de verhalen over onze kinderen.

Mooie foto's in het vorige topic.

TJ, hoe is het nu met Matteo? Mijn neefje (okt 2007) heeft ook een reflux en is ook telkens ziek.

Ik ben vandaag met onze brokkenpiloot naar het ziekenhuis geweest om het gips van zijn arm te laten halen. De breuk was goed genezen gelukkig. Vorige week zaterdag zijn we nog bij de HAP geweest omdat hij een grote snee in zijn ooglid had gekregen. Hij is wel naar de goede opa vernoemd, die heeft ook heel vaak wat :wink:

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Berichtdoor lammetje » 16 mei 2008 20:25

AikonGirl: wat leuk dat ze al draait!!

PPM: Julia wil gewoon wat meer zien dan een aankleedkussen :wink:

Ik ben vanmiddag voor Sarah dr nieuwe kamer op stap geweest, heb een dekbed en kussen gekocht, maar die blijven nog even in de verpakking :mrgreen: en een pot om dr zindelijk te maken! Als ik zeg: sarah als je moet plassen, waar moet je dan op? Gaat ze op de pot zitten :mrgreen: Maar het probleem is dat ze nog niet weet wat plassen is :lol: Maargoed ik ga het straks in de tuin proberen als ze in dr zwembroek loopt, maar het weer is er nu niet naar.

En ik heb zo'n leuke lamp gekocht, ben dr zelf helemaal gelukkig mee! En dr garderobekast is ook uitgezocht, maar die halen we pas als de verbouwing klaar is want nu hebben we geen ruimte :D
Voor in de tuin een kinderstoel van plastic, ideaal want nu zitten we telkens te zeulen.

Voor de toekomstige baby ook alvast wat spullen gehaald zodat we een commode op onze slaapkamer hebben, staat ook al in elkaar! Nu nog een plankje oid erbij en dan is de baby-hoek ook klaar :wink:

Ben alleen wel gesloopt.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 16 mei 2008 20:33

ik koop al veel op rommelmarkten/mp/weet ik veel wat, maar vind het best moeilijk wat zon manneke nu leuk vind.
Dus vandaar dat ik tips vroeg.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 17 mei 2008 06:36

Pol: Hamerbank van ikea, de oudste van ons timmert sinds heugenis: hamer, spijker en plank geven! haal een doos oud speelgoed op de rommelmarkt, dat boeit niet als ie het sloopt.

@ Lammetje: is Sarah overdag wel zoet of huilt ze dan ook veel? Heb je al eens geprobeerd om een dun kussen in haar bedje te leggen? Dat vonden die van mij ook lekker toen ze wat groter werden. Lekker zacht en gaf een beschermd gevoel, een nachtlampje? misschien zachtjes een cd aan met rustgevende slaapliedjes? En je hebt ook iets homeopatisch, gaf mijn schoonzus ook aan haar dramatisch slapende (niet dus) kind.

@ Memmem: hoe had je zoon het toen het zo warm was, met zijn gipsen arm?

en wie zich verveelt komt vandaag maar naar Melissant, daar hebben we verkoping van ouwe meuk en (neiuw) speelgoed, springkussen, veel snoep en ijs

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2008 07:11

wij hebben milan toen kindival gegeven! en dat werkte goed moet ik zeggen!!


memmem: met matteo gaat het wisselend.. hij heeft iig geen koorts meer.. het is ook niet de 6e ziekte geweest want hij heeft geen vlekjes gehad... ws dan dus een virus geweest.. verder is hij erg veel aan het huilen... niet echt leuk dus...

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 17 mei 2008 10:13

Volgende week is het rommelmarkt en op 7 juni ook, dus ik sla dan naar hartelust in
Heb vandaag de ark van noach nog gekocht op mp voor de meiden, dus die zetten we eventjes apart.....

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 mei 2008 10:38

Zoow ik heb net het voelboek van Nijntje gekocht voor ons neefje Thijs :) Ik was zelf 3 maanden toen ik mijn eerste Nijntjeboekje las en sindsdien altijd Nijntjefan geweest...
Borkdude gaat vanmiddag op kraambezoek, ik kan helaas niet mee :( want ik moet optreden terwijl ik ook nog ziek ben *blegh* Nouja misschien maar beter ook, want dat kleine jochie moet natuurlijk niet ook ziek worden!

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 17 mei 2008 10:41

Luiers bij Appie volgende week 5.62 euro (wel een joker opplakken!)

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2008 10:46

joker opplakken? k krijg geen jokers!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 17 mei 2008 10:50

zitten in het ah foldertje!

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 17 mei 2008 10:54

Leuk cadeautje, Lalage! En je man gaat nu toch al op kraamvisite ondanks de afstand? Leuk, hoor! Enne... beterschap!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
Tuinfluiter
Majoor
Majoor
Berichten: 1736
Lid geworden op: 23 feb 2008 15:50
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 mei 2008 10:58

@Lammetje,
Leuk hoor al die spulletjes kopen.
Dat is zeker een gesjouw met zo'n kinderstoel, ideaal dat je er nu ook 1 voor buiten hebt.
Rust maar lekker uit van het winkelen.
Ging het vanacht beter met Sarah?

@Pol, makkelijk he die rommelmarkten, kun je veel inslaan voor weinig geld en dat mp is toch ook wel heel handig.
Wij hadden pas hele mooie jip en janneke stoeltjes van mp voor een paar euro, aangezien in enorme fan ben jip en janneke en al veel van ze heb gekocht, scheelt het toch wel een stuk in je portemonee of je het bij de hema koopt of via mp.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2008 11:17

liefie schreef:zitten in het ah foldertje!


aha.. oké die krijgen wij helaas dus niet, terwil we er wel regelmatig heengaan

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 17 mei 2008 11:25

paprikameisje2 schreef:
liefie schreef:zitten in het ah foldertje!


aha.. oké die krijgen wij helaas dus niet, terwil we er wel regelmatig heengaan


bij de ingang liggen er ook altijd van die foldertjes! kun je ze gewoon meenemen!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2008 11:28

zitten die zegels daarin dan?


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 64 gasten