talenten van een moeder...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor Evelien » 06 sep 2011 12:38

Misschien kun je een schip sturen en dat overlaten brengen? :wink:

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor LauraC » 06 sep 2011 12:39

Evelien schreef:Misschien kun je een schip sturen en dat overlaten brengen? :wink:

:mrgreen: Laat manlief dat maar niet horen :-$

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor *Annet* » 06 sep 2011 13:56

Ze heeft ook klanten in Canada, wordt gewoon opgestuurd dus dan is het naar Engeland helemaal een wippie. Stuur Mister Lau ff op bivak en bestel van alles. Als ie terug is zeg je gewoon dat je het allang had hoor, dat was ie zeker vergeten?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2011 16:15

*Annet* hoe staat met je sollicitatie?

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor *Annet* » 16 sep 2011 16:29

Heb sollicitatie verzonden, alleen bericht gehad dat ie aangekomen was. Afgelopen maandag sloot de periode om brieven te sturen, ik wacht geduldig af.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2011 16:31

Oke spannend hoor.

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor Sophie77 » 06 okt 2011 20:18

En, *Annet*, is het wat geworden?

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor *Annet* » 07 okt 2011 05:18

Nee, het werd niet wat. Dank voor je belangstelling :D

Maar, ik heb wel bij een ander bedrijf een baantje als consulente in woonaccessoires. Heb gisteravond mijn eerste party gegeven en dat ging prima. Voor ons gezin is dit ook veel praktischer. Mijn man is altijd op tijd thuis dus hebben we nooit problemen met opvang voor de kids.

Als ik kijk wat ik bij tijden allemaal te doen heb overdag snap ik niet dat er dames zijn die tijd hebben om te werken. Dan bedoel ik nog niet eens mijn huishoudelijke kwaliteiten maar wat daarnaast te doen is. Een moeder hier van school heeft bijv. het initiatief genomen om een gebedsgroep op te richten. Gistermorgen zijn we bij elkaar geweest om met elkaar voor school en de kinderen op school te bidden. Dat is ook de specifieke doelgroep. Dat zijn toch ook talenten van moeders? Zo waardevol!!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor Memmem » 07 okt 2011 08:16

Annet, dat is toch ook werken en je talenten gebruiken maar dan op een andere manier.
Leuk dat ze dat bij jullie organiseren.

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor cornelia77 » 07 okt 2011 08:19

He, Annet, dat doen wij hier ook! Inderdaad heel fijn en waardevol!
En verder zijn er nog zoveel dingen te doen. Bij mij is de week ook steeds weer snel voorbij.

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor Sophie77 » 07 okt 2011 09:28

Zeker een goed initiatief!

Ik denk dat je, als je besluit (overdag) buitenshuis te gaan werken, je idd bepaalde andere dingen moet afzeggen of minder moet gaan doen. Zelf heb ik best moeite met activiteiten afstoten, doe alles veel te graag, dus dat wordt t.z.t. nog lastig :mrgreen:!

Maarre, fijn dat je er naast je huishouden en de rest toch iets kunt doen wat je leuk vindt en het wordt nog betaald ook!

Gebruikersavatar
pipgirl
Mineur
Mineur
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 sep 2011 11:38
Contacteer:

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor pipgirl » 07 okt 2011 18:54

Ik ben ook gewoon huismoeder,terwijl mijn dochters al lang niet niet meer naar de lagere school gaan.
Soms voelt het alsof je dan niet mee telt maar ja.Ik ben wel oppasmoeder van het zoontje van vrienden.
En....moderator van een christelijk forum voor slachtoffers van seksueel geweld,ook heel dankbaar werk.... :)
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

Gebruikersavatar
pipgirl
Mineur
Mineur
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 sep 2011 11:38
Contacteer:

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor pipgirl » 10 okt 2011 15:47

pipgirl schreef:Ik ben ook gewoon huismoeder,terwijl mijn dochters al lang niet niet meer naar de lagere school gaan.
Soms voelt het alsof je dan niet mee telt maar ja.Ik ben wel oppasmoeder van het zoontje van vrienden.
En....moderator van een christelijk forum voor slachtoffers van seksueel geweld,ook heel dankbaar werk.... :)


Wat bij mij ook mee speelt is, dat ik vanwege mijn gezondheid niet alles kan en dat altijd maar weer moet uitleggen en dan is het fijn om toch iets nutigs te doen.
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor vpk » 24 nov 2011 13:17

*Annet* schreef:Een moeder hier van school heeft bijv. het initiatief genomen om een gebedsgroep op te richten. Gistermorgen zijn we bij elkaar geweest om met elkaar voor school en de kinderen op school te bidden. Dat is ook de specifieke doelgroep. Dat zijn toch ook talenten van moeders? Zo waardevol!!


cornelia77 schreef:He, Annet, dat doen wij hier ook! Inderdaad heel fijn en waardevol!
En verder zijn er nog zoveel dingen te doen. Bij mij is de week ook steeds weer snel voorbij.


gaat dat uit van 'moms in touch international' (moeders in gebed)?
ik kreeg van een vriendin het boek 'elk kind heeft een biddende moeder nodig', ben er nog maar pas in begonnen maar dat is geschreven door een vrouw die die beweging heeft opgezet. gaat ook om gebedsgroepen van moeders op scholen.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: talenten van een moeder...

Berichtdoor cornelia77 » 24 nov 2011 13:45

vpk schreef:
gaat dat uit van 'moms in touch international' (moeders in gebed)?
ik kreeg van een vriendin het boek 'elk kind heeft een biddende moeder nodig', ben er nog maar pas in begonnen maar dat is geschreven door een vrouw die die beweging heeft opgezet. gaat ook om gebedsgroepen van moeders op scholen.


Nee, daar gaat het niet vanuit. Het is gewoon een losse gebedsgroep, opgezet op initiatief van een paar moeders. Maar we hebben wel dat boekje behandeld. Elke keer een hoofdstuk. Ik vond het een prachtig boek, heb er veel van geleerd!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten