Afknappers

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 06 aug 2007 23:27

spacy schreef:gebrek aan creativiteit vind ik ook wel een afknapper,

maar ook die meisjes die een compleet gekortwiekt mannenkapsel hebben, om een uiterlijk puntje te noemen.


Ook wanneer kort haar iemand echt goed staat?
Ik vind het soms best mooi wanneer een vrouw heel erg kort haar heeft :) Het hangt een beetje van de vorm van haar hoofd af..

Verder vind ik het ook een afknapper wanneer een jongen te veel om dure/merk kleding geeft, of loopt op te scheppen over zijn peauleau van > 100 euro :roll:

meboy

Berichtdoor meboy » 06 aug 2007 23:27

mw schreef:Jongens die hun kraag overeind hebben staan :-&


Wat is daar mis mee? Het staat vaak lekker stoer, soms een tikke kak (da's minder) Maar de kraag naar beneden staat ook zo truttig alledaags.

10 keer liever dit:

Afbeelding

Dan dit:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mariekje88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 560
Lid geworden op: 02 jan 2005 09:19
Locatie: Veen

Berichtdoor Mariekje88 » 07 aug 2007 07:21

Als hij het bovenste knoopje (en evt. de knoopjes van de boord) los zou hebben zou het er al heel anders uit zien.
Er zit ook nog iets tussen kraag 'truttig alledaags' naar beneden en dat ding met alle keurig gestreken punten kaarsrecht omhoog..

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 aug 2007 07:46

Hippieblijhoofd schreef:Ik vind dat grappig :P
Dank je hoor :mrgreen:
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 aug 2007 08:44

Smurffie schreef:Voor mij was een dame die daar anders over dacht. Veel vrouwen knippen hun haar af zodra ze getrouwd zijn, heel apart :)

Bij mij ging er een heel stuk af toen ik m'n eerste vriendje had ;) Na het trouwen is het hetzelfde gebleven, want vlak voor onze trouwdag ben ik gekortwiekt om een mooi trouwkapsel te kunnen krijgen. Maar helemaal kort... no way!

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 aug 2007 10:38

meboy schreef:
mw schreef:Jongens die hun kraag overeind hebben staan :-&


Wat is daar mis mee? Het staat vaak lekker stoer, soms een tikke kak (da's minder) Maar de kraag naar beneden staat ook zo truttig alledaags.

10 keer liever dit:

Afbeelding

Dan dit:

Afbeelding


Nee :shock: Ik vind die bovenste echt niet mooi. Doet me altijd denken aan dit:
Afbeelding
Dat wil je toch niet?

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 07 aug 2007 13:54

Kraag omhoog kan best leuk zijn ja. Anders inderdaad boordknoopjes los, plus het bovenste knoopje. Somszelfs twee knoopjes, maar dan moet je dus geen buik hebben..de nadruk valt met twee knoopjes los altijd op de borstkas, en dus automatisch op de buik, oftewel; we hebben het over vatsige mannen die die denken sexy danwel enorm slordig zijn 8) Dergelijke mensen zouden de nadruk moeten leggen op uiterlijkheden die wel de moeite waard zijn. (achterste soms, ogen, haar?)

Ik ben echt te kritisch.. :roll:

André

Berichtdoor André » 07 aug 2007 14:23

Smurffie schreef:Kraag omhoog kan best leuk zijn ja. Anders inderdaad boordknoopjes los, plus het bovenste knoopje. Somszelfs twee knoopjes, maar dan moet je dus geen buik hebben..de nadruk valt met twee knoopjes los altijd op de borstkas, en dus automatisch op de buik, oftewel; we hebben het over vatsige mannen die die denken sexy danwel enorm slordig zijn 8) Dergelijke mensen zouden de nadruk moeten leggen op uiterlijkheden die wel de moeite waard zijn. (achterste soms, ogen, haar?)

Ik ben echt te kritisch.. :roll:
Ah, vandaar dat ik nooit een blouse draag. 8)

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 aug 2007 14:34

Ik begin t gezeur over kleding die andere mensen aan hebben steeds meer zat te worden..
Je kunt natuurlijk gewoon mensen lekker zelf laten dragen wat ze willen en in plaats van meteen allerlei karaktereigenschappen ofzo ophangen aan opstaande kraagjes of losse knoopjes je in de personen zelf verdiepen.
Maar dat zal wel weer te moeilijk zijn ;/
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 07 aug 2007 14:42

JialiKelly schreef:Ik begin t gezeur over kleding die andere mensen aan hebben steeds meer zat te worden..
Je kunt natuurlijk gewoon mensen lekker zelf laten dragen wat ze willen en in plaats van meteen allerlei karaktereigenschappen ofzo ophangen aan opstaande kraagjes of losse knoopjes je in de personen zelf verdiepen.
Maar dat zal wel weer te moeilijk zijn ;/


Tjemig :shock:

Zo bedoelde ik het niet hoor.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 aug 2007 14:44

just my thought... M'n moeder zegt altijd: de binnenkant is toch belangrijker dan de buitenkant. En dat heeft ze me altijd voorgehouden. Ze heeft het zelfs een keer tegen mijn schoonmoeder gezegd, die kleding en uiterlijk wel erg belangrijk vindt.
Het thema van onze bruiloft was niet voor niets 'Kom zoals je bent'. Iedereen was welkom en van ons hoefden ze echt niet bepaalde kleren aan. Ik heb liever dat iemand iets aantrekt waar hij/zij zich lekker in voelt, dat is het belangrijkst!

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 aug 2007 14:45

Huh? Oh ik doelde ook helemaal niet op jou, maar gewoon in het algemeen :)
Mensen zeuren nou eenmaal veel over elkaars kleding enzo.

En de knoopjes en kraagjes dienden even als voorbeeld omdat ik dat net in t topic gelezen had ;/
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 07 aug 2007 14:53

JialiKelly schreef:Huh? Oh ik doelde ook helemaal niet op jou, maar gewoon in het algemeen :)
Mensen zeuren nou eenmaal veel over elkaars kleding enzo.

En de knoopjes en kraagjes dienden even als voorbeeld omdat ik dat net in t topic gelezen had ;/


Ah, sorry, zo kwam het over :)

Ik waardeer het als mensen aantrekken wat ze zelf leuk vinden of lekker vinden zitten. Net zogoed waardeer ik het als mensen de moeite nemen zich leuk aan te kleden. Over smaak valt niet te twisten tenslotte, dus sommige hebben mijn inziens een vreselijke smaak, maar vaak is het wel karakteristiek voor die persoon. En tja..kleding moet je interesseren of niet. Ik vind het niet zozeer belangrijk of bepalend voor mijn mening over een persoon (tenzij je ziet dat kleding echt bij een persoon 'hoort' dus :)

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 aug 2007 14:55

Het enige waar ik op let is of het er verzorgd/ netjes uitziet. Dan in de zin van: halve overhemd uit de broek, knopen scheef dicht, vlekken op kleren. Verder moet een ieder zelf weten wat hij of zij draagt
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 aug 2007 14:57

Voor mij maakt het alleen uit bij de eerste indruk. Ik had bijvoorbeeld docenten van m'n studie die er echt raar uitzagen, als je die voor het eerst zag dan dacht je echt: 'ieks!!!' Dan maakte het heel veel uit of zo iemand aardig bleek te zijn, dan zag je het na een tijdje niet meer. Als het een vervelende man was, dan ging ik me er alleen maar meer aan ergeren en ging ik niet meer naar colleges van hem omdat het me zo tegenstond naar die vent te kijken.

Trouwens: wel erg grappig dat je aan uiterlijk kunt zien waar iemand bij hoort. Ik stond een keer in de lift van het betagebouw, kwamen er een paar meiden binnen met make-up enzo, beetje tutjes. Ik dacht: wat doen die hier? Toen drukten ze op de 5, ik denk oooow ze zijn van sociale wetenschappen, dat zat op de 5e verdieping. Nee, bij wiskunde of informatica zal je die niet zo snel treffen :lol:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten