Trouwen onzin?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 aug 2003 09:24

Ikke21 schreef:ja trijntje ik geef je helemaal gelijk, ze hadden 5 jaar verkering en dachten dat het tijd was om te trouwen.....ja wie zijn wij dan om ze tegen te houden.
Zelf kan ik me er ook helemaal niks bij voorstellen en heb gewoon medelijden met mn vriendin als ik haar zo zie!! Maar ja ze hebben het helemaal zelf gedaan.


daar heb je ook gelijk in hoor.. je kan ze niet tegen houden.. maar of het nou een goede basis en reden is voor een huwelijk dat betwijfel ik.. heb je er wel met haar over gepraat?of heb je er helemaal niks over gezegd?

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 26 aug 2003 09:29

ik praat alleen maar met haar, gister belde ze me ook weer huilend op, maar ja, ik luister en zeg soms iets, maar ga haar niet adviseren, dat klinkt misschien hard, maar ik ga niet tussen hun in staan. Ik denk ook wel dat ze aan een luisterend oor genoeg heeft.
Ook is ze vreselijk jaloers op mn vriend en mij, omdat het tussen ons zo heel anders gaat en ze ziet natuurlijk ook dat wij echt super veel van elkaar houden, dat vindt ze voor ons heel fijn, maar dat gaat ze dus vergelijken met haar eigen man, ja dan ziet ze dat het heel anders gaat!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 aug 2003 09:29

Ikke21 schreef:ik praat alleen maar met haar, gister belde ze me ook weer huilend op, maar ja, ik luister en zeg soms iets, maar ga haar niet adviseren, dat klinkt misschien hard, maar ik ga niet tussen hun in staan. Ik denk ook wel dat ze aan een luisterend oor genoeg heeft.
Ook is ze vreselijk jaloers op mn vriend en mij, omdat het tussen ons zo heel anders gaat en ze ziet natuurlijk ook dat wij echt super veel van elkaar houden, dat vindt ze voor ons heel fijn, maar dat gaat ze dus vergelijken met haar eigen man, ja dan ziet ze dat het heel anders gaat!!

ik bedoel eigenlijk of je er van tevoren ook met haar over gepraat hebt

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 26 aug 2003 09:34

ow oke, ik heb er van te voren wel met haar over gepraat, ook haar vader en moeder hebben er diverse keren met haar over gepraat, maar ja ze is 23 dus wie houdt haar tegen?? Zei houdt echt van hem, alleen andersom gaat het niet helemaal zoals het hoort te gaan!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 aug 2003 09:36

Ikke21 schreef:ow oke, ik heb er van te voren wel met haar over gepraat, ook haar vader en moeder hebben er diverse keren met haar over gepraat, maar ja ze is 23 dus wie houdt haar tegen?? Zei houdt echt van hem, alleen andersom gaat het niet helemaal zoals het hoort te gaan!!!



je hebt er wel gelijk in... wie ben jij om er tussen te komen..... je hebt eigenlijk geen reden om het tegen te houden.. en ja zoals je wel ziet mensen die verliefd zijn of houden van iemand die gaan dan ook helemaal voor die ander en sommige dingen zie je dan helemaal niet of in elk geval WIL je niet zien!! het enige wat je denk ik voor haar kan doen, is dat wat je al doet: er voor haar wezen!!!!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 aug 2003 10:37

Dus die jongen had het eigenlijk moeten uitmaken, maar dat heeftie niet gedaan.. sjonge...

Gebruikersavatar
Alwin
Sergeant
Sergeant
Berichten: 314
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:02
Locatie: Genemuiden
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 26 aug 2003 10:56

Lalage schreef:Dus die jongen had het eigenlijk moeten uitmaken, maar dat heeftie niet gedaan.. sjonge...


Had je ze dan moeten horen dan had hij na 5 jaar verkering het in eens gestopt dan was het huigelachtig van hem geweest en dan had hij helemaal niks goed gedaan. Je moet het ook eens vanuit zijn positie bekijken en niet alleen uit die van haar. Doet zij ook niet iets fout?

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 26 aug 2003 11:01

waar 2 kijven, hebben 2 schuld, dus zowel hij als zij hebben schuld!!! In hoeverre je over schuld kan praten.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 aug 2003 11:37

Ikke21 schreef:waar 2 kijven, hebben 2 schuld, dus zowel hij als zij hebben schuld!!! In hoeverre je over schuld kan praten.

Mja... je weet nooit wat je zelf in die situatie zou doen.

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 22 apr 2004 09:10

Lalage schreef:Dus die jongen had het eigenlijk moeten uitmaken, maar dat heeftie niet gedaan.. sjonge...


Ik kan jullie melden dat het tussen dit stel helemaal te gek gaat!! Ja echt het is niet te geloven hoe goed het gaat, snap er zelf nog iedere keer niks van, maar ben wel heel blij dat het zo gegaan is!! Ze stralen nu eindelijk eens liefde af, echt geweldig!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 apr 2004 09:41

Ikke21 schreef:
Lalage schreef:Dus die jongen had het eigenlijk moeten uitmaken, maar dat heeftie niet gedaan.. sjonge...


Ik kan jullie melden dat het tussen dit stel helemaal te gek gaat!! Ja echt het is niet te geloven hoe goed het gaat, snap er zelf nog iedere keer niks van, maar ben wel heel blij dat het zo gegaan is!! Ze stralen nu eindelijk eens liefde af, echt geweldig!


liefde is gewoon onvoorspelbaar :P

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 27 apr 2004 09:49

trijntjejohanna schreef:
Ikke21 schreef:
Lalage schreef:Dus die jongen had het eigenlijk moeten uitmaken, maar dat heeftie niet gedaan.. sjonge...


Ik kan jullie melden dat het tussen dit stel helemaal te gek gaat!! Ja echt het is niet te geloven hoe goed het gaat, snap er zelf nog iedere keer niks van, maar ben wel heel blij dat het zo gegaan is!! Ze stralen nu eindelijk eens liefde af, echt geweldig!


liefde is gewoon onvoorspelbaar :P


ja idd


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten

cron