hoe vaak contact?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
barry rab
Verkenner
Verkenner
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 okt 2004 13:11

Berichtdoor barry rab » 30 nov 2005 18:00

als je elkaar in je verekeringstijd op zoekt, zorg er dan voor dat je niet je hele leven aanpast aan je vriend/vriendin.

Hou tijd voor jezelf en je vrienden.

Wanneer je later gaat samenwonen en of trouwen en dan tijd voor je zelf neemt dan zal je partner daar niet raar van op kijken.
Ik zie veel jonge mensen te veel bij elkaar in hun verekeringstijd, ze gaan trouwen en dan komt er een tijd dat men toch wel weer meer contact met vrienden en of collega's wil hebben en dat daardoor de relatie onder druk komt te staan.

Ik ben zelf namelijk altijd tijdens mijn vekeringstijd een regelmatige kroeg bezoeker geweest, en mijn vriendin aceepteerde mij op die manier.
Als mijn maten mij nu wel een opbellen op een vrijdagavond en vragen om mee te gaan dan vind mijn vrouw dat normaal en onstaan er geen spanningen.

Daarom wees jezelf en blijf jezelf!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 30 nov 2005 18:37

barry rab schreef:als je elkaar in je verekeringstijd op zoekt, zorg er dan voor dat je niet je hele leven aanpast aan je vriend/vriendin.

Hou tijd voor jezelf en je vrienden.

Wanneer je later gaat samenwonen en of trouwen en dan tijd voor je zelf neemt dan zal je partner daar niet raar van op kijken.
Ik zie veel jonge mensen te veel bij elkaar in hun verekeringstijd, ze gaan trouwen en dan komt er een tijd dat men toch wel weer meer contact met vrienden en of collega's wil hebben en dat daardoor de relatie onder druk komt te staan.

Ik ben zelf namelijk altijd tijdens mijn vekeringstijd een regelmatige kroeg bezoeker geweest, en mijn vriendin aceepteerde mij op die manier.
Als mijn maten mij nu wel een opbellen op een vrijdagavond en vragen om mee te gaan dan vind mijn vrouw dat normaal en onstaan er geen spanningen.

Daarom wees jezelf en blijf jezelf!

Wat is TE veel? :)

Ik zie mijn vriend nu elke vrijdag, zaterdag en zondagavond, en zaterdag of zondag overdag, ligt eraan welke dag ik werk, en door de weeks ook heeel soms 1 x, maar meestal 2 of meer keer.
Soms echt heel kort, maar vaak ook gewoon een hele avond
Maar daar tegenover staat wel dat ik nog op school zit en daar elke dag ben, en hij zn afstuderen heeft enzo, dus we leven gedeeltelijk in een verschillende wereld en houden idd zo wel genoeg tijd over om met anderen om te gaan...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

aurora
Verkenner
Verkenner
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 okt 2003 20:01
Locatie: Apeldoorn / Leuven
Contacteer:

Berichtdoor aurora » 30 nov 2005 21:51

Ik startte dit onderwerp, leuk dat er nog steeds over gediscussieerd wordt.
Alleen wat minder leuk is, is dat mijn verkering sinds donderdag uit is... Dus nu ineens van heel erg veel contact naar geen contact. (hoewel we elkaar nog steeds wel elke dag blijven zien, dus dat maakt alles nog gecompliceerder dan het al is)
De toekomst is de dageraad van het verleden...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 30 nov 2005 22:02

Pfff, wat rot zeg!
Heel veel sterkte joh!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

wave
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2005 11:34
Locatie: veluwe

Berichtdoor wave » 30 nov 2005 22:33

Oei, sterkte aurora!! Zal erg moeilijk voor je zijn!! :cry:

Gebruikersavatar
barry rab
Verkenner
Verkenner
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 okt 2004 13:11

Berichtdoor barry rab » 01 dec 2005 08:32

MissF schreef:
barry rab schreef:als je elkaar in je verekeringstijd op zoekt, zorg er dan voor dat je niet je hele leven aanpast aan je vriend/vriendin.

Hou tijd voor jezelf en je vrienden.

Wanneer je later gaat samenwonen en of trouwen en dan tijd voor je zelf neemt dan zal je partner daar niet raar van op kijken.
Ik zie veel jonge mensen te veel bij elkaar in hun verekeringstijd, ze gaan trouwen en dan komt er een tijd dat men toch wel weer meer contact met vrienden en of collega's wil hebben en dat daardoor de relatie onder druk komt te staan.

Ik ben zelf namelijk altijd tijdens mijn vekeringstijd een regelmatige kroeg bezoeker geweest, en mijn vriendin aceepteerde mij op die manier.
Als mijn maten mij nu wel een opbellen op een vrijdagavond en vragen om mee te gaan dan vind mijn vrouw dat normaal en onstaan er geen spanningen.

Daarom wees jezelf en blijf jezelf!

Wat is TE veel? :)

Ik zie mijn vriend nu elke vrijdag, zaterdag en zondagavond, en zaterdag of zondag overdag, ligt eraan welke dag ik werk, en door de weeks ook heeel soms 1 x, maar meestal 2 of meer keer.
Soms echt heel kort, maar vaak ook gewoon een hele avond
Maar daar tegenover staat wel dat ik nog op school zit en daar elke dag ben, en hij zn afstuderen heeft enzo, dus we leven gedeeltelijk in een verschillende wereld en houden idd zo wel genoeg tijd over om met anderen om te gaan...


nou dat is niets te veel hoor wilde alleen zeggen dat je je eigen leventje moet blijven houden, is gewoon belangrijk.
Vergeet mensen om je heen ook niet want die kun je later wel eens nodig hebben.

Gebruikersavatar
Annemieke86
Luitenant
Luitenant
Berichten: 614
Lid geworden op: 09 jan 2005 16:30
Locatie: Maarssen

Berichtdoor Annemieke86 » 01 dec 2005 18:42

Ik sms elke dag wel een paar keer, ik msn een paar keer per week en ik zie m in t weekend :D
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 dec 2005 18:46

Hmz, wij bellen wel elke dag. Zonder nachtzoen kan ik toch niet slapen!

joos
Mineur
Mineur
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 feb 2005 20:37

Berichtdoor joos » 02 dec 2005 17:36

Lalage schreef:Hmz, wij bellen wel elke dag. Zonder nachtzoen kan ik toch niet slapen!

Tevreden mens als je met n telefoonzoen kunt slapen :wink:

Wij smsen elke avond voor het slapen gaan (ja, toch die nachtzoen he.. 8) ) en bellen af en toe eens, niet standaard. Zie hem in het weekend (zaterdagmiddag 17.00 tot maandagmorgen 9.00) en meestal een avond in de week.
Goed te doen, ik vind mezelf een bevoorrecht mens! :lol:

wave
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2005 11:34
Locatie: veluwe

Berichtdoor wave » 02 dec 2005 18:18

tja, wat zal ik hier van zeggen, wisselt nog al es :wink: ik heb hem nu 4 dagen niet gezien, maar hij komt straks :D :D zie mn schatje iig zaterdagavond, zondag en bijna altijd op dinsdag dinsdag en dan meestal woensdag of vrijdag nog...4x in de week dus, lijkt me genoeg :P !bellen/mailen doen we nooit, msnen heel af en toe en we smsen wel bijna altijd nog ff voor het slapen gaan, maar daarin ben ik blijkbaar niet de enige :D

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 02 dec 2005 20:31

wave schreef:tja, wat zal ik hier van zeggen, wisselt nog al es :wink: ik heb hem nu 4 dagen niet gezien, maar hij komt straks :D :D zie mn schatje iig zaterdagavond, zondag en bijna altijd op dinsdag dinsdag en dan meestal woensdag of vrijdag nog...4x in de week dus, lijkt me genoeg :P !bellen/mailen doen we nooit, msnen heel af en toe en we smsen wel bijna altijd nog ff voor het slapen gaan, maar daarin ben ik blijkbaar niet de enige :D


Ik sms meestal 's ochtends als ik onderweg ben naar mn werk, maar goed, ik heb dan ook geen relatie 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 dec 2005 13:05

Ik vind sms niet zoveel aan. Maar 't is denk ik wel anders als je elkaar bij het ontbijt ook ziet dan wanneer je alleen 's avonds bij elkaar bent.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Berichtdoor lammetje » 03 dec 2005 15:28

Als ik vlieger een dag niet zie ga ik ook bellen of smssen hoor :P Maar gelukkig komt dat niet zo heel erg vaak meer voor.

leentje
Mineur
Mineur
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:05
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 03 dec 2005 18:36

Elke weekend zie ik hem en door de weeks meestal niet, msnen of bellen wel altijd elke dag

topkok

Berichtdoor topkok » 05 dec 2005 09:02

We hebben niks maar gewoon vrienden en bellen iedere dag 's morgens, smsen minimaal 3 keer perdag
's morgens 's middags en 's avonds:D:D en we zien elkaar zondag en maandag:D:D


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten