hoe vaak contact?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 02 sep 2005 15:10

En soms ben ik idd ook een beetje onvoldaan na alleen een telefoontje, zeker als er dan een zooi praktische dingen zijn waar over gepraat moet worden. Na een telefoontje dan mis ik mijn vriend alleen maar meer. Als je elkaar helemaal niet spreekt/ziet, dan mis je elkaar natuurlijk wel, maar je gaat natuurlijk ook door met je eigen leven. En als je elkaar dan belt, dan komt dat besef weer: ik bel je wel, maar ik zou véél liever bij je zijn...
Dan bel je toch niet meer.. maar dat is vrouwelijk dat kan dus niet terwijl ik daar helemaal geen moeite mee zou hebben. Leef je eigen leven, je hebt maar verkering hoor.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Jos123

Berichtdoor Jos123 » 02 sep 2005 15:17

ok
Laatst gewijzigd door Jos123 op 23 aug 2006 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

aurora
Verkenner
Verkenner
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 okt 2003 20:01
Locatie: Apeldoorn / Leuven
Contacteer:

Berichtdoor aurora » 02 sep 2005 15:24

In principe mee eens, maar als dat 'ff' waar je het over hebt, 7 weken is, is het dan een ander verhaal?
De toekomst is de dageraad van het verleden...

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 02 sep 2005 15:26

Oeioei Raido, dat klinkt niet erg verliefd. Maar is idd zo, als je elkaar alleen maar meer gaat missen, bel dan ff niet en wacht dan tot je elkaar weer ziet, duidelijk toch?
Ik ben bij vlagen verliefd, verder hou ik gewoon van mijn vriendin.

In principe mee eens, maar als dat 'ff' waar je het over hebt, 7 weken is, is het dan een ander verhaal?
Als je hem dan alleen maar meer gaat missen moet je juist op langer termijn niet bellen ;-)

maar 7 weken is lang ja, gewoon niet te vaak en te lang bellen, later praat je oko niet de gansche dag met elkaar.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Jos123

Berichtdoor Jos123 » 02 sep 2005 15:28

ok
Laatst gewijzigd door Jos123 op 23 aug 2006 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Leilah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 476
Lid geworden op: 20 jul 2003 22:00
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 02 sep 2005 15:28

Ik spreek mijn vriend meerdere malen per dag per telefoon of msn, we zien elkaar echter alleen in het weekend, veeeeel te weinig natuurlijk ;)
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

aurora
Verkenner
Verkenner
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 okt 2003 20:01
Locatie: Apeldoorn / Leuven
Contacteer:

Berichtdoor aurora » 02 sep 2005 15:36

Raido schreef:
In principe mee eens, maar als dat 'ff' waar je het over hebt, 7 weken is, is het dan een ander verhaal?
Als je hem dan alleen maar meer gaat missen moet je juist op langer termijn niet bellen ;-)

maar 7 weken is lang ja, gewoon niet te vaak en te lang bellen, later praat je oko niet de gansche dag met elkaar.


Nou ja, we hebben misschien 4 keer een uur gebeld of zo (ouders deden beetje lastig...) Dus dat is nou niet bepaald veel te noemen...
De toekomst is de dageraad van het verleden...

Gebruikersavatar
coass
Verkenner
Verkenner
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 sep 2005 06:56

Berichtdoor coass » 02 sep 2005 15:57

misschien 4 keer een uur gebeld of zo (ouders deden beetje lastig...) Dus dat is nou niet bepaald veel te noemen...


kijk, ik vind als ouders het ermee eens zijn dat je netjes elkaar eerst wat beter gaat leren kennen, dan moeten ze ook achter het contact met elkaar staan. (ik weet natuurlijk niet precies hoe dat bij jou ligt, aurora. Dat vond ik zelf zo tof, dat ze daar gewoon helemaal vanuit gingen. Dan heb ik het natuurlijk niet over de kosten wat dat met zich meebrengt, daar kun je een afspraak overmaken..

aurora
Verkenner
Verkenner
Berichten: 76
Lid geworden op: 08 okt 2003 20:01
Locatie: Apeldoorn / Leuven
Contacteer:

Berichtdoor aurora » 02 sep 2005 16:07

Bij mijn ouders was het vooral: eerst moet hij zich maar eens fatsoenlijk bij ons komen voorstellen, en dan praten we wel verder. Dat is inmiddels gebeurt, en het viel allemaal positief uit :-) Maar nu is het: doe vooral rustig aan, loop niet te hard van stapel...
De toekomst is de dageraad van het verleden...

Gebruikersavatar
girl17
Verkenner
Verkenner
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:27
Locatie: Vollenhove
Contacteer:

Berichtdoor girl17 » 02 sep 2005 18:34

aurora schreef:Bij mijn ouders was het vooral: eerst moet hij zich maar eens fatsoenlijk bij ons komen voorstellen, en dan praten we wel verder. Dat is inmiddels gebeurt, en het viel allemaal positief uit :-) Maar nu is het: doe vooral rustig aan, loop niet te hard van stapel...


hahah lachen.. bij mij is dat precies hetzelfde.. hartstikke aardige jongen.. maar doe het maar rustig aan :P
Als de moed je in de schoenen zakt, gaan dan eens op de kop staan.

joos
Mineur
Mineur
Berichten: 228
Lid geworden op: 01 feb 2005 20:37

Berichtdoor joos » 02 sep 2005 19:11

Raido schreef:
Maar de hoeveelheid van hoe en wat is denk ik wel per persoon verschillend.
Ik kan best af met 1x in de week poosje bellen (dan wel minimaal half uur) en elkaar in het weekend zien. Maar dan wel elke avond smsen.
Je bedoeld, een half uur lang je vriend horen bevestigen hoeveel hij om je geeft, hoe mooi je bent, welke kleren je het weekend aan moet doen, wat je samen gaat doen etc etc..

Het gaat gewoon nergens over die telefoontjes, je belt elkaar omdat je van elkaar houdt dat kan ook 5 minuten duren
. Een meid bind zich sneller dat is denk ik niet waar, wel strakker.. mijn vriendin focust zich totaal op mij, en op onze relatie.. En ik.. och :)


Ho ho!! Dat wat jij zegt is helemaal niet waar!! Als wij bellen zijn we juist altijd serieus aan t praten, en absoluut niet van dat 'verliefde' gedoe.

Gebruikersavatar
coass
Verkenner
Verkenner
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 sep 2005 06:56

Berichtdoor coass » 03 sep 2005 14:14

hahah lachen.. bij mij is dat precies hetzelfde.. hartstikke aardige jongen.. maar doe het maar rustig aan :P


haha, lachen, ik was dan 18, maar misschien durfde ik zelf niet zo goed... maar dan was het: wil je soms dat wij je brengen (ik had mn rijbewijs nog niet) en komt hij met oud en nieuw?

coass

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 06 sep 2005 11:31

Ik zie mijn vriend in principe elk weekend, maar soms slaan we ook wel eens een weekend over vanwege mijn werk. Het ene weekend ben ik bij mijn vriend en het andere weekend is hij bij mij. Maar altijd als hij bij mij thuis is, is het mijn werkweekend en zie ik heb dus evengoed nog heel weinig.
Doordeweeks zien we elkaar meestal nog 1 keer, maar dat is ook niet altijd zo.
En woensdag of donderdag bellen we met elkaar. Dat is dan ongeveer een half uur. En af en toe bellen we elkaar om gewoon te zeggen dat we van elkaar houden enzo.
Smsen doen we heel weinig.
Op zich hebben we dus niet zo heel veel contact, maar we vinden het allebei prima zo. Aan de ene kant willen we wel, dat we al getrouwd zouden zijn en dat we altijd bij elkaar kunnen zijn, maar aan de andere kant vinden we het ook heerlijk om nu nog te genieten van de vrijheid die verkeringstijd je geeft en dat we allebei ons eigen leven hebben.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

jan10e
Mineur
Mineur
Berichten: 237
Lid geworden op: 17 aug 2004 08:52
Locatie: Nunspeet

Berichtdoor jan10e » 12 sep 2005 10:34

Mijn vriend is afgelopen weekend voor et eerst geweest... N heel weekend dan ;)
we hebben nu 3,5 week verkering, en vonden het wel leuk om daar mee te beginnen.. En ik werk onregelmatig, dus komende 2 weekenden moet ik weer werken..
Je leert elkaar wel beter kennen als je ook weekenden bij elkaar bent! Super dus!!
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Gebruikersavatar
yvonne
Sergeant
Sergeant
Berichten: 292
Lid geworden op: 23 jan 2005 13:49
Locatie: Bennekom
Contacteer:

Berichtdoor yvonne » 12 sep 2005 13:39

Elke dag msnen óf mail en natuurlijk elke dag wel een paar smsjes en zo ongeveer om de dag bellen... zo deden wij het dan...
Trucking isn't a crime,
It's just a way of life!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten