hoe pak ik het aan

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Gershwin
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 23 sep 2002 20:25
Locatie: Leiden
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 07 mei 2004 15:46

Ja, of je moet gewoon net doen of je in gedachten verzonken bent en tegen haar aanlopen, en dan heel lief kijken en je verontschuldigingen aanbieden. "Kan ik iets doen om het goed te maken?" of "Kan ik je iets te drinken aanbieden op de goede afloop?" :mrgreen:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 mei 2004 16:55

*slaat in geheugen op*

Gebruikersavatar
Maarten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 881
Lid geworden op: 14 sep 2002 13:20
Locatie: Huize Bommelstein te Rommeldam

Berichtdoor Maarten » 07 mei 2004 17:23

ahuibers schreef:okay,

kom ik ze op straat tegen: hey stop is?
ik wil effe met je filosoferen,
ik vind dat wel een goeie. Als ze stug doorloopt dan weet ik zeker dat het niets voor mij is, als ze blijft staan dan is ze in ieder geval uit het goede hout gesneden
The one thing you can give and still keep is your word.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 mei 2004 18:01

Maarten schreef:
ahuibers schreef:okay,

kom ik ze op straat tegen: hey stop is?
ik wil effe met je filosoferen,
ik vind dat wel een goeie. Als ze stug doorloopt dan weet ik zeker dat het niets voor mij is, als ze blijft staan dan is ze in ieder geval uit het goede hout gesneden


Ja, nu je het zegt maarten, dat is idd een goeie screening.. :mrgreen:

*Aragorn leert hier serieus nieuwe versiertrucks*

Gebruikersavatar
Maarten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 881
Lid geworden op: 14 sep 2002 13:20
Locatie: Huize Bommelstein te Rommeldam

Berichtdoor Maarten » 07 mei 2004 19:35

Aragorn schreef:
Maarten schreef:
ahuibers schreef:okay,

kom ik ze op straat tegen: hey stop is?
ik wil effe met je filosoferen,
ik vind dat wel een goeie. Als ze stug doorloopt dan weet ik zeker dat het niets voor mij is, als ze blijft staan dan is ze in ieder geval uit het goede hout gesneden


Ja, nu je het zegt maarten, dat is idd een goeie screening.. :mrgreen:

*Aragorn leert hier serieus nieuwe versiertrucks*

*Maarten verwacht praktijkverslagen van Aragorn*
The one thing you can give and still keep is your word.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 mei 2004 13:38

Aragorn schreef:Ja, ik ging ff niet uit dat je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt. Ik denk dat in zo'n situatie je kansen nihil zijn, je moet op z'n minst een poosje naast elkaar in een volgepakte tram staan ofzo.. :wink:


maar waar ben je dan verliefd op als je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt :roll:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
S-je
Mineur
Mineur
Berichten: 203
Lid geworden op: 20 dec 2003 15:22
Locatie: Flardingha
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 09 mei 2004 13:54

rosekapje schreef:
Aragorn schreef:Ja, ik ging ff niet uit dat je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt. Ik denk dat in zo'n situatie je kansen nihil zijn, je moet op z'n minst een poosje naast elkaar in een volgepakte tram staan ofzo.. :wink:


maar waar ben je dan verliefd op als je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt :roll:


Uitstraling...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 mei 2004 21:46

S-je schreef:
rosekapje schreef:
Aragorn schreef:Ja, ik ging ff niet uit dat je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt. Ik denk dat in zo'n situatie je kansen nihil zijn, je moet op z'n minst een poosje naast elkaar in een volgepakte tram staan ofzo.. :wink:


maar waar ben je dan verliefd op als je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt :roll:


Uitstraling...


Idd ja, dat kan wel. Alleen zo jammer dat je dan erg weinig kans hebt diegene echt te meeten. Voordat je je realiseert dat het een erg interessant iemand lijkt te zijn is ze voorbij, of je hebt het lef niet, of ze ziet jou sowieso niet eens lopen.. :roll:
Dan kun je het beter in de trein hebben, dan heb je nog een poosje de tijd om te observeren en moed te verzamelen.. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 09 mei 2004 23:26

Aragorn schreef:
S-je schreef:
rosekapje schreef:
Aragorn schreef:Ja, ik ging ff niet uit dat je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt. Ik denk dat in zo'n situatie je kansen nihil zijn, je moet op z'n minst een poosje naast elkaar in een volgepakte tram staan ofzo.. :wink:


maar waar ben je dan verliefd op als je opeens verliefd wordt op iemand die op straat voorbijloopt :roll:


Uitstraling...


Idd ja, dat kan wel. Alleen zo jammer dat je dan erg weinig kans hebt diegene echt te meeten. Voordat je je realiseert dat het een erg interessant iemand lijkt te zijn is ze voorbij, of je hebt het lef niet, of ze ziet jou sowieso niet eens lopen.. :roll:


Dan kun je het beter in de trein hebben, dan heb je nog een poosje de tijd om te observeren en moed te verzamelen.. :mrgreen:


Ligt eraan hoe lang de reis duurt :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 00:02

Altijd langer dan een ontmoeting op straat... :wink:

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 10 mei 2004 00:06

Aragorn schreef:Altijd langer dan een ontmoeting op straat... :wink:


Ligt eraan :lol:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 10 mei 2004 09:24

Maarten schreef:
ahuibers schreef:okay,

kom ik ze op straat tegen: hey stop is?
ik wil effe met je filosoferen,
ik vind dat wel een goeie. Als ze stug doorloopt dan weet ik zeker dat het niets voor mij is, als ze blijft staan dan is ze in ieder geval uit het goede hout gesneden


Dat kan toch ook eng zijn, als een man dat ineens tegen je zegt?
De meeste vrouwen zullen denk ik schrikken en toch wel doorlopen.
Loopt ze niet door, dan weet je dat het een vrouw is die met iedere vreemde man praat..................... of zie ik dat verkeert?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 09:54

Dat zie je inderdaad verkeerd ja... :wink:

Als ze niet doorloopt, dan weet je dat het een vrouw is die open staat voor nieuwe dingen en die iig gefascineerd is door de vraag wat voor iemand het wel niet zal zijn die midden op straat wil gaan staan filosoferen met een wildvreemde vrouw wiens uitstraling hem geraakt heeft... :D

En ze praat niet met iedere vreemde man, maar so what als het wel zo is? Er is toch niets mis met het praten met mensen die je niet kent?

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Berichtdoor AikonGirl » 10 mei 2004 19:01

Mariamagdalena schreef:Loopt ze niet door, dan weet je dat het een vrouw is die met iedere vreemde man praat..................... of zie ik dat verkeert?



Mooi toch, dan passen jullie mooi bij elkaar. Want jij bent dan immers toch ook iemand die zomaar vreemdelingen aanspreekt. ;)

Gebruikersavatar
Het Weermannetje
Majoor
Majoor
Berichten: 1557
Lid geworden op: 15 sep 2003 09:44

Berichtdoor Het Weermannetje » 13 mei 2004 11:27

Je kunt natuurlijk ook zeggen dat je voor 1 of ander onderzoek iets aan haar moet vragen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 86 gasten