Wat rustig hier
De meeting, ik ging het steeds niet redden, elke keer denk ik: o ja, de meeting, een datum plannen! Maar ik acht de kans erg klein dat ik zelf kan komen. Gelukkig blijf ik wel de woensdagen vrij als ik weer werk, maar dat is echt de speelmiddag van de kinderen, andere dagen kan het niet omdat ze dan te laat uit school zijn voor speeldates, en op vrijdag zal mijn man thuis zijn, maar die dan vaak ook thuis aan het werk, dus spelen zit er dan ook niet echt in. Dus die woensdag wil ik eigenlijk graag vrij houden.
Maar hierbij een lijstje met woensdagen, dan kunnen we in ieder geval plannen, en dan zie ik wel of ik alsnog aanschuif
Wil je doorgeven of je wilt komen en welke datum je WEL kunt.
Woensdag 9 maart
Woensdag 16 maart
Woensdag 23 maart
Woensdag 30 maart
Woensdag 6 april
woensdag 13 april
woensdag 20 april
Woensdag 27 april
Dan inventariseer ik wel, en laat weten welke datum het wordt. Wel handig om het voor maandag 7 maart door te geven!
Hier gaat alles goed. Oudste 2 zijn weer naar school, en dat vind ik helemaal niet erg. Hele week zat vol, met neefjes die logeerden of kwamen spelen, of afspraakjes met vriendinnetjes en vriendjes. Mijn man was ook de hele week weg, inclusief bijna alle avonden, en dat vind ik toch best pittig. Dat komt vooral door Jorrik, die is zo'n handenbinder, hij kan slecht zelf spelen, huilt nog steeds best veel, slaapt niet door. En dan nog al die andere kinderen om me heen, ik was blij dat het maandag was
De rapporten hebben ze ook meegekregen, met allebei gaat het prima, alleen over Jurian maak ik me nog steeds wel eens zorgen, zijn cito scores waren erg hoog, maar concentratie een Matig. Ik weet nu niet meer wat waar van is. Is hij gewoon enorm onrustig, zit dat gewoon in hem? Of krijgt hij te weinig uitdaging, waardoor hij zich verveelt? Hij kan het zelf niet echt aangeven. Binnenkort gesprek met de juf, ben wel benieuwd wat zij zegt.
Met Fresderiek gaat het verder goed. Zij had nog geen cito scores, wat ik wel best vind, bij een kleuter zegt het me toch niet zoveel
ze voelt zich gewoon prima op school en was dolblij dat ze vanmorgen weer mocht.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...