Saskia schreef:Zorgen voor voldoende slaap, extra vitamines slikken en meer weerstand opbouwen, dat hielp hier.
Misschien helpt het als je haar af en toe een dagje thuis houdt? Gewoon het idee dat ze lekker kan slapen, spelen of wat dan ook?
ZE slaapt (m.i.) voldoende: Half 7 ligt ze erin en om 7uur smorgens maak ik ze wakker.. Soms ligt ze er savonds nog eerder in... Vitamines krijgt ze elke dag en ze speelt vrijwel elke dag buiten...
Thuis houden is geen optie. Ik heb het een keer geprobeerd omdat ze toen zooo moe was, dus lekker op bed gelegd. Not. ZE heeft bijna anderhalf uur zitten krijsen ik wil naar school, ik wil naar school! Uiteindelijk heeft ze nog wel twee uur geslapen die middag, maar ik doe er haar en mezelf geen plezier mee om haar tegen haar zin in thuis te houden.
Afgelopen week is ze de hele week ziek geweest.. Soort griep met spugen en koorts. Donderdag is ze smorgens weer voor t eerst naar school geweest maar smiddags is ze weer thuis gebleven. Lekker thuis gespeeld. Vrijdagmorgen nog naar school geweest en smiddags is ze altijd nog vrij. Toen heeft ze nog geslapen. Nu leeft ze weer een beetje op...