Kinderpraat

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Nina87
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Kinderpraat

Berichtdoor Nina87 » 22 apr 2010 12:33

Het neefje van mijn vriend had ook een keer zoiets, mijn schoonzus zei dat ik in Engeland ging studeren, zegt hij: "Maar dat kun jij helemaal niet!" :mrgreen:
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderpraat

Berichtdoor LauraC » 30 apr 2010 11:47

Niet echt 'praat', maar wel grappig: Ik zei net tegen Michael, toen hij door zijn blokken aan het banjeren was: 'Jij bent echt een olifant in een porseleinkast he!' Maakt hij meteen een slurf van zijn arm en begint 'ie te tetteren. :mrgreen:

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Kinderpraat

Berichtdoor TheKeimpe » 30 apr 2010 19:10

Herkenbaar, als ik tegen onze tweede (bijna 3) zeg: je bent toch geen varkentje (als hij bijvoorbeeld met zijn eten zit te knoeien) dan is het ook: Knor, knor...

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Kinderpraat

Berichtdoor Bumba » 03 mei 2010 10:51

Onze dochter kwam thuis met de boodschap dat zij het sterrebeeld kreeft heeft. (4 jaar, waar ze het van heeft weten we niet). Uiteraard wilde ze weten wat wij voor sterrebeelden hadden. Dus: papa is een vis, mama een tweeling en jouw broertje is een steenbok.

's-avonds belde oma en trots vertelde ze wat voor sterrebeeld zij heeft. En later zei ze: papa is een vis, mama een tweeling en Julian een stinkbok!

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Kinderpraat

Berichtdoor jamillah » 03 mei 2010 18:40

Mijn dochter wilde een pleurplaat pleuren vandaag 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Kinderpraat

Berichtdoor Galateia » 03 mei 2010 18:45

:mrgreen: :mrgreen:

Wij gingen vandaag matrassen uitproberen in de IKEA. Zoonlief vond het prachtig. Ik lag op een gegeven moment lekker op mijn zij op een bed en toen kwam hij aanrennen, wijzend naar mijn billen, terwijl hij keihard door de winkel riep: "Poepen, poepen! He, bah! Dat stinkt!"

Fijn, heel fijn.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

mezelf
Mineur
Mineur
Berichten: 227
Lid geworden op: 13 okt 2009 13:52

Re: Kinderpraat

Berichtdoor mezelf » 03 mei 2010 19:15

Wij hadden het onder het eten een keer over de "kluskwaliteiten"van mn zwager gehad.
Toen ze hier een keer waren, en mn dochters van 8 jaar met hem in de keuken zaten te kletsen, hoorde ik een van de meiden zeggen: mijn moeder zegt dat u twee linkerhanden hebt, wat is dat??(schaam schaam)
De dwaas doet wat hij niet laten kan;
de wijze laat wat hij niet doen kan.

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Re: Kinderpraat

Berichtdoor SimonT » 04 mei 2010 11:31

Een jongetje bij mijn vriendin in de klas, gaf een leuke versie van 't hijgend hert!

Tijger, hert en jachthond komen :mrgreen:
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

zomaar
Mineur
Mineur
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 mei 2007 13:54

Re: Kinderpraat

Berichtdoor zomaar » 04 mei 2010 12:45

Gaf mijn zoon bv en dochter van drie zat erbij en zegt "mama heeft heel veel pakken drinken in de buik voor W."

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Kinderpraat

Berichtdoor jamillah » 04 mei 2010 12:46

SimonT schreef:Een jongetje bij mijn vriendin in de klas, gaf een leuke versie van 't hijgend hert!

Tijger, hert en jachthond komen :mrgreen:


Ghehe, ik hoorde ooit: Tijger Ted der jacht ontkomen..

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Kinderpraat

Berichtdoor Jo'tje » 04 mei 2010 13:43

zomaar schreef:Gaf mijn zoon bv en dochter van drie zat erbij en zegt "mama heeft heel veel pakken drinken in de buik voor W."


Ik hoorde een keer van een kindje die vroeg (over borstvoeding): mamma, zit in links dan eten en in rechts drinken? :mrgreen:
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Kinderpraat

Berichtdoor -Judith- » 04 mei 2010 18:24

Vanmiddag het feestje gehad van m'n neefje...Totaal 13 kinderen :shock: We gingen naar een zandverstuiving, en we zaten in de auto, eerst ging het over Pluk van de Petteflet, en daarna ging het over christenen in China, dat ze in heel vieze gevangenissen opgesloten werden. Toen ik zei dat er ook heel veel ongedierte was enzo, vroeg m'n nichtje: wat is ongedierte?
Ik zeg: Spinnen, muizen, ratten, kakkerlakken... Roept m'n nichtje: Ow misschien is daar de kakkerlak van Pluk wel gebleven! Want mama had net voor gelezen dat de kakkerlak kwijt was! :lol:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kinderpraat

Berichtdoor MissF » 16 jun 2010 04:38

Gistermiddag zat Jurian buiten op de grond. Hij zag een dikke tor lopen, vloog erop af, duwde eens een paar keer flink met zijn vinger op de arme kever, tot er erg weinig van het beestje over was.
Daarna ging hij triomfantelijk weer zitten en zei:' Uit'.
Ik moest mijn lachen even flink inhouden en hem toch netjes zeggen dat de kever idd uit was, maar dat dat niet goed is en niet mag ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Anne 80

Re: Kinderpraat

Berichtdoor Anne 80 » 16 jun 2010 07:28

MissF schreef:Gistermiddag zat Jurian buiten op de grond. Hij zag een dikke tor lopen, vloog erop af, duwde eens een paar keer flink met zijn vinger op de arme kever, tot er erg weinig van het beestje over was.
Daarna ging hij triomfantelijk weer zitten en zei:' Uit'.
Ik moest mijn lachen even flink inhouden en hem toch netjes zeggen dat de kever idd uit was, maar dat dat niet goed is en niet mag ;)


:lol: :)nico

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kinderpraat

Berichtdoor LauraC » 16 jun 2010 11:52

Hahahaha, leuk MissF! Een echte dierenvriend dus :mrgreen:


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron