Vereniging Evangelisatie & Recreatie

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Pjotr1992
Verkenner
Verkenner
Berichten: 79
Lid geworden op: 13 jan 2010 20:19
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Vereniging Evangelisatie & Recreatie

Berichtdoor Pjotr1992 » 01 feb 2016 21:46

Het is een hele tijd geleden dat ik op dit forum heb gepost, staat dit topic hier verkeerd dan weet een mod het vast wel naar het goede gedeelte te verplaatsen.

Ik ben sinds dit seizoen secreataris van E&R project Bussum. E&R: Vereniging Evangelisatie & Recreatie is van origine een vereniging die opgericht is vanuit de GKV, maar ondertussen zijn mensen van andere kerkverbanden ook meer dan welkom ( ik ben zelf een CGKer :wink: ). E&R is redelijk te vergelijken met het bekendere Dabar, alleen heeft E&R naast campingprojecten ook een project op de boulevard in Scheveningen lopen en zijn er ook stads en dorpsprojecten.

E&R Bussum, een campingproject, is het jongste E&R project. We hebben nu 2 jaar gedraaid, en hopen in 2016 ook weer 4 weken op de camping te staan. Elke week dient een nieuw team zich aan, we draaien in teams van 10/11 personen. Je kunt kiezen uit de volgende werkgroepen: Volwassenwerk, jongerenwerk, kinderwerk en recrawerk. Vanuit je werkgroep ben je bezig met de activiteiten die bij jou doelgroep horen.

De camping is heel enthausiast, ze zouden graag willen dat we zelfs 5 of 6 weken komen draaien.. Maar helaas, met de mensen die we nu hebben gaat ons het echt niet lukken om 5 of 6 weken vol te krijgen. Zelfs het vol krijgen van 4 weken zal al heel moeilijk worden..

Vandaar dus de vraag: Heb je nog een weekje over de komende zomer, en lijkt het je mooi om deze week aan evangelisatiewerk te besteden.. Je bent van harte welkom bij ons project.. Voor meer info mag je me altijd een prive bericht sturen..

Zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met E&R of vergelijkbare organisaties?

Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten