Gezinsbeurs Wegwijs 2014

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor JeeWee » 30 okt 2014 16:17

Bambi schreef:Waren er echt geen dames met lange broek aanwezig?
Of heeft het RD die bewust niet op de foto gezet?

Natuurlijk waren er vrouwen in een lange broek.
Maar dat lijkt me niet iets om van op te kijken.
Wel van de strakke stretch rokjes die zo kort zijn dat ze meer op een tochtstrip lijken...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
Teus
Majoor
Majoor
Berichten: 2406
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:14

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor Teus » 30 okt 2014 16:35

Teus schreef:Als ik mijn trouwfoto,s terug kijk wordt ik inwendig boos en tevens verdrietig.
Verdrietig, als ik me weer staan met mijn vrouw met een donkere trouwjurk, nu ziende, op een huichelachtige achterbakse manier tegenover God. Tjonge wat waren we goed bezig, beter als andere mensen, we dachten dat we deden wat God van ons wilde.
En een schouderklopje van de kerkenraad, daar groeide je van, verschrikkelijk.
Boos, op me zelf dat ik jarenlang naar mensen heb geluisterd en niet naar God. Altijd maar deed wat mensen wilden dat je deed. Er was er een die er schik van had want het hield me wel van God af.



Anoniem_89 schreef:Weet je Teus, zie het dan als dat God je eruit getrokken heeft.
Van een leven met regels en dood geloof naar een leven met God, een levende relatie met Hem!
Geen schouderklopje dat je iets goed gedaan hebt, een schouder om je heen van Hem of een medegelovige om je door dit leven te slepen, wetend dat Hij voor jullie zorgt en achter jullie staat.


Bedankt, zo mag ik het nu ook zien. God brengt me nu zulke mensen op mijn pad en mag Hem dan Groot maken en vertellen wat Hij met mensen wil, waarbij grote wonderen gebeuren.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor mealybug » 30 okt 2014 16:52

JeeWee schreef:Ik heb ook met verbazing staan kijken naar de korte en vooral strakke rokjes waarin alles uitgetekend stond...

De rok is heilig, en het zich kleden om te verleiden en wat de Bijbel daarover zegt, wordt compleet genegeerd.
Maar je hebt er vast wel wat van gezegd, om hen te vermanen met de betreffende bijbeltekst :?:

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor benefietdiner » 30 okt 2014 17:07

JeeWee schreef:Wel van de strakke stretch rokjes die zo kort zijn dat ze meer op een tochtstrip lijken...
Hoe kom je er bij. Ze zagen er netjes uit hoor.
Afbeelding

Bambi

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor Bambi » 30 okt 2014 20:14

Bambi schreef:Waren er echt geen dames met lange broek aanwezig?
Of heeft het RD die bewust niet op de foto gezet?

JeeWee schreef:Natuurlijk waren er vrouwen in een lange broek.

Ruth2 schreef: :jaknikken: Mijn dochter had een broek aan.

Ah, dan was het dus het RD die bewust de foto's van dames in lange broek niet afgedrukt heeft, om bepaalde lezers te vriend te houden.
Triest, want nu geven ze het beeld, dat iedere Refo-vrouw onder de 60, in mini rok gekleed is.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor JeeWee » 30 okt 2014 20:29

mealybug schreef:Maar je hebt er vast wel wat van gezegd, om hen te vermanen met de betreffende bijbeltekst :?:

Ik heb niet zo de behoefte om te 'vermanen'.
Ik vind het alleen jammer dan mensen zich kennelijk meer bezig houden met uiterlijkheden dan met het toelaten van Jezus Christus in hun leven.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Ruth2
Sergeant
Sergeant
Berichten: 307
Lid geworden op: 21 jun 2013 18:43

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor Ruth2 » 30 okt 2014 20:37

Ze was idd niet de enige, maar wel in de minderheid.

Anoniem_89

Re: Gezinsbeurs Wegwijs 2014

Berichtdoor Anoniem_89 » 01 nov 2014 21:57

Ruth2 schreef: :jaknikken: Mijn dochter had een broek aan.

Fijn dat er nog mensen zijn die elkaar niet als lemmingen achterna hobbelen. :D


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten

cron