Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 25 apr 2006 14:59

heel veel sterkte voor jou en je man, Sanne, ik zal voor jullie bidden!

Gebruikersavatar
Andréa B.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2006 16:46

Berichtdoor Andréa B. » 25 apr 2006 18:26

Sterkte Sanne! Lijkt me verschrikkkelijk moeilijk..!

Iedereen die problemen heeft sterkte toegewenst. I

k kan niet bidden voor jullie, ik weet niet meer hoe het moet. Ik vergeet het vaak, en ik weet niet wat ik tegen Hem moet vertellen, Hij ziet toch alles al, waarom zou ik het dan nog vertellen? Ik weet dat het slecht is, maar ik probeer mezelf steeds weer tot bidden aan te zetten.
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Sanne20
Verkenner
Verkenner
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 mar 2006 18:16
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Berichtdoor Sanne20 » 26 apr 2006 12:50

Hoi Andrea,

Ik zal voor jou bidden. Dat je weer rust mag krijgen in je hart en datgene wat je tegen houdt om te bidden, dat het weg mag gaan. Geef je zelf over aan de Heere. Ook al ziet en weet Hij alles, Hij wilt ook dat wij er om vragen of het aan Hem vertellen.

Groetjes.
www.freewebs.com/adoptieroest
Wij zijn op reis naar onze parels uit Polen.

Jullie groeien niet onder mijn hart,
Jullie groeien IN mijn hart.

cornelis
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1214
Lid geworden op: 22 mei 2004 19:56
Locatie: Boskoop

Gebedstopic

Berichtdoor cornelis » 26 apr 2006 19:30

Allereerst wil ik Sanne en haar man heel veel geloofsvertrouwen toewensen om deze moeilijke weg te gaan.
Vlucht maar vaak naar de Here Jezus.
En bij God is niets onmogelijk,ook als wij het voor onmogelijk houden.
Ook wil ik iedereen,die voor de gezondheid van mijn vrouw gebeden heeft enorm bedanken.
Gisteren zijn we weer op controle geweest en zijn gelukkig geen uitzaaiingen.
Wel is het restje Schildklierweefsel groter,dan wij dachten.
En dat moet echt helemaal weg zijn.
En dat is ook de rede,dat het Schildkliermedicijn flink verhoogd wordt,om te voorkomen,dat het Schildklierweefel gaat groeien.
We schrokken wel,dat dit 15 jaar moet duren,en pas daarna word het weer de normale dosis.
En ook moeten we rekening houden met een tweede slok.
Maar gelukkig,dat we moge weten,dat er niets aan onze Hemelse Vader voorbij gaat.
Hij is immers in alle omstandigheden Nabij.
Op bergen,maar ook in de dalen van het leven.
Dit wil ik even kwijt,met vr gr.Cornelis

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 01 mei 2006 21:50

Cornelis, wat fijn om te horen dat er verder geen uitzaaiingen zijn zeg! Ik zal er voor danken.
En ik bid dat God dicht bij jullie blijft in het toekomende. Veel zegen toegebeden.

Sanne, ik zal ook voor jou en je man bidden. Ik hoop dat jullie je toevlucht bij Hem mogen vinden en Zijn weg leren verstaan.

Andrea, ook voor jou zal ik bidden. Vecht niet langer tegen God. Hij wacht op je, zonder voorwaarden. Vertel Hem maar over al je twijfels en vragen en dat je niet weet hoe je tot Hem moet komen. Hij wil dat je ermee naar Hem komt, want Hij wil je helpen en antwoorden, maar wil er wel om gevraagd zijn.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 01 mei 2006 21:57

bloempie21 schreef:Ik wil God danken dat Hij een verhoorder van gebeden is! In Zijn kracht lukt het me nu al 6 dagen om niets meer te nemen! God is zo ontzettend groot en goed, ik dank Hem daarvoor!
En ik wil gebed ervoor vragen dat mijn verslaving wel nog steeds mijn leven zo beheerst. Het kost me heel veel energie om hierin staande te blijven en niet toe te geven aan alle uitwegen die ik zelf verzin om toch maar iets te mogen nemen.


Helaas heb ik het toch niet lang volgehouden voor ik weer terugviel. Maar sinds vandaag probeer ik het weer. Zouden jullie alsjeblieft nog voor me willen bidden, want dit kan ik alleen maar in Gods kracht.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
berto
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 mei 2005 12:39
Locatie: Rijssen!!!!
Contacteer:

Berichtdoor berto » 05 mei 2006 23:03

Jazeker bloempje! ik heb voor jou gebeden! En denk eraan: dat het je met het geloof in God bergen kan verzetten. (petrus kon over het water lopen toen die geloofde/vertrouwde op christus, vertrouw op Christus en hij zal je nooit in de steek laten, vergeet dat nooit Bloempje!!) Dan helpt hij je zeker van je verslaving af!
Laatst gewijzigd door berto op 10 mei 2006 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hoe vaak droomt een mens van een toekomstige gelukzaligheid en verslaapt de tegenwoordige."

Gebruikersavatar
Omega
Nestor
Berichten: 1627
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:52
Locatie: Midden-Betuwe

Berichtdoor Omega » 06 mei 2006 11:18

Helaas heb ik het toch niet lang volgehouden voor ik weer terugviel. Maar sinds vandaag probeer ik het weer. Zouden jullie alsjeblieft nog voor me willen bidden, want dit kan ik alleen maar in Gods kracht.


Met genoegen. Het is een enorme strijd om jezelf en je zonden te overwinnen. Dat kun je niet alleen. Ik denk dat we daar allemaal -ieder op zijn eigen wijze- uit ervaring over mee kunnen spreken. Iedere keer als je die behoefte voelt zou je eens een stukje uit Efeziërs moeten lezen.
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Gebruikersavatar
sweap
Sergeant
Sergeant
Berichten: 254
Lid geworden op: 14 sep 2002 13:35
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 08 mei 2006 19:54

Omega schreef:
Helaas heb ik het toch niet lang volgehouden voor ik weer terugviel. Maar sinds vandaag probeer ik het weer. Zouden jullie alsjeblieft nog voor me willen bidden, want dit kan ik alleen maar in Gods kracht.


Met genoegen. Het is een enorme strijd om jezelf en je zonden te overwinnen. Dat kun je niet alleen. Ik denk dat we daar allemaal -ieder op zijn eigen wijze- uit ervaring over mee kunnen spreken. Iedere keer als je die behoefte voelt zou je eens een stukje uit Efeziërs moeten lezen.


Ga cker bidden.
Een aanvulling op wat Omega zegt:
Je zonden overwinnen kun je zeker niet alleen. sterker nog, je kunt er zelf niks aan doen. Bidden, dat helpt. Als je op het punt staat terug te vallen in zonden, pray hard! God zet het om in verlangen naar Hem

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 09 mei 2006 22:06

Wauw, het doet me echt ontzettend goed te weten dat er voor me gebeden wordt! En ik voel het ook echt dat er gebeden wordt!
Bedankt voor jullie goede raadgevingen, ik heb er veel aan.
Ik dank God dat Hij door jullie heen werkt en jullie gebeden verhoren wil en daardoor mij de kracht geeft om door te gaan!
Ik heb in de afgelopen week hele moeilijke momenten gehad, maar God boog steeds mijn gedachten weer om, zodat ik het vol kan houden.
Ik zit nu al weer op de 9e dag! Iets waar ik toch wel trots op ben, want dat is me nooit gelukt!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 14 mei 2006 20:31

Uhm...lastig om gebed te vragen :oops:

Mij is gevraagd om het jongerenwerk in de kerk te gaan doen...het lijkt me enerzijds heel gaaf....maar ik vind mezelf zo ongeschikt....als persoon...en als Christen....

Willen jullie bidden of ik hierin het lef en de bevestiging krijg of ik dit doen mag??

Gebruikersavatar
zekharyahu
Sergeant
Sergeant
Berichten: 289
Lid geworden op: 16 sep 2002 11:38

Berichtdoor zekharyahu » 14 mei 2006 21:35

Doen we Es!

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 mei 2006 09:21

zekharyahu schreef:Doen we Es!


eensch!
*schijft op in schrift*

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 mei 2006 09:49

Ja es!

Uhm, voor hulp en bijstand in de testen voor een nieuwe studiekeuze. Hopelijk mag ik nu in afhankelijkheid van Hem tot een goede keuze komen.

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 mei 2006 22:20

Bedankt vrienden!!!!
Ik heb het gevoel dat ik het MOET gaan doen!!!


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 8 gasten