Wedersta de duivel

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Wedersta de duivel

Berichtdoor Chaya » 11 nov 2017 10:18

coby5 schreef:Die ouders geloven niet, weten zij veel. Ik moet nu al de kinderen waarschuwen om nooit zomaar filmpies te kijken met die kinderen van school. Ben aan het bidden voor dat jochie.

Zeker verschrikkelijk en wat lief van je dat je bidt voor dat knulletje.
Toen het bijna halloween was stonden ook een paar jochies te bellen. Ik deed de deur open - verwachtte de postbode met een pakje - en zag een paar screammaskers. Ik vind die toch zo eng. (Dat schilderij is al zo indringend). Maar zeker als je daar een paar kleine lijfjes onder ziet.
Ik zou wel naar die ouders toe willen gaan, beste mensen, besef je wel waar je je kinderen nu al mee vergiftigt?
Dat hele halloweengebeuren is niets anders dan de duivel op kousenvoeten, mensen herkennen hem niet, het is toch gewoon leuk?
Nee, waarom zou een bebloed neplijk in je tuin leuk zijn?? (foto stond op een nieuwssite)
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Wedersta de duivel

Berichtdoor Chaya » 30 jul 2018 13:08

https://www.geloofstoerusting.nl/videos ... len-duivel

Heel mooi uitgelegd door Steven Middelkoop.
Filmpje duurt 3.43 minuten.

Vooral wat hij zegt over de boezemzonden. Die moet je niet verstoppen, maar het bespreken met iemand die je vertrouwt en waarvan je weet dat hij of zij met de Heere wandelt.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Wedersta de duivel

Berichtdoor Veendam » 30 jul 2018 15:26

Chaya schreef:https://www.geloofstoerusting.nl/videos/strijd-aanvallen-duivel

Heel mooi uitgelegd door Steven Middelkoop.
Filmpje duurt 3.43 minuten.

Vooral wat hij zegt over de boezemzonden. Die moet je niet verstoppen, maar het bespreken met iemand die je vertrouwt en waarvan je weet dat hij of zij met de Heere wandelt.


Alles wat gebracht is in het Licht verliest zijn kracht !

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Wedersta de duivel

Berichtdoor Johan100 » 31 jul 2018 13:09

Chaya schreef:https://www.geloofstoerusting.nl/videos/strijd-aanvallen-duivel

Heel mooi uitgelegd door Steven Middelkoop.
Filmpje duurt 3.43 minuten.

Vooral wat hij zegt over de boezemzonden. Die moet je niet verstoppen, maar het bespreken met iemand die je vertrouwt en waarvan je weet dat hij of zij met de Heere wandelt.

Allereerst aan de Heere belijden, Chaya.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Wedersta de duivel

Berichtdoor Marnix » 01 aug 2018 08:03

Johan100 schreef:Allereerst aan de Heere belijden, Chaya.


Ik heb het vermoeden dat je het filmpje niet gekeken hebt. Daar begint het inderdaad mee ;)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Wedersta de duivel

Berichtdoor Johan100 » 02 aug 2018 13:01

Marnix schreef:Ik heb het vermoeden dat je het filmpje niet gekeken hebt.

Jawel.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Wedersta de duivel

Berichtdoor Marnix » 02 aug 2018 13:48

Johan100 schreef:Jawel.


Oke mooi. Daar wordt dan ook gezegd: Allereerst op de knieën en aan de Heer belijden.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten