Uitgaan: thuis voor 00:00?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Uitgaan: thuis voor 00:00?

Berichtdoor mohamed » 22 mar 2016 14:55

mohamed schreef:Laat ik het niet weer vernemen! [-X

Marnix schreef:Ik ben al bijna 15 jaar "clean" en heb me de afgelopen 10 jaar hooguit 5x ziek gemeld. En op een revalidatie na een medische ingreep na nooit langer dan 1 dag.

Netjes hoor!

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Uitgaan: thuis voor 00:00?

Berichtdoor Race406 » 22 mar 2016 15:09

00.00 uur thuis is iets wat mijn vader wel graag wilde, maar mijn moeder niet zoveel uitmaakte. Als ik maar 's morgens weer wakker was om mee te gaan naar de kerk. En dat was nooit een probleem.
Nu wij getrouwd zijn doen wij er helemaal niet moeilijk over. Ik ga vaak 's zaterdagsavonds wat later op de avond nog even naar de plaatselijke dorpskroeg samen met wat vrienden. Kijken we voetbal, eten we wat, maken we een bult lol en hebben ook nog eens goede gesprekken. En dan wordt het weleens wat later. Maar 's morgens om een uur of half 8 zijn de kids wel weer wakker. En rond negen uur gaan we richting de kerk. Kan allemaal precies. :D
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23582
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Uitgaan: thuis voor 00:00?

Berichtdoor Marnix » 22 mar 2016 15:15

Precies, daarom hebben ze zondagmiddagslaapjes uitgevonden toch? :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Uitgaan: thuis voor 00:00?

Berichtdoor Race406 » 22 mar 2016 15:21

=D> =D>
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7930
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Uitgaan: thuis voor 00:00?

Berichtdoor StillAwake » 23 mar 2016 11:40

Sophie77 schreef:In hoeverre houden de feestgangers-tot-in-de-kleine-uurtjes onder jullie er rekening mee/ben je je er bewust van dat een werkgever er negatieve gevolgen van ondervindt/kan ondervinden als zijn personeel naar zulke feestjes gaat en de volgende dag gewoon moet werken?

Dat is precies de redden dat dergelijke feestjes op vrijdag of zaterdag gehouden worden.
Overigens heeft mijn werkgever er nooit moeite mee om mij tot een uur of 3 's nachts te laten werken als ik gewoon netjes om 7u s'ochtends begonnen ben.
Dan mag dat ook wel eens mijn kant opvallen...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

ZENODotus
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 mar 2015 01:26

Re: Uitgaan: thuis voor 00:00?

Berichtdoor ZENODotus » 07 mei 2016 11:48

hmm... Eigenlijk wordt ik maar goed wakker rond middernacht... Maar ik ga dan ook zelden uit... Meestal ga ik dan ook ongeslapen naar de kerk en pak daarna een paar uur rust. De meeste feesten waar ik echter als jongere naartoe gingen waren echter zelden gedaan rond middernacht... Meestal begon het dan pas goed. Maar goed, ik was dan ook geen christenen, en om een beetje goed te voelen op zo'n massa-evenementen begon ik steevast teveel te drinken... Dus ja, dan blijf ik eigenlijk gewoon liever lekker thuis, en heel zelden zou ik eens een restaurantje bezoeken... Maar daarmee houdt het op.

Ook toen ik in de showbizz werkte en wij bijna zeven op zeven draaiden kon het gebeuren dat we gewoon van een feestje naar ons werk vertrokken... Een keer, maar ik was toen amper vijfentwintig heb ik een opdracht uitgevoerd na 48 wakker te zijn... Ik kan je vertellen dat ik nadien naar huis ben gegaan en als een blok heb geslapen :D


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 55 gasten