Bijzondere ervaringen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Bijzondere ervaringen

Berichtdoor Chaya » 03 apr 2015 10:28

naamloos schreef:En je suggereert dat je niet van tranen weet als je blij een loflied zingt.
Verder trek je in twijfel of ik de bijbel wel ken en verwijt je me -geheel zonder grond- dat ik aan hap snap doe.

Ook uit de posting van Teus en mij haal je alleen iets waar je - fel - op kunt reageren, de rest laat je steeds INHOUDELIJK liggen.
Prima, maar dan heeft discussie verder geen zin.

Ik hoop dat we weer terug kunnen naar bijzondere ervaringen, want daar gaat dit topic tenslotte over.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4548
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Bijzondere ervaringen

Berichtdoor naamloos » 03 apr 2015 11:19

naamloos schreef:En je suggereert dat je niet van tranen weet als je blij een loflied zingt.
Verder trek je in twijfel of ik de bijbel wel ken en verwijt je me -geheel zonder grond- dat ik aan hap snap doe.
Chaya schreef:Ook uit de posting van Teus en mij haal je alleen iets waar je - fel - op kunt reageren, de rest laat je steeds INHOUDELIJK liggen.
Hij is weer leuk, nu gaat het opeens over hap snap uit jullie post' i.p.v. hap snap uit de bijbel waar je het oorspronkelijk over had.
Volgens mij heb ik niets inhoudelijks laten liggen. Zowel moet je maar even het hoe en wat aangeven dan zal ik het rechtbreien.
Echter op mijn inhoudelijke argumenten ben je heel niet ingegaan, je verwijt me je eigen tekortkoming.
Chaya schreef:Ik hoop dat we weer terug kunnen naar bijzondere ervaringen, want daar gaat dit topic tenslotte over.
Zekers, maar zo off topic was het niet. Het was een bijzondere ervaring om als evo met refo te praten, met bijzondere 'argumenten' ook.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten