duivelse aanvallen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: duivelse aanvallen

Berichtdoor mohamed » 25 jun 2014 10:57

Ik weet dat zieke mensen het waarderen kunnen, want mijn vader vond het ook fijn dat er voor hem gebeden werd en dat hij een mooi gedicht kreeg. Wat ik veelmeer bedoel is dat wij geen tickets naar de hemel uitdelen en de mensen geen valse hoop moeten geven. Wie de tickets uitdeelt is God en ik geloof inderdaad dat hij ons allemaal redden kan en wil, maar niet omdat ik dat zeg of geloof. Snap je het verschil?

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: duivelse aanvallen

Berichtdoor Boerin » 25 jun 2014 13:23

mohamed schreef:Ik weet dat zieke mensen het waarderen kunnen, want mijn vader vond het ook fijn dat er voor hem gebeden werd en dat hij een mooi gedicht kreeg. Wat ik veelmeer bedoel is dat wij geen tickets naar de hemel uitdelen en de mensen geen valse hoop moeten geven. Wie de tickets uitdeelt is God en ik geloof inderdaad dat hij ons allemaal redden kan en wil, maar niet omdat ik dat zeg of geloof. Snap je het verschil?

Mensen hebben zelf een deel te doen en dan heb je zekerheid, Hij wijst niemand af. Al wie de Naam des Heren aanroept zal behouden worden. Indien gij met uw mond belijdt dat Jezus Heer is en met uw hart gelooft dat God Hem uit de doden heeft opgewekt zult gij behouden worden.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: duivelse aanvallen

Berichtdoor mohamed » 25 jun 2014 14:20

Wat wij kunnen is bewegen binnen de ruimte die ons gegeven is, we hebben toch ook niet bijgedragen aan onze eigen geboorte? En toch zijn we hier zeker. Als je de zieken wat gemoedsrust kan bieden moedig ik dat alleen maar aan, maar de enige ticket die je hen kan geven is een citaat uit de bijbel, bijvoorbeeld 1 Tim 4,10.

Bambi

Re: duivelse aanvallen

Berichtdoor Bambi » 28 jun 2014 17:57

mohamed schreef:Het beeld wat jij hebt van duivel bezie ik als zeer ongegrond en ik zou je graag ervan overtuigen dat het niet nodig is zo te denken. Echter is spotten niet correct, dus sorry daarvoor.

moderngelovige schreef:Bambi, ik bied je m'n oprechte excuses aan als je je gegriefd voelt!

Excuses aanvaard. :wink:

krid
Sergeant
Sergeant
Berichten: 329
Lid geworden op: 26 jun 2015 10:06

Re: duivelse aanvallen

Berichtdoor krid » 08 jul 2016 14:37

Boerin schreef:Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft, ik ben genezen door de striemen van Jezus. En niet naar de realiteit kijken, alleen wat Gods Woord zegt. Dat zijn liegende symptomen, ik ben niet ziek. Na een jaar geloofde ik het echt, ging naar een dienst en toen ging ik weer naar de bedrijfsarts: nou meld me maar weer 100 procent beter, ik ben genezen hoor. :lol: Hij geloofde er geen barst van, ik moest maar weer terugkomen als het slecht ging. Ik heb nergens meer last van, was al jaren geleden.


Mooie getuigenis, Boerin! Jezus is onze Geneesheer. In het oude testament openbaart God Zich al als Geneesheer. Jahweh - Rapha, de HEER die geneest
Wij verkondigen het evangelie, en Christus bevestigt het Woord door tekenen, genezingen en wonderen!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 36 gasten