Bijbelstudiedag Utrecht

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Afat82
Mineur
Mineur
Berichten: 212
Lid geworden op: 18 jun 2003 19:21
Locatie: Utrecht

Bijbelstudiedag Utrecht

Berichtdoor Afat82 » 07 mar 2012 09:23

Graag wil ik jullie uitnodigen voor een nieuw initiatief!
Eind april zal onze eerste bijbelstudiedag in Utrecht plaatsvinden, waarvan we hopen dat er nog veel mogen volgen!

Deze bijbelstudiedag is gepland op D.V. zaterdag 28 april 2012, en zal plaatsvinden in het kerkgebouw van de Christelijk Gereformeerde Kerk te Utrecht-West (H. van Tusschenbroekplantsoen).
Het thema voor deze dag is 'Leven in de eindtijd'. Tijdens het ochtendprogramma zal ds. A.Th. van Olst spreken over 'Waakt en bidt!'; de middaglezing wordt gehouden door ds. G.A. van den Brink over 'Gelukkig dat God (niet) bestaat'. Het belooft een mooie dag te worden, met naast de lezingen ook voldoende ruimte voor het bespreken van vragen, zingen, gebed en onderlinge ontmoeting.

We hopen de dag te beginnen om 10.00 uur en af te sluiten rond 16.00 uur. Voor koffie/thee wordt gezorgd, tevens zal er tijdens de middagpauze voor soep en melk gezorgd worden.
Voor je deelname aan de bijbelstudiedag vragen we een vergoeding van € 6,00. Er is geen leeftijdsbeperking verbonden aan de dag; iedereen is welkom!

Let op! Helaas kunnen we maximaal 60 deelnemers 'herbergen', dus meld je snel aan via een mail aan bijbelstudiedagenutrecht@gmail.com ! Vol = vol!
Ik ben met Christus gekruisigd; ik leef, doch niet meer ik, maar Christus leeft in mij! (Gal. 2:20)

Gebruikersavatar
Kapitein
Mineur
Mineur
Berichten: 234
Lid geworden op: 21 jun 2011 14:04

Re: Bijbelstudiedag Utrecht

Berichtdoor Kapitein » 22 mar 2012 09:08

Ik ben er in ieder geval! Met een aantal vrienden/vriendinnen.
--
Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt, zal beslist niet in de duisternis wandelen, maar zal het licht van het leven hebben. (Joh8:12b)

Gebruikersavatar
Afat82
Mineur
Mineur
Berichten: 212
Lid geworden op: 18 jun 2003 19:21
Locatie: Utrecht

Re: Bijbelstudiedag Utrecht

Berichtdoor Afat82 » 22 mar 2012 09:12

Kapitein schreef:Ik ben er in ieder geval! Met een aantal vrienden/vriendinnen.


Super! Heb je je ook al aangemeld of kunnen we jullie aanmelding nog tegemoet zien?
Ik ben met Christus gekruisigd; ik leef, doch niet meer ik, maar Christus leeft in mij! (Gal. 2:20)

Gebruikersavatar
Kapitein
Mineur
Mineur
Berichten: 234
Lid geworden op: 21 jun 2011 14:04

Re: Bijbelstudiedag Utrecht

Berichtdoor Kapitein » 22 mar 2012 09:19

Afat82 schreef:Ik ben er in ieder geval! Met een aantal vrienden/vriendinnen.

Super! Heb je je ook al aangemeld of kunnen we jullie aanmelding nog tegemoet zien?


Ik heb me al aangemeld!
Alleen een ding, ik had me zaterdag aangemeld, en maandag kwam ik erachter dat ik die vrijdag van 6h00 tot zaterdag 6h00 examenreis heb, naar Parijs. Maar ik wil wel heel graag komen, ook al omdat ik die vrienden weinig zie. Dus ik ga het proberen.... :D
--
Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt, zal beslist niet in de duisternis wandelen, maar zal het licht van het leven hebben. (Joh8:12b)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 80 gasten