Bijbelstudiedag organiseren

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Horeb
Sergeant
Sergeant
Berichten: 407
Lid geworden op: 06 dec 2010 19:09

Re: Bijbelstudiedag organiseren

Berichtdoor Horeb » 12 jul 2011 18:43

schelpje3 schreef:Maar welke leeftijden richt je je nu op ?

mag je toch nog meedoen hoor :lol:

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Bijbelstudiedag organiseren

Berichtdoor meisje20 » 14 jul 2011 16:05

het is dat ik geen PKN achtergrond heb anders had ik me zeker aangemeld. :wink:
het lijkt mij wel leuk om naar de dag zelf te komen..
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Gebruikersavatar
Afat82
Mineur
Mineur
Berichten: 212
Lid geworden op: 18 jun 2003 19:21
Locatie: Utrecht

Re: Bijbelstudiedag organiseren

Berichtdoor Afat82 » 14 jul 2011 16:43

meisje20 schreef:het is dat ik geen PKN achtergrond heb anders had ik me zeker aangemeld. :wink:
het lijkt mij wel leuk om naar de dag zelf te komen..


Haha, welke achtergrond heb je dan? Als het geen CGK is, is het zeker nog wel bespreekbaar... :-)

Maar fijn dat je nu al enthousiast bent!!! Dat bemoedigt ons ook weer!
Ik ben met Christus gekruisigd; ik leef, doch niet meer ik, maar Christus leeft in mij! (Gal. 2:20)

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Bijbelstudiedag organiseren

Berichtdoor meisje20 » 14 jul 2011 17:31

Ger Gem.. mag dat ook :P
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Bijbelstudiedag organiseren

Berichtdoor Spons » 25 jul 2011 15:33

alleen als je in het zwart bent, hoed op hebt, en lang haar hebt, Rok draagt etc etc :(even stereo type neerzetten ) oh ja en je moet minimaal 20 zijn .... :P

Waarom zou je niet mogen komen ?, De liefde van God is voor iedereen , En ook al hoef je het niet eens te zijn met een bep. Stroming leer, je kan er wel van leren en stukje geen en nemen , geeft je ook weer inzicht in je eigen waarde en normen , bevestigen dat of zetten je aan het denken en her evalueren ! (en dat geldt hopelijk ook andersom )

Gebruikersavatar
Afat82
Mineur
Mineur
Berichten: 212
Lid geworden op: 18 jun 2003 19:21
Locatie: Utrecht

Re: Bijbelstudiedag organiseren

Berichtdoor Afat82 » 25 jul 2011 15:50

Spons schreef:alleen als je in het zwart bent, hoed op hebt, en lang haar hebt, Rok draagt etc etc :(even stereo type neerzetten ) oh ja en je moet minimaal 20 zijn .... :P

Waarom zou je niet mogen komen ?, De liefde van God is voor iedereen , En ook al hoef je het niet eens te zijn met een bep. Stroming leer, je kan er wel van leren en stukje geen en nemen , geeft je ook weer inzicht in je eigen waarde en normen , bevestigen dat of zetten je aan het denken en her evalueren ! (en dat geldt hopelijk ook andersom )


Uhm, als je even goed terugleest, zie je dat inderdaad iedereen welkom is, ongeacht stroming of wat dan ook. De bovenstaande discussie gaat over het vormen van een comité, en daar hebben we nu bepaalde verzoeken voor, om een breed gedragen interkerkelijk comité te krijgen.
Enne..ik loop niet in het zwart, heb over het algemeen geen hoed op en loop vaker in een broek dan in een rok. Jammer dat je zo snel je oordeel klaar hebt. Lees in het vervolg even het hele topic voor je zo ongenuanceerd reageert.
Ik ben met Christus gekruisigd; ik leef, doch niet meer ik, maar Christus leeft in mij! (Gal. 2:20)

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Bijbelstudiedag organiseren

Berichtdoor Spons » 25 jul 2011 19:21

eh die huilerige smily moet een :P zijn , dus was meer als cynisch / grap bedoelt, 1e smily had ik dus fout geplaatst,

eh ik loop ook in een zwart pak hoor, grijze stropdas en gezicht op alsof de wereld vergaat ....


Nee dus niet, dat was dus een stukje zelfspot ! Hoop dat het je lukt !


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten