Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
esra
Sergeant
Sergeant
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:08
Locatie: de aarde

Berichtdoor esra » 03 jan 2006 14:51

voor javaca die t thuis nu niet makkelijk heeft

dat hij wijsheid en inzicht mag krijgen over wat hij nu moet doen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 12 jan 2006 01:25

bid alsjeblieft voor mij dat ik van mijn verslaving af kom die ik niet los wil laten
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Voda

Berichtdoor Voda » 17 jan 2006 15:02

Zullen we bidden voor Jip_86 ?! Door ziekte is zijn leven plotseling stilgezet...

Je kunt meer lezen in dit topic : http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

Gebruikersavatar
marina87
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 03 jun 2005 12:15

Berichtdoor marina87 » 17 jan 2006 18:25

Voda schreef:Zullen we bidden voor Jip_86 ?! Door ziekte is zijn leven plotseling stilgezet...

Je kunt meer lezen in dit topic : http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


idd, daar kunnen we zeker voor bidden!

jbmz

Berichtdoor jbmz » 27 jan 2006 13:20

<:0

Gebruikersavatar
Annemieke86
Luitenant
Luitenant
Berichten: 614
Lid geworden op: 09 jan 2005 16:30
Locatie: Maarssen

Berichtdoor Annemieke86 » 07 feb 2006 19:09

Willen jullie alstublieft bidden voor mijn schoonouders? De thuiszorg gaat praten over mogelijke thuiszorg [ze zijn beide ziek], maar hoe moeilijk is het om de dagelijke handelingen uit je handen te geven :cry: ik bid voor hen om wijsheid, nabijheid en kracht!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 feb 2006 19:11

Laten we ook voor Snien bidden. Zij ligt met een hernia in het ziekenhuis.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 11 feb 2006 01:55

bid alsjeblieft voor mij dat ik van mijn verslaving af kom die ik niet los wil laten

Lieve mensen, nogmaals wil ik vragen of jullie voor mij willen bidden. Ik kan nog steeds niet los komen van mijn verslaving. En ik merk dat deze echt tussen God en mij in staat. Maar ondanks dat wil ik deze niet los laten. Het gaat wel al beter, maar ik kan het nog steeds niet loslaten.
Bedankt voor jullie gebeden!
Lieve groet bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 16 feb 2006 00:32

Gisteravond is het wonder boven wonder goed afgelopen. ik merkte dat God in mij aan het werk was, maar zag dit niet bepaald als zegen, omdat ik er alleen maar onrustiger van werd en ik zag alleen maar meer in dat het niet goed is waar ik mee bezig ben. Om de onrust tegen te gaan, nam ik alleen maar meer, maar het werd er niet beter op.
Maar toen ik iemand anders vertelde over mijn probleem, werd ik opeens helemaal rustig van binnen en heb ik eindelijk een goede nachtrust gehad! Ik heb 8,5 uur geslapen, echt heerlijk! En vooral heerlijk omdat ik besefte dat God me bijstaat en me helpt.
Degenen die voor mij bidden wil ik hartelijk daarvoor bedanken! Ook al zie je misschien zelf de vruchten niet, ze zijn er wel! God werkt overal dwars door heen! Blijf daarom alsjeblieft bidden!
Ik kan niet makkelijk van me verslaving afkomen (wie wel??) maar ik weet dat het me in Gods kracht zal lukken. Hoezeer ik dat vanwege mijn verslaving ook zal proberen af te breken, met Zijn hulp zijn alle dingen mogelijk!
Ik geloof dat God me wil helpen met mijn probleem, maar als ik ECHT heel eerlijk ben tegen mezelf, dan moet ik zeggen: WIL ik wel geholpen worden met mijn probleem?
Ik hoop echt dat ik kracht van God mag ontvangen om terug te vechten, want zonder Hem kan ik dit zeker niet aan.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Berichtdoor mw » 16 feb 2006 00:37

reden om God te danken voor je.. dus nu niet alleen bidden maar ook danken :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

martin29
Verkenner
Verkenner
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 apr 2005 15:56
Locatie: brandwijk
Contacteer:

Berichtdoor martin29 » 16 feb 2006 11:00

Lief Zussie , zoals je weet weet ik ook wat het is om "een " probleem te hebben maar jij heb mij gestimuleerd om het toch te gaan doen ..
en jeweet dat ik ook de kracht heb gekregen om er voor te gaan !!
en als ik dna kijk wat God in Zijn woord tegen ons zegt :wie Hem aanroept in de nood ontvangt Zijn Gunst oneindig groot!! dta heb ik ook mogen ervaren na mijn oproep hier !
en je geeft zelf al heel eerlijk aan dat als je heel eerlijk ben niet eraf wil komen !!
maar toch ondanks dat blijft gelden dat Hij voor ons geleden heeft en door Zijn striemen is ons genezing geworden ..Hij weet wat je moet doorstaan..(en dat zingt mw smith zo mooi iop nr 7 van zijn cd )en dat zegt Jezus tegen jouw :Icould see your hurting and it is Hurting ME !! geloof me Hij lijdt nog meer om jouw pijn dan jij !!
maar probeer je oog toch te richten op Hem en trek aan de gehele wapenrusting Gods gooi je anker uit in Hem en vindt vaste Grond -Ie op zijn onvoorwaardelijke liefde (hartje)en vindt je rust bij het kruis waar Hijhet heeft uitgesproken : HET IS VOLBRACHT!!
dan alleen zal je rust vinden voor je vermoeide lichaam en ziel .

en als jekijkt naar wie er op de koninglijke bruiloft mochten komen dan staat er dat niet de rijke en goed geklede en vrome mensen mochten komen (ja ze mochten wel )maar dat de verslaafden en tollenaren en hoeren kwamen die hadden Hem nodig en die mochten ook binnen gaan en tegen hun zei Hij:KOmt in gij GEZEGENDEN van Mijn Vader !! ik zal uw Zielen rust geven.Komt allen herwaarts tot mij Die vermoeid(ook geestelijk ) en belast zijn en ik zal U rust geven,
en Hij zegt nog meer EN GIJ ZULT RUST VINDEN VOOR UW ZIELEN !!zIE JE DAT ONVOORWAARDELIJK ! ALLEEN EEN BELOFTE DUS OOK ALS JENIET MEER KAN BIDDEN EN ANDEREN DOEN DAT VOOR JE OOK DAN ZAL HIJ JE RUST GEVEN VOOR JE LICHAAM EN GEEST .

BLIJF STRIJDEN EN VECHTEN MEISJE NU MOET JE MISSCHIEN 1 DRUPPEL DRINKEN VAN WAT CHRISTUS IN NDE HOF UIT DE BEKER VAN ZIJN VADERMOEST DRINKEN VOLG HEM DAARIN .
JE HEB ZIJN GEMEENSCHAP MOGEN ERVAREN MET HET AVOND MAAL .
HIJ LAAT NIET LOS WAT ZIJN HAND BEGINT HIJ IS DE EEUWIGE ALMACHTIGE DIE JOU WEN JOU W PIJN GEDRAGEN HEEFT AAN GOLGOTHA .
HET LIJKT DAT JE HET ALLEEN MOET DOEN MAAR DAT IS NIET ZO .

IK ZOU JE NOG ZOVEEL MEER WILLEN MEEGEVEN MAAR IK GA MIJN TYD BETER GEBRUIKEN EN GA VOOR JOUW OP MIJN KNIEEN.EN BRENG JE ZO BIJ GODS GENADETROON !
Laatst gewijzigd door martin29 op 16 feb 2006 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.
I COULD BE YOU OR ANYONE...

martin29
Verkenner
Verkenner
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 apr 2005 15:56
Locatie: brandwijk
Contacteer:

Berichtdoor martin29 » 16 feb 2006 11:01

FOUTJE

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 17 feb 2006 22:45

Martin, dank je wel voor je super bemoedigende bericht! Heb ik erg veel aan!
God heeft me echt aangeraakt en Hij is er en helpt me om te vechten.
Ik dank God dat Hij zo ontzettend lankmoedig is!
Mensen, heel erg bedankt dat jullie voor me bidden. God verhoort echt op het gebed! :D
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 19 feb 2006 13:04

oops, ik lees het nu pas, maar ik ga het doen!

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 feb 2006 21:44

...voor een refowebber die nu enorm suicidaal is, en ermee dreigt er ook wat me te gaan doen...Bid nu!!!!


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

cron