Vrouwen in de bijbel

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Vrouwen in de bijbel

Berichtdoor hans0166 » 03 feb 2018 18:48

Chaya schreef:Als wij in het Rifgebergte waren geboren, stonden wij nu ook in ons keukentje couscous te maken, op bevel van onze echtgenoot. :D


bewijst maar weer eens dat je die cultuur dus minderwaardig vindt, en geen idee hebt hoe het zit.
In de Islam is in de huishouding de vrouw de baas.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vrouwen in de bijbel

Berichtdoor Marnix » 03 feb 2018 19:17

Chaya schreef:Alsof ik in een bejaardenhuis onder een steen leef verstoken van elk contact met jonge mensen :roll:
Je mag het laatste woord weer hebben hoor Marnix. Want zo gaat het altijd, maar door en door en door....


Dank je. En zoals je kan lezen zeg ik “we”. Dus als ik al stel dat jij onder een steen in een bejaardenhuis leeft (wat niet zo is) zeg ik dat ook over mezelf ;-)

Maar serieus, er is gewoon een generatiekloof als het gaat om taal, ook tussen mij en jongeren.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Vrouwen in de bijbel

Berichtdoor MoesTuin » 03 feb 2018 19:56

Inderdaad.....
Tel daar bij op al die generaties tussen de vrouwen van 2018 en de vrouwen uit de bijbel en vermenigvuldig dit met alle (generatie) kloven. :lol:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten