Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 07 sep 2017 22:16

Weet je Bambi wie je aandacht geeft, geef je eer heb jezelf eigenlijk nog wel in de gaten hoeveel je het hebt over demonen en de duvel!!

besef jij hoe anti-Christ goedgelovig is dit is hun missie Copy site =
Missie

Goedgelovig is Neerlands eerste ‘gristelijk-satirische’ website, tevens een persdienst voor ‘kerkelijk nieuws met een kwinkslag’.

Goedgelovig is het initiatief van een groep columnisten die zich het Dwaze Zaken Collectief noemt, naar het bekende Amsterdamse kunst-eetcafé ‘Dwaze Zaken’ waar we bij tijd en wijle graag een schuimend biertje nuttigen, terwijl we het gristelijke wereldje satirisch beschouwen. Sommigen van ons werken onder hun eigen naam, anderen prefereren de anonimiteit.

De site ging eind maart 2007 van start, precies tussen de Boekenweek, die als thema ‘Lof der Zotheid: scherts, satire en ironie’ had meegekregen, en 1 april. Goedgelovig hoopt de nog vrijwel ontbrekende ‘bediening van humor, kritisch vermogen en relativering’ onder christenen (vaak gespeld als ‘gristenen’) wat leven in te blazen. Want zoals Antoine Bodar eens zei bij Knevel: “Er zijn meer heidenen met gevoel voor humor dan christenen.” Hoog tijd dus om daar iets aan te doen.

Onze missie is het leven van alle goedgelovigen in Nederland wonderbaar te transformeren.

Van grijze kerkmuizen, depressieve gerefovormden, charismatische zegenzoekers, collectetellende celkerkcipiers, devote pausmobielgroupies, heilige huisjes bouwers en hemel-of-hel denkers maken wij met krachtig medewerken van de Geest van Humor vrije gelovigen die kunnen lachen en relativeren – over kerkelijk poppentheater, softe subcultuurmaniertjes, gristelijke zeepbellen, kledingloze keizers en evangelische hypes. Amen.


en na deze site verwijs jij Mmm

ze maken alles belachelijk wat met ons dierbare geloof te maken heeft, nou is dat voor mij niet zo relevant want ik weet wie ik ben in Christus, maar weet jij het ook ...

lees de brief eens die paulus schreef en stel je jezelf eens in hun plaats "" Bambi"" 6 Daar gij Christus Jezus hebt aanvaard als uw Heer, moet gij ook leven in gemeenschap met Hem, 7in Hem geworteld, op Hem gebouwd, steunend op het geloof dat men u geleerd heeft, terwijl uw hart overvloeit van dankbaarheid. 8 Weest op uw hoede, zorgt dat ge u niet laat meeslepen door waardeloze, bedrieglijke theorieen, puur menselijke bedenksels, die de machten van de kosmos verheerlijken maar Christus bestrijden. 9 Want in Christus is de Godheid in heel haar volheid lijfelijk aanwezig, 10en in Hem "" Bambi"" hebt gij deel aan die volheid. Hij is het hoofd waaraan alle heerschappijen en machten onderworpen zijn. 11In Hem "" Bambi"" zijt gij ook besneden, niet in een fysieke zin, door een lichamelijke ingreep, maar met de Christus-besnijdenis: 12de doop. In de doop zijt gij met Hem begraven, maar "" Bambi"" ook met Hem verrezen, door uw geloof in de kracht van God die Hem uit de dood deed opstaan. 13Ook u die dood waart ten gevolge van uw zonden en uw morele onbehouwenheid heeft God "" Bambi"" weer levend gemaakt met Hem. Hij heeft ons al "" Bambi"" zonden vergeven. 14Hij heeft de oorkonde met haar bezwarende bepalingen, die tegen "" Bambi"" getuigde, verscheurd. Hij heeft haar vernietigd en aan het kruis genageld. 15Hij heeft de heerschappijen en de machten ontwapend en publiek ten toon gesteld. Hij heeft over hen getriomfeerd door het kruis.

lieve Bambi Jezus heeft overwonnen geef Hem eer en glorie ""duvels nog aan toe""

dat laatste was een grapje

en deze 2 kor 5 :17 Zo is dus wie in Christus is, en dat is bambi ! een nieuwe schepping: het oude is voorbij, het nieuwe is al gekomen. 18En dit alles komt van God. Hij heeft "" Bambi"" . door Christus met zich verzoend en het (apostelen) de dienst van die verzoening toevertrouwd. 19Ja, God was het die in Christus de wereld met zich verzoende: Hij telde de fouten van de mensen "" Bambi"" niet en ons gaf Hij de boodschap van de verzoening mee. 20Wij zijn dus gezanten van Christus, God roept u op door ons woord. Wij smeken u in Christus’ naam: laat u met God verzoenen! 21Hem die geen zonde heeft gekend, heeft God voor ons tot zonde gemaakt, opdat wij "" Bambi"" door Hem Gods eigen heiligheid zouden worden.

Dus BAM Jij bent een nieuwe schepping !!! BAM Het is volbracht ::))
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 07 sep 2017 22:42

Die foto's, die op die site staan, komen gewoon van fb af, van de accounts van de graf suckers zelf
(wat een naam, nog iemand een lollie om op te zuigen?)

Daarom maakt het hier weer NIET uit, wie de info brengt

En dat is wel zo als iemand het evangelie zegt te verkondigen in naam van Jezus en zieken geneest en die gave dan op het kerkhof gehaald heeft, uit een graf??????????
EN DAN OOK NOG ZEGT DAT HIJ HET IN JEZUS NAAM DOET
Het graf van John G. Lake, de gebedsgenezer met het hoogste aantal geclaimde genezingen. Cal Pierce, een voormalig oudste in de gemeente van Bill Johnson en de oprichter van de Healing Rooms, heeft zijn zalving en inspiratie hier ook ontvangen. Hij bezocht maandelijks het graf van John G. Lake.



Geef mij dan maar satire, die houdt je tenminste met een kwinkslag en spot een goede spiegel voor.

Maar das nu net weer het punt, de duvel zaait verwarring en hop, waar moet je nu naar kijken wat goed is en wat niet?

En juist omdat ik al verlost ben en weet dat ik bij God hoor en niemand mij uit Zijn hand kan rukken, maak ik me druk en dat heb ik al omschreven in mijn vorige reaktie
Het gaat niet om Bambi, maar om alle anderen die door de duvel misleid worden
Zijn werken moeten gebroken worden
Het topic behelst ook demonen uitdrijven, wat die lui ook claimen te doen, ook zeker met een gave uit een graf??????????

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 08 sep 2017 12:00

Bambi schreef:En dat is wel zo als iemand het evangelie zegt te verkondigen in naam van Jezus en zieken geneest en die gave dan op het kerkhof gehaald heeft, uit een graf??????????


Je begrijpt een aantal dingen niet en ik zal ze je proberen uit te leggen !!
Vooropgesteld dat ik nooit bij een graf ben geweest, gaat het hierom, het grote verschil is zoals jij het omschrijft ""een gave"" en waar het hier om draait is zalving, wat bedoel ik Paulus was een geroepen apostel door God zelf, accoord in die hoedanigheid legde Hij mensen de handen op, om de zalving die hij had ontvangen door te geven, door zijn handen en ging zelfs op iemand liggen en deze stond op uit de dood :

“Een jongeman die Eutychus heette, zat in het venster en werd door slaap overmand toen Paulus maar doorging met zijn toespraak. Diep in slaap verzonken viel hij van de derde verdieping naar beneden; toen men hem optilde bleek hij dood te zijn. Paulus ging naar beneden, ging op hem liggen, sloeg zijn armen om hem heen en zei: ‘Houd op met dat misbaar, want hij leeft!’ De leerlingen namen de jongeman, die weer tot leven was gekomen, met zich mee en voelden zich gesterkt door wat er was gebeurd.” (Handelingen 20:7, 12)

stel je eens voor dat iemand gezalfd wordt door God, en dat zelfs zijn kleding zo doordrenkt hiermee is, dat op het moment jij zijn trui of zakdoek aanraakt geneest, hocus pocus voor jou, bijbels voor mij en uit eigen ervaring mee gemaakt


Bambi schreef:Het topic behelst ook demonen uitdrijven, wat die lui ook claimen te doen, ook zeker met een gave uit een graf??????????


dus geen gave (gift) maar zalving van een persoon die overdraagbaar is rechtstreeks door handen aanrakingen, maar kan ook door materiaal

in dat kader hoop ik dat jij dit beter begrijpt, en luister eens wat ze er zelf over zeggen, totaal anders dan jij het hier verwoordt, en dus niet hoe je het nu doet, info van het meest beruchte antichrist nieuws blad halen, zoiets als de telegraaf die het weer eens over de refo's heeft want dat is niet de waarheid (meestal)
wat denk je wat ik hier op dit forum doe, ik wil echt weten wie jullie zijn, en wat jullie mening is en de interpretatie door jullie van de bijbel.
Of ik haal mijn info bij een ex refo vandaan of anti christelijke krant wat voor beeld zou ik krijgen,


succes je broeder en mede strijder in Christus,
Radical
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 12:55

De enige dooie die God gebruikte om een wonder te laten doen, was Elisa en dat was in het Oude Testament, toen hadden de mensen zelf de Heilige Geest nog niet
Als je zelf de Heilige Geest hebt, heb je niemand anders nodig en zeker geen dooie, om een gave, zalving of wat dan ook vandaan te halen
Want die Heilige Geest in jezelf kan dat gewoon in jezelf
En die deelt uit en niet via een dooie die allang is verteerd in een graf, of zijn spullen
Dat Paulus een man geneest als aanvulling op zijn preek, is heel wat anders dan het zelf maar gaan halen en wekelijks op dat graf gaan liggen
En de reden erachter is nog veel weerzinwekkender.
Ergens in het Nieuwe Testament een voorbeeld gevonden, dat mensen hun genezing uit een dooie haalden? Of hun gave?

Heb ook daar nergens gelezen dat Paulus of Petrus een reisje organiseerden naar het kerkhof en ze met zijn allen op graven gingen liggen. Maar dat Paulus en Petrus het zelf via de Heilige Geest in hen uitdeelden
Een door God gekozen voorganger, of apostel, is zelf bedoeld on de gaves van de Heilige Geest in zichzelf te hebben en die te gebruiken om mensen te genezen. Dat staat in het Nieuwe Testament
En niet dat voorgangers het allemaal nogal kicken vinden, om allerlei hocus pocus met die Heilige Geest uit te halen en daar zelf super belangrijk door te voelen en over de grond gaan kronkelen en bomen knuffelen
Dat laatste deden ze in Nederland voordat het evangelie gebracht werd
En dat mensen dachten dat de apostelen na uitstorting van de Heilige Geest dronken waren, kwam alleen door het feit dat ze allemaal in een taal van aanwezige buitenlanders spraken en geen rol en giechelfeestje op de grond hadden

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor schaapje » 08 sep 2017 13:14

Wat een onzin wordt hier geschreven!

Wij allen zijn gezalfd n.l. met de Heilige Geest, daardoor zijn wij instaat de waarheid te kennen. lees 1 Joh.2

Het kan gewoon niet dat diegene die achter deze onzin staat wel met de H.G. is gezalfd, want hij kent de waarheid niet en haalt alles door elkaar.
Vele geesten gaan rond om te verleiden, vandaar de workshops uit Amerika om zoveel mogelijk gelovigen te besmetten door middel van handoplegging met een occulte geest. Ook al weten ze zo mooi te praten en te preken het is doorspekt met het occultisme.
Maar er zijn velen die vasthouden aan de Bijbelse Waarheid.

Alles gaat om spektakel, wonderen, tekenen, dubieuze genezingen .... en de Naam van Jezus wordt voortdurend met een
kleine letter geschreven...zegt al genoeg, De Waarheid en dat is Jezus, komt ergens achteraan.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Chaya » 08 sep 2017 13:38

Bambi schreef:Willen jullie wel voor me blijven bidden, ik geloof dat de duvel niet zo blij is met me en het nu zelf op me voorzien heeft
Niet dat ik bang voor hem ben hoor, hij stelt geen moer voor en gaat straks zelf voor eeuwig naar de hel en is daar als de dood voor
Dus ik ben niet zo onder de indruk van zijn opgeblazen ego en vieze spelletjes

Satan valt nooit lege schepen aan, alleen volle. D.w.z. hij valt je lastig als hij weet dat er iets bij je te verstoren, afleiden of verleiden is. En tracht je zwakke moment af te wachten of je zwakke plek te zoeken.
De naamchristenen laat hij met rust, die heeft hij immers al.
Niettemin kan het toch angstig of benauwend worden. Blijf maar dicht bij de Heere Bambi en weet je dan getroost door de woorden:

De Heere kent degenen, die de Zijnen zijn! Niemand zal ze uit Zijn hand rukken.
Radical schreef:Dus Bambi je kunt de duisternis weg sturen maar ook gewoon het licht aandoen,

Je kunt in eigen kracht de duisternis niet wegsturen en "gewoon" het licht aan doen. Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Radical schreef:Ik las een goed stuk jawel in het reformatorisch dagblad (ken ik niet)

:?:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 13:56

Dankjewel meiden, ik had aan God gevraagd of er meer wilden reageren en jullie deden het
En zo werkt de Heilige Geest :-({|=

Chaya schreef:Satan valt nooit lege schepen aan, alleen volle. D.w.z. hij valt je lastig als hij weet dat er iets bij je te verstoren, afleiden of verleiden is. En tracht je zwakke moment af te wachten of je zwakke plek te zoeken.
De naamchristenen laat hij met rust, die heeft hij immers al.
Niettemin kan het toch angstig of benauwend worden. Blijf maar dicht bij de Heere Bambi en weet je dan getroost door de woorden:


Dank je dat had ik even nodig 8>)

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 08 sep 2017 18:09

De Bijbel spreekt als geen ander boek op aarde over gebedsgenezing. Van begin tot eind verhaalt de Bijbel over de grote God van wonderen, die vol liefde is voor de gebroken mens, en die van harte bereid is onze ziekten te genezen en ons het leven in overvloed te geven. Zowel de profeten in het Oude Testament als de apostelen in het Nieuwe Testament zagen steeds weer dat God mensen volkomen herstelde door gebedsgenezing.

In het bijzonder in de bediening van Jezus Christus, die ons op volmaakte wijze liet zien wie God is, gebeurde vele duizenden wonderen van genezing.
Zo’n 25 procent van de evangelien bestaat uit de geschiedschrijving van de talloze wonderen die Jezus deed. Door zoveel zieken te genezen, liet Hij enerzijds zien dat hij inderdaad de Zoon van God is. Het bevestigde zijn goddelijke gezag, zodat mensen luisteren naar zijn boodschap. Bovendien toonde Hij op deze manier hoeveel liefde en bewogenheid God heeft voor de lijdende mens en dat het niet Gods wil is dat zijn dierbare, geliefde kinderen ondraaglijk lijden door gruwelijke ziekte en pijn.

Jezus Christus genas echter niet alleen zelf vele duizenden zieken, Hij gaf ook zijn volgelingen nadrukkelijk opdracht hetzelfde te doen. Dit is wat Jezus Christus zei tegen zijn volgelingen:

“Genees de zieken en zeg tegen de mensen: Het koninkrijk van God is dicht bij u.” (Lukas 10:9)

“Ik zeg u, wie in Mij gelooft, de werken, die Ik doe, zal hij ook doen, en grotere nog dan deze, want Ik ga tot de Vader.” (Johannes 14:12)

Dat God vroeger grote wonderen deed, begrijpen veel mensen wel. Maar de vraag is of dit ook nog vandaag de dag gebeurt… Om antwoord op deze vraag te krijgen moeten we eerlijk durven lezen wat er in de Bijbel staat. Een centraal thema in de Bijbel is Gods verlangen om zijn geliefde kinderen te bevrijden van elk juk in hun leven en ze het leven in overvloed te geven. Dit zijn enkele citaten uit de Bijbel:

“Geliefde, ik bid, dat het u in alles wèl ga en gij gezond zijt.” (3 Johannes 1:2)

“Smaakt en ziet, dat de HERE goed is; welzalig de man die bij Hem schuilt.” (Psalm 34:9)

“Ik ben gekomen, opdat zij leven hebben en overvloed.” (Johannes 10:10)

“Hij geneest al uw kwalen, hij redt uw leven van het graf, hij kroont u met trouw en liefde, hij overlaadt u met schoonheid en geluk, uw jeugd vernieuwt zich als een adelaar.” (Psalm 103:3-5)

Nergens kun je in de Bijbel lezen dat God er vreugde in heeft om zijn geliefde kinderen ziek te maken, hun leven te vernietigen en ze ondraaglijk lijden mee te geven. Integendeel, God benadrukt doorheen de Bijbel dat Hij ons leven wil geven, vreugde, rust, geluk, enz. Hij is een goede Vader, die voor ons zorgt.

Naast de algemene openbaring over het karakter van God, laat de Bijbel ons zien dat we God op volmaakte wijze kunnen leren kennen als we kijken naar Jezus Christus. Jezus Christus zei dat Hij alleen deed wat de Vader Hem toonde en dat Hij en de Vader een volmaakte eenheid zijn.

“Als je mij kent, zul je ook mijn Vader kennen.” (Johannes 14:7)

‘Ik verzeker u,’ zei Jezus tegen hen, ‘de Zoon kan niets doen uit zichzelf; hij doet alleen wat hij de Vader ziet doen. Wat hij doet, doet de Zoon ook.’ (Johannes 5:19)

De volmaakte wil van God is door niemand anders zo volkomen tot uiting gekomen als in zijn Zoon Jezus Christus. In de woorden en daden van Jezus zien we wie God is. Welnu, wat deed Jezus Christus? Lees wat de Bijbel zegt:

“Hij genas hen van alle ziekten en kwalen. Ze brachten hem ALLEN die er slecht aan toe waren, mensen met allerlei ziekten en pijnen, bezetenen, lijders aan vallende ziekte en verlamden, en hij maakte hen beter.” (Mattheus 4:23,24)

“Ze brachten verlamden, blinden, kreupelen en doofstommen mee en nog veel andere zieken en legden die aan zijn voeten neer. En hij genas hen.” (Mattheus 15:30)

“Blinden en verlamden kwamen daar bij hem en hij genas hen.” (Mattheus 21:14)

Er staat meerdere malen dat Jezus Christus allen genas die bij Hem kwamen. Niet een enkeling of enkelen, maar allen.
“Als een weldoener ging hij rond: hij genas allen die in de macht van de duivel waren.” (Handelingen 10:38)

Nergens in de Bijbel zie je dat Jezus Christus iemand niet wilde genezen. Eigenlijk kon Jezus slechts op een enkele plek niet velen genezen, en dat was in de stad van zijn jeugd, waar ze geen geloof in Hem hadden. Dat lag dus niet aan Jezus, maar aan de mensen die Hem niet erkenden als een gezondene van God.

Jezus gehoorzaamde zijn Vader. En wat deed Hij? Hij genas de zieken.
Dat is wat de Bijbel ons klaar en duidelijk laat zien. Is gebedsgenezing echter ook nog voor vandaag? Geneest Jezus ook nu de zieken? Doet God nog steeds wonderen? Het antwoord is eenvoudiger dan je misschien denkt. Jezus gaf namelijk een duidelijke opdracht aan zijn volgelingen:

“Genees de zieken en zeg tegen de mensen: Het koninkrijk van God is dicht bij u.” (Lukas 10:9)

“Ik zeg u, wie in Mij gelooft, de werken, die Ik doe, zal hij ook doen, en grotere nog dan deze, want Ik ga tot de Vader.” (Johannes 14:12)

“Zoals de Vader mij heeft uitgezonden, zo zend ik jullie uit.” (Johannes 20:21)

Jezus geeft zijn volgelingen de duidelijke opdracht om zieken te genezen. Nergens in de Bijbel staat dat God deze opdracht heeft teruggetrokken. De bewering dat deze opdracht niet voor vandaag geldt, kan op geen enkele wijze vanuit de Bijbel gestaafd worden. Integendeel, dan ga je radicaal in tegen het duidelijke geschreven Woord van God dat ons de nadrukkelijke opdracht geeft: Genees de zieken.

Gebedsgenezing is voor volgelingen van Jezus Christus een opdracht. Niet alleen lang geleden, maar ook vandaag.
Omdat gebedsgenezing zo belangrijk is, geeft God bovennatuurlijke gaven van de Geest aan zijn kinderen om zieken te genezen:

“Door die ene Geest krijgen anderen de gave om zieken te genezen of de kracht om wonderen te doen.” (1 Korinthe 12:9)

Er is een leugen in veel kerken binnengeslopen dat gebedsgenezing en wonderen niet meer voor deze tijd zijn en enkel was weggelegd voor de tijd van de apostelen uit de eerste eeuw. Die leer staat in schril contrast met wat de Bijbel leert. Niet alleen spreekt het Nieuwe Testament over Gods wil en opdracht om te genezen, ook in het Oude Testament is het duidelijk wie God is:

“Ik, de HERE, ben uw Heelmeester.” (Exodus 15:26)

God openbaart zich doorheen de Bijbel als onze Genezer
God heeft altijd mensen gebruikt om zijn genezing door te geven. In het Oude Testament gebruikte Hij zijn profeten, daarna kwam Gods wil tot uiting in Jezus Christus die vele duizenden (zelfs uit de landen rond Israel) genas. En Jezus gaf de opdracht aan hen die Hem dienen: doe hetzelfde wat Ik gedaan heb. De Vader zond Mij, nu zend Ik jullie. Ga, verkondig het koninkrijk en genees de zieken.

Dat is een hele uitdaging, die ons heel diep naar God zelf toe trekt. Het maakt ons hongerig om niet alleen woorden over God te kennen, maar om HEM ZELF te kennen en zijn kracht te ontdekken in ons leven. Religie brengt geen genezing, maar bestrijdt juist de kracht van God. Religie wil enkel woorden. Maar als we Jezus Christus gehoorzamen, worden we heel diep afhankelijk van God en weten we: het is tijd dat we ons losmaken van alles wat Jezus Christus belemmert en dat we gehoor geven aan zijn roep.
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 18:27

Het gaat er niet om of God nog wonderen doet dmv de Heilige Geest, maar of mensen in afhankelijkheid van Hem leven en wachten wat Hij wil wat ze doen
En niet vanuit henzelf

En wil je mij persoonlijk loslaten, je zuigt me leeg al vanaf dat je terug bent op het forum een uur geleden en trekt me uit het diepe van mijn hart, waar de Heilige Geest zetelt in mijn emoties ,die je dan ook nog leegtrekt. Alsof je een klem op mijn emoties zet.

De laatste 2 dagen was het boosheid die je op me afstuurde als je terugkwam op het forum en nu dit

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 18:31

Nu is het weg, dank u

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 08 sep 2017 22:17

Open je hart voor deze woorden van liefde, die uit het vaderhart van God komen. Hij is zo vol liefde voor je en verlangt dat je als een kind tot rust komt in zijn armen, door te ervaren dat God echt je Vader is.

God is je Vader


Ik ben je Vader, zegt God.

Ik ken je zoveel beter, dan om het even wie.

Ik ken je, mijn kind.

Ik verlaat je nooit.

Bij Mij ben je echt veilig.

Ik hou mijn handen over jou, om je te beschermen.

Je hoeft je niet te verbergen voor Mij.

Je hoeft niet bang te zijn voor Mij.

Ik begrijp jou zo goed, zo goed.

Ik begrijp je beter dan wie dan ook.

Ik ken je diepste gedachten, verlangens, vragen en dromen.

Ik begrijp je Mijn kind.
En Ik hou zoveel van je.
Ik heb je bedoeld om te leven.

Ik heb je geroepen om thuis te komen bij Mij.

Niet in een godsdienst, niet in een traditie, niet in dat wat mensen die Mij niet ten diepste kennen, ervan gemaakt hebben.

Ik heb je geroepen om Mij te leren kennen, je Vader, je Moeder, jouw God die hemel en aarde gemaakt heeft.

Degene die jou liefheeft met een eeuwige liefde.

Durf jezelf te openen voor Mij, mijn kind.

Ik ben je Vader, je Vriend, je Geliefde.

Ik ben zo anders dan de mensen die je kent.

Ik ben zo anders dan alles wat je kent, ziet, weet.

Ik ben zo anders, mijn kind.

Liefde is de kern van wie Ik ben.

Ik ben liefde. Ik ben goed. Ik ben trouw.

Ik ben ontferming en genade, geduld en bemoediging.

Ik ben het die de mens nieuwe moed geeft.

Ik ben het die de mens die alle hoop verloor,nieuwe hoop geeft.

Ik ben het die leven geeft aan hen die dood zijn.

Ik ben het die jou doet herleven, mijn kind.

Ik hou van je. Ik hou van je.
Durf het te zien mijn kind.

Durf je hart heel wijd voor me te openen.

Want Ik ben er echt. Ik ben er.

Als je kijkt naar Mijn Zoon, Jezus Christus, zie je Mij.

De bewogenheid die Hij liet zien voor hen die gefaald hebben, die alles verpest hebben, die niets goeds gedaan hebben, die alles wat fout kon gaan hebben zien fout lopen.

Ze waren zo verworpen door mensen.

Ze haatten vaak zichzelf, ze hadden geen besef van wie ze waren in Mijn ogen.

Ik stuurde Mijn Zoon Jezus Christus, naar hen toe.

Ik liet ze zien, door Hem heen:

Ik heb je niet verworpen.
Ik heb je niet opgegeven.
Ik heb veel liefde voor je.
Durf jezelf te geven aan Mij.

Ik geef je een nieuwe toekomst.

Ik geef je een nieuwe naam.

Ik veeg je verleden weg, alsof het er nooit geweest is.

god vader moeder liefde kind
Ik doe alsof er niets is gebeurd.

Ik doe je zonden zo ver van je weg als het oosten is van het westen.

Ik geef je een nieuwe toekomst.
Niet langer als slaaf van de zonde. Niet langer als gevolg van je verleden, dat zoveel duisternis had.

Ik geef je een toekomst als Mijn kind.

Een nieuwe toekomst, een nieuwe bestemming.

Geef je hart aan Mij, mijn geliefde.

Laat je niet langer binden door de angsten van deze wereld die Mij niet kent.

Ik hou van je!

Je hemelse Vader
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 22:28

Jongen hoe goed je bedoelingen ook mogen zijn, kap hier mee
Ik heb zelf een levende relatie met God al jaren en jaren en weet allang dat Hij van mij houdt en in mijn hart zit en ik hoef alleen maar Zijn liefde te voelen in mijn hart van binnenuit
Dus hou op met mantra's en andere dingen en ga mij of medeforummers ook niet letterlijk voordragen in gebed in die charismatische groepen of persoonlijk met ons bezig zijn in welke hocus pocus groep dan ook
Ik heb genoeg aangevoeld de laatste dagen en van God Zelf moest ik die waarschuwing, me persoonlijk los te laten op het forum zetten en het hielp gelijk, dus kap ermee

En denk niet dat je met een watje te maken hebt op alle gebied, ik heb ook in de paranormale hoek gezeten, lang geleden. Ik weet hoe het werkt als mensen een spannend gevoel willen en de charismatischen geven dat, en het lijkt veilig omdat het zogenaamd uit de Heilige Geest komt, maar is niet anders dan wat de paranormalen doen, die hebben ook een bijbel open op tafel liggen.
Oh en ik hoef ook geen bevrijdingsrituelen op afstand of wat dan ook, ben allang beschermd al die jaren dat ik daar in rondsnuffelde, omdat de Heilige Geest gewoon in me woonde en dan komt er een andere geest never nooit in
En gebonden ben ik ook niet, daarom voelde ik het ook gelijk aan

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 08 sep 2017 22:51

Bambi schreef:Jongen hoe goed je bedoelingen ook mogen zijn, kap hier mee
Ik heb zelf een levende relatie met God al jaren en jaren en weet allang dat Hij van mij houdt en in mijn hart zit en ik hoef alleen maar Zijn liefde te voelen in mijn hart van binnenuit
Dus hou op met mantra's en andere dingen en ga mij of medeforummers ook niet letterlijk voordragen in gebed in die charismatische groepen of persoonlijk met ons bezig zijn in welke hocus pocus groep dan ook
Ik heb genoeg aangevoeld de laatste dagen en van God Zelf moest ik die waarschuwing, me persoonlijk los te laten op het forum zetten en het hielp gelijk, dus kap ermee

En denk niet dat je met een watje te maken hebt op alle gebied, ik heb ook in de paranormale hoek gezeten, lang geleden. Ik weet hoe het werkt als mensen een spannend gevoel willen en de charismatischen geven dat, en het lijkt veilig omdat het zogenaamd uit de Heilige Geest komt, maar is niet anders dan wat de paranormalen doen, die hebben ook een bijbel open op tafel liggen.
Oh en ik hoef ook geen bevrijdingsrituelen op afstand of wat dan ook, ben allang beschermd al die jaren dat ik daar in rondsnuffelde, omdat de Heilige Geest gewoon in me woonde en dan komt er een andere geest never nooit in
En gebonden ben ik ook niet, daarom voelde ik het ook gelijk aan


je voelt en je voelt, maar het gaat over geloof, over relatie heb je zelf wel in de gaten hoe veel aandacht je aan negatieve dingen besteed,
paulus zegt heel duidelijk ""Wij hebben de gedachten van Christus""

of ""Indien gij dan met Christus opgewekt zijt, zoekt de dingen, die boven zijn, waar Christus is, gezeten aan de rechterhand Gods. Bedenkt de dingen, die boven zijn, niet die op de aarde zijn. Want gij zijt gestorven en uw leven is verborgen met Christus in God. ""

wonderen en tekenen zullen de gevoelige volgen, :idea:

Ik begrijp uit je getuigenis dat jou verleden erg duister is geweest, ondanks dat je de heilige Geest in je had, ??

Een spannend gevoel en de Charismatische geven dat


dit zegt wikki De charismatische beweging is een beweging in het christendom die wordt gekenmerkt door een grote nadruk op persoonlijk geloof en de ervaring hiervan, door de gaven van de Heilige Geest, zoals het spreken in tongen, genezing door handoplegging en ontvangen van visioenen en openbaringen van God. 'Charismatisch' is een verzamelwoord voor deze christenen die geloven in de manifestaties van de Heilige Geest. Aanhangers van deze beweging vindt men zowel bij het katholicisme (zie: katholieke charismatische vernieuwing) als het protestantisme.

we geloven in de manifestatie van de Heilige Geest, de vruchtten, de werkingen, de gave, Jezus ontving deze, de discipelen 120 man en later in handelingen ook nog regelmatig, en wat dacht je van de brieven aan de gemeente door Paulus geschreven..
met het besef dat de liefde de belangrijkste factor is Voor God, voor Jezelf, en voor de mensen om je heen..

Beschrijving van echte liefde in kor 13

1 Stel dat ik de talen van de mensen en van de engelen kon spreken. Maar als ik dat zonder liefde deed, was het alleen maar lawaai. 2 Stel dat ik kon profeteren, al Gods verborgen plannen kende, alles wist wat er te weten valt en zoveel geloof had dat ik bergen kon verplaatsen. Maar als ik dat zonder liefde deed, stelde ik niets voor. 3 Stel dat ik alles wat ik had weggaf aan de arme mensen, en stel dat ik er trots op kon zijn dat ik mijn lichaam opofferde vanwege mijn geloof in de Heer. Maar als ik dat zonder liefde deed, had ik er niets aan.

4 De liefde is geduldig en vriendelijk. Liefde wordt niet jaloers. Liefde schept niet op en vindt zichzelf niet vreselijk belangrijk. 5 Liefde zegt of doet geen onaardige dingen en denkt niet alleen maar aan zichzelf. Liefde raakt niet verbitterd. Liefde vergeeft als een ander iets verkeerds heeft gedaan. 6 Liefde is niet blij met oneerlijke dingen, maar met de waarheid. 7 Liefde vertelt fouten van andere mensen niet door, denkt altijd het beste van een ander en blijft altijd geduldig. 8 De liefde schiet nooit tekort en verdwijnt nooit.


Maar profetieën zullen op een dag niet meer nodig zijn. Talen van de Geest zullen er niet meer zijn. Kennis zal onbelangrijk worden. 9 Want nu zijn onze kennis en ons profeteren nog onvolmaakt. 10 Maar als het volmaakte gekomen zal zijn, worden alle onvolmaakte dingen weggedaan. 11 Je kan het hiermee vergelijken: Toen ik nog een kind was, praatte ik als een kind, reageerde ik als een kind, dacht ik als een kind. Nu ik een man ben geworden, heb ik de kinderlijke manieren van doen weggedaan. 12 Nu is het nog net alsof we in een beslagen spiegel kijken en niet precies weten wat we zien. Maar straks zullen we God in de ogen kijken. Nu ken ik God nog niet echt. Maar dan zal ik God werkelijk kennen, net zoals Hij mij werkelijk kent.

13 We hebben dus deze drie dingen: geloof, hoop en liefde. Maar de belangrijkste van deze drie is de liefde.

Fijne nachtrust !!
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 22:51

Als jij denkt dat je vanuit de Heilige Geest bezig bent, dan trek je mij niet uit mijn vrede met God en klapt me daarmee emotioneel dicht
Dan ben je met demonen bezig, net als nu weer
Kap er mee
Je laat me hetzelfde voelen als in de paranormale wereld gebeurde, daarom blijf ik je waarschuwen jongen

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 22:58

Hoe lang heb je meegelezen op het forum, voordat je lid werd?


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten