Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 09 sep 2017 13:30

nee, Hallonballon noemde je jezelf
Gewoon een vieze vette trol ben je

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 09 sep 2017 13:34

Hier hebben we het bewijs, meneer is online tegelijk met Radical en is dus dezelfde, want er staat geen andere naam onderaan en een balkje online zie je niet bij verborgen leden

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bambi op 09 sep 2017 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 09 sep 2017 13:34

Chaya schreef:Heb je die random opgespoord op internet? En als je zijn naam googlet, zie je meteen tot welk kerkverband hij behoorde.


Beste Gaja al die detail verschillen zijn voor mij niet zo belangrijk, maar dit is een refoweb dus ik dacht hij zal vast wel net zoals Hans Maat in een van die hoeken zitten, dat er daar voor jullie weer hele grote verschillen zijn, zal best ik vond deze omschrijving van deze dominee veel lijken op de beleving en preken die ik zelf herken in onze samenkomsten en bij onze pinkster broers en zusters

maar was zo verslonden in Gods deugden en God zette de stroom even open. O, geliefde broeder, daar werd ik verslonden in Gods zuivere liefde, alle zonde en haat en alles wat hinderlijk is verteerde en vol van Zijn liefde zakte ik weg en daar nam God mij op. Uitwendig wist ik niet meer waar ik was, maar waar ik was, was geen tijd, geen zonde, geen strijd; daar ontbrak niets. Wat er niet was kan ik zeer veel van zeggen, maar o geliefde broeder, de volle heerlijkheid in haar glans en haar stralen, wat ik zag en wat ik hoorde en wat ik was, geen oog heeft het gezien, geen oor heeft het gehoord en het is geen hart opgeklommen, geen mond kan het uitspreken. O, wat heb ik in mijn beste ogenblikken nog ver beneden het peil van die glans gestaan. O, gelijk een blinde over kleuren zal spreken, zo zal het in het licht ook wat anders blijken te zijn. Ik ben weggeweest, ik ben boven geweest, de heerlijkheid zweeft me nog soms in de gedachten, maar uitspreken kan ik het niet

Heb je dit weleens meegemaakt Chaja of denk je dat dit alleen voor dominee's bestemd is
of is dit ook weer zo'n foute dominee Fraanje ?? ik ken die beste man niet ik lees alleen een stuk uit zijn brief, ik geloof dat dit werkelijk uit zijn hart komt,
en zulke hoogtepunten, ervaringen gun ik jullie allemaal !!
God is zo goed , dat Hij dit voor ons mensen gedaan heeft wat een genade, wat een liefde, wat een geloof !!
:8>
Laatst gewijzigd door Radical op 09 sep 2017 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Chaya » 09 sep 2017 13:37

Bambi schreef:Gewoon een vieze vette trol ben je

Ik vroeg me deze week af, hoe het mogelijk is dat deze meneer in het besloten gedeelte kan posten.

In een aantal Religie-fora hanteren we strengere voorwaarden voor deelname:
* De bijbel dient erkend te worden als onfeilbaar woord van God.
* Respect voor de reformatorische belijdenis.
* Instemming met de apostolische geloofsbelijdenis.


Waar is dit terug te vinden in zijn postings? Ik bedoel: oprecht en niet doen alsof, door gewoon wat vrome stukjes te kopiëren.
Iemand die stelselmatig geen hoofdletters gebruikt, valt door de mand.

Je moet wel desperaat zijn om zoveel tijd in je trolberichten te steken.
Ajuus Radical, vanaf nu negeer ik je volkomen.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 09 sep 2017 13:40

Bambi schreef:nee, Hallonballon noemde je jezelf
Gewoon een vieze vette trol ben je


Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, en dat die persoon Jezus nodig heeft is duidelijk, maar jou frustraties en uitspraken getuigen nou ook niet direct van wijsheid. liefde en kracht :D en respect voor de "" reformatorische belijdenis. en de apostolische geloofsbelijdenis.""

vooral die boosheid en dat veroordelende, mmm

Jezus Houd van Je Bambi.
Laatst gewijzigd door Radical op 09 sep 2017 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 09 sep 2017 13:46

Ga het Lukas evangelie maar lezen, of de zegenbede, wat je steeds doet als je je zo bang voelt

En ga mij voor de rest van je leven gewoon loslaten en God Zelf zoeken, ipv de Bijbel als mantra gebruiken en spelen met mensen om jezelf te overschreeuwen

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 09 sep 2017 13:52

Dit las ik net wel in de brieven van Johannes

9Wie zegt in het licht te zijn, maar zijn broeder haat, die is nog steeds in duisternis. 10Wie zijn broeder liefheeft, blijft in het licht en hij komt niet ten val. 11Maar wie zijn broeder haat is in duisternis. Hij tast in het donker en weet niet waarheen zijn weg hem voert, want de duisternis heeft hem blind gemaakt. 12Ik schrijf u, kinderen, dat uw zonden vergeven zijn ter wille van zijn naam

Liefde laat geen ruimte voor vrees. 18De volmaakte liefde drijft de vrees uit, want vrees duidt op straf en wie vreest is niet volgroeid in de liefde. 19Wij hebben lief, omdat Hij ons het eerst heeft liefgehad. 20Maar als iemand zegt dat hij God liefheeft, terwijl hij zijn broeder haat, is hij een leugenaar. Want als hij zijn broeder die hij ziet niet liefheeft, kan hij God niet liefhebben die hij nooit heeft gezien. 21Dit gebod hebben wij dan ook van Hem gekregen: wie God liefheeft moet ook zijn broeder liefhebben.

en ik vind jullie geweldig, dat we het niet overal over eens zijn is duidelijk, maar de liefde voor jullie wordt er voor mij niet minder op

omhelzing-smile
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor henkie » 09 sep 2017 13:57

Dit loopt een beetje uit de hand, forumvrinden. Voor nu even een slotje op dit topic, wellicht later na een opschoning weer open.


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten