Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 08 sep 2017 23:00

Bambi schreef:Als jij denkt dat je vanuit de Heilige Geest bezig bent, dan trek je mij niet uit mijn vrede met God en klapt me daarmee emotioneel dicht
Dan ben je met demonen bezig, net als nu weer
Kap er mee
Je laat me hetzelfde voelen als in de paranormale wereld gebeurde, daarom blijf ik je waarschuwen jongen


Ik weet niet wie jou houvast is ? Want ik ben verzekerd, dat noch dood, noch leven, noch engelen, noch overheden, noch machten, noch tegenwoordige, noch toekomende dingen,
Noch hoogte, noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onzen Heere.


dus wat je zegt is zo bizar wie is jou houvast ? leg me eens uit we hebben een anker in de hemel een rots waarop we bouwen, op wie heb jij je huis gebouwd dat het zo makkelijk "" je vrede verliest en je dichtklapt "" Jezus is de vredevorst !!
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 08 sep 2017 23:15

Radical schreef:je voelt en je voelt, maar het gaat over geloof, over relatie heb je zelf wel in de gaten hoe veel aandacht je aan negatieve dingen besteed,
paulus zegt heel duidelijk ""Wij hebben de gedachten van Christus""

of ""Indien gij dan met Christus opgewekt zijt, zoekt de dingen, die boven zijn, waar Christus is, gezeten aan de rechterhand Gods. Bedenkt de dingen, die boven zijn, niet die op de aarde zijn. Want gij zijt gestorven en uw leven is verborgen met Christus in God. ""

wonderen en tekenen zullen de gevoelige volgen, :idea:

Ik begrijp uit je getuigenis dat jou verleden erg duister is geweest, ondanks dat je de heilige Geest in je had, ??

Ja bizar hè? Maar het was niet zo duister. Ik was net als de charismatischen op zoek naar een spannende beleving en zelf de controle en antwoorden hebben, alleen ik zocht dat in de paranormale hoek. Niet zo overdreven als de charismatischen doen, gewoon mijn blik verruimen.
En ja, achteraf gezien woonde de Heilige Geest al in me, want ik ben mijn geloof in God als Vader en de Heere Jezus als Zijn Zoon etc nooit kwijtgeraakt. Maar ik luisterde niet naar die Heilige Geest in me, omdat me was geleerd, dat die alleen maar woont in een beperkt groepje.( Daarom is mijn gevecht tegen het echte probleem wat de refo's hebben, die allemaal geloven in God en de Heere Jezus, dat ze niet naar de Heilige Geest in hen luisteren.) Maar God heeft me toen wakker geschud. Ik was uit de bibliotheek op weg naar huis met een pak tarotkaarten en een boek uit de bieb. En op de markt was een gospelgroep aan het zingen en toen opende God mijn ogen, door me het verschil te laten voelen, tussen die 2 hoeken. Het zelf alles in de hand hebben en het spirituele willen weten en welk leeg gevoel dat geeft en de liefde van God en het vertrouwen in Hem en Hem alles laten bepalen en welk een rijk en warm en vol gevoel dat gaf in mijn hart. Ik ben gelijk omgekeerd en heb alles teruggebracht in de bieb.
En als jij, mij uit dat volle rijke gevoel haalt, met een claim op mijn emoties en me leegtrekt, dan weet ik wel uit welke hoek jouw geest komt



En dan kun je de hele Bijbel hier neerplempen, maar wat jij me liet voelen in mijn hart, zegt alles
Ga terug naar God Zelf en laat het spannende gevoel dat je zoveel gaves ed hebt en zooooo belangrijk bent in Gods Koninkrijk los en wordt weer zo klein als een kind, verwachtend wat God wil dat je doet, zoals een kind dat van zijn vader verwacht.
Laatst gewijzigd door Bambi op 08 sep 2017 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor schaapje » 08 sep 2017 23:19

Radical schreef:Open je hart voor deze woorden van liefde, die uit het vaderhart van God komen. Hij is zo vol liefde voor je en verlangt dat je als een kind tot rust komt in zijn armen, door te ervaren dat God echt je Vader is.

God is je Vader


Ik ben je Vader, zegt God.

Ik ken je zoveel beter, dan om het even wie.

Ik ken je, mijn kind.

Ik verlaat je nooit.

Bij Mij ben je echt veilig.

Ik hou mijn handen over jou, om je te beschermen.

Je hoeft je niet te verbergen voor Mij.

Je hoeft niet bang te zijn voor Mij.

Ik begrijp jou zo goed, zo goed.

Ik begrijp je beter dan wie dan ook.

Ik ken je diepste gedachten, verlangens, vragen en dromen.

Ik begrijp je Mijn kind.
En Ik hou zoveel van je.
Ik heb je bedoeld om te leven.

Ik heb je geroepen om thuis te komen bij Mij.

Niet in een godsdienst, niet in een traditie, niet in dat wat mensen die Mij niet ten diepste kennen, ervan gemaakt hebben.

Ik heb je geroepen om Mij te leren kennen, je Vader, je Moeder, jouw God die hemel en aarde gemaakt heeft.

Degene die jou liefheeft met een eeuwige liefde.

Durf jezelf te openen voor Mij, mijn kind.

Ik ben je Vader, je Vriend, je Geliefde.

Ik ben zo anders dan de mensen die je kent.

Ik ben zo anders dan alles wat je kent, ziet, weet.

Ik ben zo anders, mijn kind.

Liefde is de kern van wie Ik ben.

Ik ben liefde. Ik ben goed. Ik ben trouw.

Ik ben ontferming en genade, geduld en bemoediging.

Ik ben het die de mens nieuwe moed geeft.

Ik ben het die de mens die alle hoop verloor,nieuwe hoop geeft.

Ik ben het die leven geeft aan hen die dood zijn.

Ik ben het die jou doet herleven, mijn kind.

Ik hou van je. Ik hou van je.
Durf het te zien mijn kind.

Durf je hart heel wijd voor me te openen.

Want Ik ben er echt. Ik ben er.

Als je kijkt naar Mijn Zoon, Jezus Christus, zie je Mij.

De bewogenheid die Hij liet zien voor hen die gefaald hebben, die alles verpest hebben, die niets goeds gedaan hebben, die alles wat fout kon gaan hebben zien fout lopen.

Ze waren zo verworpen door mensen.

Ze haatten vaak zichzelf, ze hadden geen besef van wie ze waren in Mijn ogen.

Ik stuurde Mijn Zoon Jezus Christus, naar hen toe.

Ik liet ze zien, door Hem heen:

Ik heb je niet verworpen.
Ik heb je niet opgegeven.
Ik heb veel liefde voor je.
Durf jezelf te geven aan Mij.

Ik geef je een nieuwe toekomst.

Ik geef je een nieuwe naam.

Ik veeg je verleden weg, alsof het er nooit geweest is.

god vader moeder liefde kind
Ik doe alsof er niets is gebeurd.

Ik doe je zonden zo ver van je weg als het oosten is van het westen.

Ik geef je een nieuwe toekomst.
Niet langer als slaaf van de zonde. Niet langer als gevolg van je verleden, dat zoveel duisternis had.

Ik geef je een toekomst als Mijn kind.

Een nieuwe toekomst, een nieuwe bestemming.

Geef je hart aan Mij, mijn geliefde.

Laat je niet langer binden door de angsten van deze wereld die Mij niet kent.

Ik hou van je!

Je hemelse Vader

Hahaha ben jij soms David Sorensen zelf, want dit heb je van zijn website geplukt.
Doet hij ook steeds: god zegt, en ...zegt God
Je moet er nog bij schrijven: laat los alles wat je geleerd hebt :mrgreen:
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 08 sep 2017 23:30

schaapje schreef:Hahaha ben jij soms David Sorensen zelf, want dit heb je van zijn website geplukt.
:

betrapt jij bent wel heel slim he :D
Maar ik vond hem wel heel goed, ik dacht dat kan ik niet beter, maar ik zal volgende keer op zoek gaan naar een leuk gedicht, of fijne bemoediging in de refo hoek want die zijn minstens net zo goed en vaak nog beter =D>
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 08 sep 2017 23:34

Bambi schreef: zo als klein als een kind, verwachtend wat God wil dat je doet, zoals een kind dat van zijn vader verwacht.


De schrijver van de Hebreeën brief zegt het volgende tegen zijn lezers “Werkelijk, u had toch inmiddels allemaal leraar moeten zijn” (Hebreeën 5:12 NBG). Dit zijn sterke en gedurfde woorden. Tegen wie heeft de schrijver het hier? Met andere woorden, wie is het die hij hier berispt? De Hebreeën brief toont ons dat hij spreekt tegen gelovigen die goed bekend zijn met de bijbelse waarheden.

1. Ze weten van het Hoge priesterschap van Jezus en Zijn werk voor hen bij Gods troon. Ze weten ook van Zijn uitnodiging af om vrijmoedig tot de troon te komen om genade te vinden in hun tijd van nood. Ze hebben te horen gekregen dat er een bovennatuurlijke rust voor hen beschikbaar was als ze geloof zouden toepassen op het heilige Woord dat ze hebben horen prediken

2. Hen is vertelt dat de Heer geraakt wordt door hun pijn. En ze weten dat Christus ook op alle punten verzocht is waarop zij verzocht werden, maar toch bleef Hij zonder zonde. Net zoals God engelen naar Jezus stuurde om Hem bij te staan in Zijn tijd van nood, zo zou de Heer ook engelen sturen naar hen sturen. “Zijn zij niet allen dienende geesten, die uitgezonden worden ten dienste van hen, die het heil zullen beërven?” (Hebreeën 1:14)

3. Ze zijn vermaand “als we tenminste vol vertrouwen en fier vasthouden aan wat we hopen” (Hebreeën 3:6). En ze hadden heldere waarschuwingen ontvangen over hoe ongeloof de Heilige Geest bedroefd: “Ziet toe, broeders, dat bij niemand uwer een boos, ongelovig hart zij, door af te vallen van de levende God” (Hebreeën 3:12)

Al dit duidelijke onderwijs kan gevonden worden in de eerste vier hoofdstukken van Hebreeën. Maar in hoofdstuk spreekt de schrijver een ieder aan die verzameld is:

“Hierover hebben wij veel te zeggen, maar het is moeilijk uit te leggen, omdat gij traag zijt geworden in het horen. Want hoewel gij, naar de tijd gerekend, leraars behoordet te zijn, hebt gij weer nodig, dat men u de eerste beginselen van de uitspraken Gods leert, en gij hebt nog melk nodig (en) geen vaste spijs” (Hebreeën 5:11-12)

Sta eens stil bij wat de schrijver hier eigenlijk zegt. Hij vertelt zijn lezers in feite “U had op dit moment standvastige voorbeelden moeten zijn voor uw kinderen. Uw geloof zou onwankelbaar moeten zijn. U zou niet langer meer moeten mokken en morren vanwege de moeilijkheden, maar bereid moeten zijn om deelgenoot te zijn aan het lijden van Christus. U dient niet het ene moment heet en het andere moment koud te zijn op het moment de vijand op u afkomt als een vloed”.

Mijn vraag aan u is, is dit woord van toepassing op u?



bron dutchdw.wordpress.com/2011/12/15/u-had-ondertussen-zelf-leraar-moeten-zijn/
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 09 sep 2017 03:16

:-({|=
Laatst gewijzigd door Bambi op 09 sep 2017 03:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 09 sep 2017 03:22

Radical schreef:Ik weet niet wie jou houvast is ? Want ik ben verzekerd, dat noch dood, noch leven, noch engelen, noch overheden, noch machten, noch tegenwoordige, noch toekomende dingen,
Noch hoogte, noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onzen Heere.


dus wat je zegt is zo bizar wie is jou houvast ? leg me eens uit we hebben een anker in de hemel een rots waarop we bouwen, op wie heb jij je huis gebouwd dat het zo makkelijk "" je vrede verliest en je dichtklapt "" Jezus is de vredevorst !!


Probeer me niet daarop te pakken met een idee dat je me lekker tuk hebt.
Vraag jezelf liever af hoe het met je eigen vrede zit, als ik alleen al jouw boosheid aanvoel en je me emotioneel dichtklapt en leegtrekt en uit mijn vrede met God trekt, alleen al doordat je met mijn reaktie en jouw antwoord daarop bezig bent. Want dat voel ik maar bij 1 andere persoon en nu bij jou dus ook. En dat terwijl ik jou helemaal niet ken.

En een anker in in de hemel hebben, wil zeggen dat je een rotsvast geloof en vertrouwen in God hebt. En niet dat je iedere dag, de hele dag door lekker blij en vrolijk bent

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor pindas83 » 09 sep 2017 08:03

Radical schreef:betrapt jij bent wel heel slim he :D
Maar ik vond hem wel heel goed, ik dacht dat kan ik niet beter, maar ik zal volgende keer op zoek gaan naar een leuk gedicht, of fijne bemoediging in de refo hoek want die zijn minstens net zo goed en vaak nog beter =D>


Plagiaat! Hier is meneer Sörensen helemaal niet blij mee. [-X
Altijd bron vermelden, hoe vaak moet dat nog gezegd worden?!!

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 09 sep 2017 11:18

pindas83 schreef:Plagiaat! Hier is meneer Sörensen helemaal niet blij mee. [-X

Ja hoor hier wordt hij echt blij van er staat nadrukkelijk op zijn site , dat het geen probleem is om alles gratis te vermenigvuldigen en dat dit juist zijn bedoeling is !!
maar je hebt gelijk ik zal het wel even vermelden de volgende keer..

:D
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Chaya » 09 sep 2017 11:35

Radical schreef:betrapt jij bent wel heel slim he :D
Maar ik vond hem wel heel goed, ik dacht dat kan ik niet beter, maar ik zal volgende keer op zoek gaan naar een leuk gedicht, of fijne bemoediging in de refo hoek want die zijn minstens net zo goed en vaak nog beter =D>

Ik denk dat Schaapje deze dwaalleren goed doorziet.
En benieuwd of jij weet waar die refohoek zich bevindt.
Want volgens mij mis jij het onderscheidend vermogen. minstens zo goed en vaak nog beter. :roll:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 09 sep 2017 11:36

Bambi schreef:Probeer me niet daarop te pakken met een idee dat je me lekker tuk hebt.


Beste Bambi ik wil jou helemaal niet pakken dat zit echt tussen je oren, en mocht ik die indruk gewekt hebben sorry daarvoor..

Bambi schreef:En een anker in in de hemel hebben, wil zeggen dat je een rotsvast geloof en vertrouwen in God hebt. En niet dat je iedere dag, de hele dag door lekker blij en vrolijk bent


Maar Bambi het staat er echt: “Wees altijd verheugd, ik zeg u nogmaals: wees altijd verheugd”. Hier klinkt Paulus wel erg enthousiast. Bestaan er mensen die dit voor mekaar krijgen? Natuurlijk niet. Maar wat moet je dan met die tekst?

Je kent ze ongetwijfeld: de momenten waarop je blij bent en enthousiast. Maar áltijd? Oef..

Laat de Heer uw vreugde blijven; ik zeg u nogmaals: wees altijd verheugd. Filippenzen 4:4

Is Paulus hier over enthousiast? Of wil hij christenen wakker schudden en gebruikt hij daarom superlatieven? Wat nou als hij meent wat hij zegt? Hoe moet je zijn woorden dan begrijpen en toepassen?

Na het lezen van de teksten er om heen, vallen een aantal dingen op:

Ontdekking 1: Vreugde van de Heer

In de brief aan de Filippenzen blijkt het een steeds terugkerende boodschap: Jezus ís het middelpunt van je leven, in én ondanks alle omstandigheden. De brief is een oproep van Paulus om vanuit dit besef te leven. Het vreugde-vers uit hoofdstuk 4, is hier een voorbeeld van.

Het betekent dat je omstandigheden niet állesbepalend zijn. Er is meer. Bij God. Het gaat dus niet over jou, of dat jij altijd blij en vrolijk moet zijn en hier je best voor moet doen. Paulus zegt: ‘Laat de Heer uw vreugde blijven."

De vreugde waar Paulus het over heeft, is dan ook niet 'onze eigen blijdschap', zoals je die kent als je een nieuwe jurk of telefoon hebt.

Het is vrede en blijdschap van God Zelf. God geeft het. Door zijn Geest.
Het koninkrijk van God is geen zaak van eten en drinken, maar van gerechtigheid, vrede en vreugde door de heilige Geest.
Romeinen 14:17
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Gebruikersavatar
Radical
Sergeant
Sergeant
Berichten: 343
Lid geworden op: 30 jul 2017 18:48

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Radical » 09 sep 2017 11:46

Chaya schreef:En benieuwd of jij weet waar die refohoek zich bevindt.
Want volgens mij mis jij het onderscheidend vermogen. minstens zo goed en vaak nog beter. :roll:


Ik weet niet of jij wel eens van dominee Jozias Fraanje gehoord hebt.. ik weet ook niet in welke refo hoek Hij zich bevond, maar hij zou zo bij ons zondag kun preken

en daar kwam God onverwacht met Zijn volle majesteit over in Christus met Zijn Geest. Wat ben ik schuldig geworden als mens, man en vader, kind en knecht. Wat heb ik mogen bukken en alles af mogen leggen en over mogen geven. Gods kerk, mijn werk, o ik kwam op niets terecht, maar was zo verslonden in Gods deugden en God zette de stroom even open. O, geliefde broeder, daar werd ik verslonden in Gods zuivere liefde, alle zonde en haat en alles wat hinderlijk is verteerde en vol van Zijn liefde zakte ik weg en daar nam God mij op. Uitwendig wist ik niet meer waar ik was, maar waar ik was, was geen tijd, geen zonde, geen strijd; daar ontbrak niets. Wat er niet was kan ik zeer veel van zeggen, maar o geliefde broeder, de volle heerlijkheid in haar glans en haar stralen, wat ik zag en wat ik hoorde en wat ik was, geen oog heeft het gezien, geen oor heeft het gehoord en het is geen hart opgeklommen, geen mond kan het uitspreken. O, wat heb ik in mijn beste ogenblikken nog ver beneden het peil van die glans gestaan. O, gelijk een blinde over kleuren zal spreken, zo zal het in het licht ook wat anders blijken te zijn. Ik ben weggeweest, ik ben boven geweest, de heerlijkheid zweeft me nog soms in de gedachten, maar uitspreken kan ik het niet. Ik ben weer gekomen, doch was een beetje gekrenkt,
""(Uit: „NAQELATEN GESCHRIFTEN" Brief aan ds. W. C. Lamaln d.d. 14 juni 1947).

Dit is waar het omgaat , maar zal dit ook wel weer verkeerd inschatten ::)) :schaterlach: oeps-smile=

Het is zo heerlijk Christen te zijn, Pffff Dank U Jezus !!!!
Jezus nam wat ik had verdiend, en ik kreeg wat Hij had verdiend

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Chaya » 09 sep 2017 13:03

Radical schreef:Ik weet niet of jij wel eens van dominee Jozias Fraanje gehoord hebt.. ik weet ook niet in welke refo hoek Hij zich bevond, maar hij zou zo bij ons zondag kun preken

Heb je die random opgespoord op internet? En als je zijn naam googlet, zie je meteen tot welk kerkverband hij behoorde.

Ook ds. Fraanje is de weg gegaan van alle vlees en als een arme zondaar gezaligd. Daarom is alle roem in het schepsel ten enenmale uitgeslotenl „De dwaaste der dwazen, een oud gordijn gelijk, vol gaten en stoppen", zo beoordeelde ds. Fraanje zichzelf in een brief aan een bevriend predikant.

Versta jij hier iets van, met je gejubel en gejuich?

Een stem uit het verleden
Want de genadegiften en de roeping Gods zijn onberouwelijk. Romeinen 7 7:29
De verborgen dingen zijn voor de Heere onze God, en de geopenbaarde zijn voor ons en onze kinderen. De verborgen dingen zijn bij God bekend, maar de geopenbaarde dingen liggen verklaard in Gods getuigenis. Dat is om de Heere te zoeken terwijl Hij te vinden is, en Hem aan te roepen terwijl Hij nabij is.
Wat een voorrecht en wat een weldaad om ertoe verwaardigd te mogen worden, om door God getrokken te worden uit de duisternis tot Gods wonderbaar licht. Om met meerdere of mindere kennisneming deel te mogen krijgen aan de erve der heiligen in het licht, maar ook aan wat wij lezen in Psalm 73:
'Gij hebt mijn rechterhand gevat.'
Als dat eenmaal geschied is, dan zal de Heere ons nooit meer loslaten. De genadegiften en de roepingen Gods zijn onberouwelijk. Wat een onuitsprekelijke weldaad! Wij zijn immers, ook na ontvangen genade, maar gedurig bezig om onze hand los te krijgen. Het is onze natuur eigen om af te zwerven en weg te zwerven. We willen onze eigen weg gaan, niet beseffende de gevaren die ons omringen en gedurig bedreigen, zowel uit- als inwendig.
Onze dwaasheid komt gedurig openbaar. De Heere laat Zijn volk niet meer los. Dat mag de ziel van Gods volk weleens vernederen, als hun ogen ervoor geopend worden, en zij erbij bepaald worden hoe ellendig zij in zichzelf zijn en blijven. De zaligheid en de behoudenis van dat volk ligt in God eeuwig vast. Zij zijn naar Gods getuigenis in Zijn beide handpalmen gegraveerd en hun muren zijn steeds voor Hem.
God heeft Zijn volk liefgehad met een eeuwige liefde, en Hij zal hun liefhebben tot het einde toe. Zij worden bewaard in de kracht Gods, door het geloof, tot de zaligheid, die bereid is om geopenbaard te worden in de laatste tijd.
ds.W.C. Lamain
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 09 sep 2017 13:03

Je zit jezelf alleen maar te overschreeuwen, het gaat werkelijk nergens meer over

Bambi

Re: Doden opwekken, zieken genezen, demonen uitdrijven: geldt deze opdracht nog?

Berichtdoor Bambi » 09 sep 2017 13:25

Ik denk dat jij dezelfde grapjas bent die in 2014 onder de naam Anonymous allemaal sexistische pb's stuurde
Die persoon is toen verwijderd, heb sommige pb's bewaard als bewijs en ineens is hij online, terwijl jij online bent, te zien aan het balkje online in die pb's


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten