Marnix schreef:Mohamed heeft ex cathedra gesproken.
Bedankt voor je boeiende en sterk onderbouwde bijdrage. Je kan gaan. En dan kunnen we hier verder praten zonder telkens weer stil te moeten vallen omdat er een profeet aan het woord is die alles veel beter weet

Aangezien er geen wonderen meer gebeuren kan je wel begrijpen dat er ook geen profeten meer zijn die op wonderlijke wijze de toekomst voorspellen. Er worden tegenwoordig geen blinden de ogen geopend, geen doden opgewekt en gelovigen kunnen geen gif drinken zonder dat het hen schaadt.
Mat 1617 En hen die geloofd zullen hebben, zullen deze tekenen volgen: in Mijn Naam zullen zij demonen uitdrijven; in vreemde talen zullen zij spreken;
18 slangen zullen zij oppakken; en als zij iets dodelijks zullen drinken, zal het hen beslist niet schaden; op zieken zullen zij de handen leggen en zij zullen gezond worden.
* verwijderd door moderator: hou het netjes *
Om te weten dat wonderen hebben afgedaan die bedoeld waren om het evangelie te onderbouwen hoef je alleen maar om je heen te kijken, maar ik geef toe, ik ben nog niet heel donker Afrika doorkruist om uit te sluiten dat daar nog apostelen rondlopen.
Nee Marnix, dergelijke wonderen gebeuren niet meer, of het is vreemd dat de kranten de nieuwswaarde niet zien van doden opwekken.