stiekem vaccineren

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Nonsens
Verkenner
Verkenner
Berichten: 77
Lid geworden op: 23 okt 2017 10:02

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nonsens » 30 aug 2018 17:37

Pcrtje schreef:Degelijke riolering.


Onder andere. Ga je dat serieus menen?

Pcrtje schreef: Het is dan wel toevallig dat al die besmettingen plaatsvinden in gebieden waar men minder vaccineert.
Insinueer je nu trouewns dat polio, mazelen, rodehond en andere nare ziekten vooral in de Bijbelgordel voorkomen omdat men daar misschien weleens onhygiënischer is?


Nee, dat is geen toeval. Het is ook geen toeval dat het aantal zieken ook procentueel gezien daar nog altijd een bijzonder stuk lager ligt dan bijvoorbeeld in de Oostbloklanden.
Ik insinueer niks. Maar ik kan me wel voorstellen dat door mijn verhaal te lezen door jouw bril je denkt dat ik insinueer.

Pcrtje schreef: In een gemiddeld immunologieboek wordt uitgelegd hoe dit zit.


Goed lezen graag. Ik heb het niet over het hoe. De meeste mensen snappen ook nog wel hoe een botsing gaat. Maar dat wil niet zeggen dat ze de getallen over het aantal botsingen weten.
:D :D :D :D :D

Nonsens
Verkenner
Verkenner
Berichten: 77
Lid geworden op: 23 okt 2017 10:02

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nonsens » 30 aug 2018 17:50

Marnix schreef:Precies, de meeste besmettingen (en ook het meeste aantal slachtoffers) vindt plaats in landen waar de dekkingsgraad het laagst is. (in Europa: Italie, Roemenie, Oekraine)

In Nederland zitten we nog vlak bij de "veilige dekkingsgraad" van 95 procent dus is dat risico nog niet zo groot hoewel er in Zeeland bij een uitbraak wel een meisje stierf aan de mazelen. De cijfers zijn best duidelijk en daarmee de gevolgen als de dekkingsgraad verder daalt ook. Het is niet op basis van gevoel dat men zich daar zorgen om maakt.


Het aantal is sterk toegenomen in die landen. Is de vaccinatiegraad daar ook sterk afgenomen?

Niet alleen op gevoel, dat zeg ik ook niet. Maar het is niet alleen vaccinatie die ervoor zorgt dat mensen ziek worden.
En ik hoop dat je het met me eens bent dat aantallen van 17 en 22 nog niet echt verontrustend te noemen zijn.
:D :D :D :D :D

Yoshi

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Yoshi » 30 aug 2018 17:56

Nonsens schreef:Het aantal is sterk toegenomen in die landen. Is de vaccinatiegraad daar ook sterk afgenomen?

Ja; https://eenvandaag.avrotros.nl/item/opk ... ccinaties/

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor elburger » 30 aug 2018 19:04

Deze topic is heden ten dage weer erg actueel.
Neem de mazelen die terug schijnen te komen.
Neem de vaccinatie tegen baarmoederhalskanker.
Neem polio.
Of men het nu niet wil uit religieuze overwegingen of omdat men er geen vertrouwen in heeft, dat moet een ieder zelf weten.
Stiekem vaccineren, tja, zoals al geopperd, het komt toch eens uit.
En waarom wel een tetanusprik krijgen, en geen polioprik wil ophalen?

En hoe zit het dan met het idee vanuit een regeringspartij die stelt dat niet ingeënte kinderen maar geweigerd moeten worden uit kinderopvang plaatsen en crèches en buitenschoolse opvang?

Vanuit de ene kant bekeken kan men zeggen:"Ik wil niet dat er nog kinderen hier verblijven die niet ingeënt zijn".
Anderzijds kan men stellen dat dit een inbreuk op de privacy is en discriminatie.
Moeten er dan maar crèches komen voor in geënte en niet ingeënte kinderen?
Hoe zit het met de vluchtelingen?
Verplicht inenten?
Mag men een kind inenten als ouders dat niet willen als zij als vluchteling naar Nederland komen?
Moet je het dan stiekem doen?
Een dilemma.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Nonsens
Verkenner
Verkenner
Berichten: 77
Lid geworden op: 23 okt 2017 10:02

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Nonsens » 30 aug 2018 19:09



Ja oké, Italië is helder.
:D :D :D :D :D

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 30 aug 2018 21:14

In die anderen landen is / was de vaccinatiegraad ook lager. Na de uitbraak is die wel weer gestegen omdat de overheid daar het belang weer van ging inzien. Natuurlijk heeft het te maken met een epidemie, die zorgt voor een mogelijke uitbraak maar of die kans van slagen heeft en hoe groot de impact heeft hangt af van de dekkingsgraad. Niet voor niets had de laatste mazelenaanval alleen in Zeeland “succes”
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor irmo » 31 aug 2018 09:48

In de oostbloklanden hebben veel mensen valse papieren omdat vaccinatie wel verplicht is, maar veel mensen dat niet willen. Ook zijn artsen nogal eens omkoopbaar zodat ze wel opschrijven dat iets is gebeurd maar in het echt niet is gedaan.

Daar komen ze nu zuur van terug, want in de oekraine heerst nu een grote epidemie. 8000 mensen besmet, 40 doden. Daar zijn ze flink van geschrokken geloof ik.

Niet dat ze daar inzetten op voorlichting ofzo. Nee, die mensen moeten maar gewoon thuisblijven dan gaat het vast wel over. Tja, met zoveel onwetendheid krijg je wel een epidemie ja.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: vaccineren

Berichtdoor benefietdiner » 20 sep 2020 21:08

ARTS CARRIE MADEJ HEEFT VERONTRUSTENDE
BOODSCHAP – WERELD WORDT WAKKER!

Carrie Madej is een arts uit Nieuw Zeeland, die de wereld tracht wakker te schudden met haar onderzoek over de inhoudsstoffen van het nieuwe COVID-19 vaccin. Wat zijn de agenda’s van deze ‘pandemie’? Hoe komt het dat er wereldwijd artsen, wetenschappers, en burgerjournalisten ons met onthullende feiten van de ene verontwaardigde verbazing in de andere doen vallen? De race om het vaccin lijkt niet te stoppen. Maar de hamvraag is: WAT willen de machtshebbers straks inspuiten in uw en mijn lichaam? En gaat het allemaal nog veel verder dan we zouden kunnen vermoeden?

De onderstaande informatie van Dr. Madej zou ons allemaal aan het denken moeten zetten. Met dank aan Ron Bakker voor de Nederlandse ondertiteling.




Bron: https://stichtingvaccinvrij.nl/arts-car ... dt-wakker/

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Prisma23 » 20 sep 2020 21:17

Nu begrijp ik eindelijk wat er met de uitdrukking "dom blondje" wordt bedoeld. :lol:

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: vaccineren

Berichtdoor Marnix » 21 sep 2020 07:30

benefietdiner schreef:ARTS CARRIE MADEJ HEEFT VERONTRUSTENDE
BOODSCHAP – WERELD WORDT WAKKER!


Carrie Madej is een arts uit Nieuw Zeeland, die de wereld tracht wakker te schudden met haar onderzoek over de inhoudsstoffen van het nieuwe COVID-19 vaccin. Wat zijn de agenda’s van deze ‘pandemie’? Hoe komt het dat er wereldwijd artsen, wetenschappers, en burgerjournalisten ons met onthullende feiten van de ene verontwaardigde verbazing in de andere doen vallen? De race om het vaccin lijkt niet te stoppen. Maar de hamvraag is: WAT willen de machtshebbers straks inspuiten in uw en mijn lichaam? En gaat het allemaal nog veel verder dan we zouden kunnen vermoeden?

De onderstaande informatie van Dr. Madej zou ons allemaal aan het denken moeten zetten. Met dank aan Ron Bakker voor de Nederlandse ondertiteling.


onzinfilmpje

Bron: https://stichtingvaccinvrij.nl/arts-car ... dt-wakker/


Oh zucht. Kom je weer met een linkje nepnieuws....met allemaal
beweringen zonder onderbouwing en dingen die overduidelijk onjuist zijn. Kan er geen mod-knopje komen voor fake news hier zodat het gewoon weer verwijderd wordt...?

https://www.bbc.com/news/53525002
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

paulus777
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2019 08:23

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor paulus777 » 22 sep 2020 09:44

Ik weet niet of het hier al aan de orde is geweest, maar is men op hoogte dat er cellen van geaborteerde baby's in vaccinaties
aanwezig is?
Of topic..... nee toch?
En nee, dit is geen fake news, zie link hieronder van de Ned. Ver. Kritisch Prikken.
https://www.nvkp.nl/veelgestelde-vragen ... n-vaccins/

Men benoemt het daar als volgt
"ja, oorspronkelijk is het van een geaborteerde baby (1), maar het is doorgekweekt cel materiaal.

Wat???!!
Waarom ben ik daar pas achter gekomen. Hoe is dat mogelijk dat ik dit nooit geweten heb?
Waarom is dat nooit openlijk verteld??
Zou het zo zijn, dat er dan weerstand zou zijn?
Reken maar!!!
En nu komt het..... het zou ook cel materiaal van dieren kunnen zijn, alleen dit is veel duurder.......
Het gaat er namelijk om dat het lichaam de stoffen die in de vaccinatie zitten niet afstoten.
Iets in die richting, het is voor mij niet relevant waarom deze cellen van een geaborteerde baby erin zitten.
Het feit dat het erin zit maakt dat ik mij zeer ongemakkelijk voel.
Ik heb in het verleden vaccinaties gehad met dit cel materiaal erin.....

Het is mij nooit verteld, ook mijn ouders niet.
Ik vind dat dit soort informatie verteld moet worden, voordat je een vaccinatie krijgt.
Ze doen dit al jaren. Dus ik heb het al een keer ingespoten gekregen, meerdere malen.
U ook, die vaccinaties in het verleden heeft gekregen.

Om deze reden!! Geen vaccinatie voor mij meer.
Liever sterf ik vandaag, dan dat ik het de volgende keer bewust(!!) laat inspuiten.
En dit is geen grootspraak, want ik voel afschuw en alles in mij zegt "NEE".
Wat zal ik de HEERE straks moeten zeggen, als ik het bewust dit keer laat inspuiten??

Ik voel me belazerd door de vaccinatie industrie.

1)
Ik benoem een baby in de baarmoeder een baby, en geen foetus.
Heel naar woord, koud,en afstandelijk.
Als het gewenst is zegt men tegen een vrouw niet "hoe is het met de foetus in de buik?"
Nee je zegt "hoe is het met de baby in de buik?"

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 22 sep 2020 11:18

“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Pcrtje » 22 sep 2020 20:00

Hee, we hebben d'r weer eentje. Welkom op het forum, Paulus777.

paulus777 schreef:Ik weet niet of het hier al aan de orde is geweest, maar is men op hoogte dat er cellen van geaborteerde baby's in vaccinaties
aanwezig is?
Nou, bij sommige is daar ooit wel gebruik van gemaakt. Maar als je deze lijn consequent wilt doortrekken kun je niets meer doen. Zie verder ook dit Refowebantwoord.

paulus777 schreef:Wat???!!
Waarom ben ik daar pas achter gekomen. Hoe is dat mogelijk dat ik dit nooit geweten heb?
Waarom is dat nooit openlijk verteld??
Nou, omdat een mens nou eenmaal niet alles kan weten en te horen kan komen. Dit soort informatie is gewoon vrijelijk te vinden, hoor. Maar het gaat om bepaalde vakinformatie die voor leken niet altijd even goed te vinden is. Sinds de komst van het internet is dat wel een stuk gemakkelijker geworden.

paulus777 schreef:Iets in die richting, het is voor mij niet relevant waarom deze cellen van een geaborteerde baby erin zitten.
Het feit dat het erin zit maakt dat ik mij zeer ongemakkelijk voel.
Ik heb in het verleden vaccinaties gehad met dit cel materiaal erin....
Zo zit het dus niet per se, hè. Dat er ooit van foetaal materiaal gebruik gemaakt is, betekent niet dat er in élk vaccin materiaal van foutussen zit.
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: vaccineren

Berichtdoor gravo » 22 sep 2020 23:08

benefietdiner schreef:ARTS CARRIE MADEJ HEEFT VERONTRUSTENDE
BOODSCHAP – WERELD WORDT WAKKER!


Tot nu toe is de methode die ik altijd hanteer jegens boodschappen als deze waterdicht en betrouwbaar gebleken.

Als ik dit soort alarmerende sensatie-berichten lees (of hoor) heb ik mijn oordeel direct geheel en al klaar.
Door de vorm en inhoud hoef ik er verder niet meer over na te denken:

De inhoud is klinkklare nonsens, lachwekkend en grotesk!

Mocht iemand nog tegenstribbelen of mij van ondoordachtheid of arrogantie beschuldigen...
...jammer, maar ik blijf bij dit oordeel.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor irmo » 22 sep 2020 23:20

Gravo, kun je me aub ff helpen en vertellen wat er met je gebeurd is? Dit is al de tweede keer in een week dat ik het met je eens ben, wat voor leuks heb je op? :mrgreen: :wink:


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten