stiekem vaccineren

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 01 apr 2018 10:39

Johan100 schreef:google eens op 'overlijden aan vaccinatie'.


AMSTERDAM - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft consultatiebureaus opgedragen om een bepaald vaccin buiten gebruik te stellen, nadat in anderhalve week tijd drie baby's overleden die met het middel waren ingeënt. Dat meldt GezondNU.nl.
https://www.nu.nl/gezondheid/2116933/dr ... nting.html
etc.

In anderhalve week tijd drie baby's! Daar wordt geen schande van gesproken?
Mohamed, drie baby's de dood ingejaagd........in anderhalve week tijd......
Een middel van God, Moestuin? Denk eens eerlijk na.


Post hoc, ergo proctor hoc.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1925
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Pcrtje » 01 apr 2018 11:18

Johan100 schreef:Dit artikel heeft het over 5 procent van de gevallen waarbij vaccinaties niet werken, wat overeenkomt met de cijfers die het RIVM geeft. Dit artikel heeft het over Gevaccineerde patiënt blijkt oorzaak mazelenuitbraak , dus.....
Tja, dus wat..? Gevaccineerd zijn betekent wel dat je soms nog drager kunt zijn van ziekteverwekkers.

Johan100 schreef:google eens op 'overlijden aan vaccinatie'.
Johan, je onderbouwing vind ik merkwaardig. Iedereen plemt zonder na te denken allerlei onzin op het internet. Het is zaak om informatie van betrouwbare bronnen te gebruiken en niet zomaar iets van Google te nemen of nieuwswebsites te vertrouwen die uitgaan van complottheorieën, zoals Ninefornews die dat zélf vermeldt op 'r website (zie hier).

Johan100 schreef:En al de bijwerkingen van vaccinaties, en baby's die overlijden aan vaccinaties.
Etc.
Al die artikelen die kritisch zijn worden natuurlijk weggezet als onzin, want dat mag natuurlijk niet.

AMSTERDAM - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft consultatiebureaus opgedragen om een bepaald vaccin buiten gebruik te stellen, nadat in anderhalve week tijd drie baby's overleden die met het middel waren ingeënt. Dat meldt GezondNU.nl.
https://www.nu.nl/gezondheid/2116933/dr ... nting.html
etc.

In anderhalve week tijd drie baby's! Daar wordt geen schande van gesproken?
Mohamed, drie baby's de dood ingejaagd........in anderhalve week tijd......
Een middel van God, Moestuin? Denk eens eerlijk na.
Er waren inderdaad drie sterfgevallen van baby's na inentingen met Prevenar. Het RIVM heeft toen het vaccineren met Prevenar stopgezet maar het gebruik is na uitgebreid onderzoek door o.a. onafhankelijke commissies weer voortgezet omdat er geen relatie tussen het vaccin en de drie overlijdens blijkt te bestaan. Het Medisch Contact - een uitgave van het KNMG voor zorgverleners - meldt dat hier en het heeft tevens in kranten gestaan, zoals de Volkskrant (hier).

De bijwerkingen van vaccins zijn veelal onschuldig en wegen echt niet op tegen het enorme leed dat ermee bespaard kan worden. Ja, er overlijden wereldwijd jaarlijks enkele mensen aan vaccins, maar vaccins hebben honderden-miljoenen overlijdens voorkomen.
"Een libelle zweeft over het water..."

Yoshi

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Yoshi » 01 apr 2018 11:21

mohamed schreef:Mensen die hun kinderen weigeren te laten vaccineren zijn een gevaar voor de volksgezondheid en ik vind dat ze vervolgd moeten worden.

Ik weet dat JG die een bloedtransfusie voor hun kind weigeren zelfs wanneer dat levensreddend is (tijdelijk) uit hun ouderlijke macht worden gezet door de staat. En niet zelden vinden de ouders dat een hele opluchting. Zo kunnen ze namelijk nog wel binnen hun geloofsgemeenschap blijven en is het leven van hun kind toch gered.

Gebruikersavatar
Teus
Majoor
Majoor
Berichten: 2406
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:14

Re: stiekem vaccinere

Berichtdoor Teus » 01 apr 2018 12:43

Johan100 schreef:

Het punt voor mij is of men zijn volledige vertrouwen op vaccinaties stelt en buiten het vertrouwen in God om vaccineert.
Als het wetenschappelijk bewezen werkt, ik zeg niet dat het geen middel van God kan zijn om ziektes te voorkomen.

Ik zeg niet dat als je niet gevaccineerd bent en op God vertrouwd je niet ziek kan worden, maar als je wel gevaccineerd bent kan je ook ziek worden.


God kan vele middelen gebruiken om Zijn kinderen dichter tot zich te krijgen, ook ziekte.
Ik probeer er op te vertrouwen, bid en strek me er naar uit het niet te krijgen. Ik laat me niet inenten omdat ik niet weet of ik het wel krijg.
Ten diepste, in mijn beleving, gaat het er niet om of ik het wel of niet krijg maar. Het gaat er mij om als ik het krijg, dat ik dan ook het vertrouwen mag hebben dat God me er doorheen helpt en Hem niet uit het hart verlies, als ik ziek word. Dat ik het verlangen heb te weten waarom, omdat alles moet medewerken ten goede voor een ieder die Jezus lief heeft. Ik weet dat wanneer God het niet wil dat ik ziek word dan gebeurt het ook niet. Ik probeer erop te vertrouwen dat het goed is wat Hij doet.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

mohamed

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor mohamed » 01 apr 2018 15:49

mohamed schreef:Mensen die hun kinderen weigeren te laten vaccineren zijn een gevaar voor de volksgezondheid en ik vind dat ze vervolgd moeten worden.

Yoshi schreef:Ik weet dat JG die een bloedtransfusie voor hun kind weigeren zelfs wanneer dat levensreddend is (tijdelijk) uit hun ouderlijke macht worden gezet door de staat. En niet zelden vinden de ouders dat een hele opluchting. Zo kunnen ze namelijk nog wel binnen hun geloofsgemeenschap blijven en is het leven van hun kind toch gered.

Vrijheid van religie mag nooit een vrijbrief worden om je naasten te beschadigen en in de praktijk draait het daar vaak wel op uit. Zo vind ik het ook van de zotte dat men in Nederland kinderen mag verminken door de besnijdenis en dieren mag offeren omwille van de vrijheid van religie. Al die arme schapen die op brute wijze de keel wordt doorgesneden omwille van de religie van een stel barbaren. Misselijkmakend vind ik het, maar o wee als we die arme joden, moslims en refo's toch voor het hoofd stoten! #-o

mohamed

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor mohamed » 01 apr 2018 15:58

mohamed schreef:Zo te zien betreft het lang niet alleen refo's die hun kinderen ziek maken en/of de dood injagen...

Johan100 schreef:Mohamed, refoweb hooligan, zit eens niet zo te raaskallen, en discussieer gewoon eens op een waardige manier, en kom met feiten.
Je stormt ongenuanceerd als een olifant door een porseleinkast, ooit wel eens gehoord van vertrouwen in God?

Wat breken kan zal gebroken worden en ik ga niet alleen door het porselein, ik kiep de kasten om!

Ik heb een broertje dood aan lieden die hun religie misbruiken om de feiten te omzeilen, daarmee verloochen je de waarheid en dus ook je geloof daarin.

Vertrouwen in God heb ik, daarom gebruik ik mijn hersens en wantrouw ik mensen zoals jij.

Herman16

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Herman16 » 02 apr 2018 17:43

Hallo
Ik lees al enige tijd mee maar wil over dit onderwerp toch graag een reactie geven.

..." Elke arts, wetenschapper, overheidsmedewerkers die meent dat vaccins veilig zijn, vragen we om een harde link of harde folie. Wereldwijd vragen duizenden ouders én artsen de verschillende overheidsinstanties al jaren om wetenschappelijk bewijs, maar tot op heden is dit zonder succes....."

Wist u dat:
- Vaccins niet getest worden op kankerverwekkende eigenschappen.Ook niet op de mogelijkheid dat er genetische mutaties! of ontwikkelingsstoornissen kunnen ontstaan als gevolg van de inhoudsstoffen van vaccins.
- Vaccins naast verzwakte of gedode micro-organismen ook aluminiumzouten bevatten, toxische chemicaliën, dierlijk erfelijk materiaal, dus dierlijk DNA , van kippeneiwit of apennieren ( polio !!!) bijv.
- Vaccins hierdoor hersenontsteking en permanente hersenbeschadigingen kunnen veroorzaken zoals epilepsie.
- Dat sommige vaccins gekweekt worden op menselijke cel-lijnen van geaborteerde foetussen!

-Overheden zijn ervan op de hoogte dat vaccins zeer veel ongewenste neveneffecten hebben maar lichten het publiek hierover NIET in.

Het RIVM heeft absoluut geen goede bedoelingen met ons.
En dat vaccins een zegen van God zouden zijn....ik zie dit inmiddels helemaal niet ( meer) zo!

Ook niet gezien het feit dat de winst op vaccins fenomenaal is.
In 2012 bedroeg de omzet $ 12.250.000.000. :shock:

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Origenes » 02 apr 2018 18:12

Herman16 schreef:Dat sommige vaccins gekweekt worden op menselijke cel-lijnen van geaborteerde foetussen!

Dit heeft in 2013 al in de vragenrubriek gestaan. Wellicht goed om te lezen.

De dubieuze oorsprong van celmateriaal wordt bevestigd maar dat wordt wel gerelativeerd (!) met een beroep op resultaten van proeven op gevangenen in Auschwitz die nuttig zijn geweest voor de farmaceutische industrie en waar we ook van profiteren. Klinkt allemaal heel erg bizar!
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/206 ... ccinaties/
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]

Herman16

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Herman16 » 02 apr 2018 18:34

Dankjewel!
Ben nieuw hier dus heb niet alles gelezen ;)

Gedééltelijk ben ik het met hr. Boeiinga eens...
Een bepaald BMR vaccin is gekweekt op de WI-38 cellijn.
Die cellen zitten uiteraard niet in het vaccin, wél het DNA, met alle mogelijke gevolgen van dien..

Proeven op gevangenen in concentratiekampen zijn mij ook bekend.
Tijdens W.O 2 werden er ook proeven gedaan met besmette teken, dus met de Borrelia-bacterie die de ziekte van Lyme veroorzaakt...
Door een handlanger van Hitler, Erich Traub, die zelf ook een jood was.
Echt bizar.

P.S. ook via vaccins is deze bacterie overdraagbaar.

Daarom:" neem geen deel aan de onzichtbare werken der duisternis maar ontmasker hen..."
Vaccinaties, Lyme, HAARP, enz.... :(
Laatst gewijzigd door Herman16 op 02 apr 2018 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1925
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Pcrtje » 02 apr 2018 18:51

Herman16 schreef:..." Elke arts, wetenschapper, overheidsmedewerkers die meent dat vaccins veilig zijn, vragen we om een harde link of harde folie. Wereldwijd vragen duizenden ouders én artsen de verschillende overheidsinstanties al jaren om wetenschappelijk bewijs, maar tot op heden is dit zonder succes....."
Je geeft een citaat, maar je vertelt er niet bij van wie dit citaat is. Wat is je bron? En heb je zelf al eens gekeken in de wetenschappelijke literatuur voor bewijs tegen deze claim?

Herman16 schreef:- Vaccins niet getest worden op kankerverwekkende eigenschappen.Ook niet op de mogelijkheid dat er genetische mutaties! of ontwikkelingsstoornissen kunnen ontstaan als gevolg van de inhoudsstoffen van vaccins.
Er zijn hiernaar talloze onderzoeken gedaan. Het nadeel is echter dat de meeste wetenschappelijke literatuur niet toegankelijk is voor leken, en als ze dat wel is dan is ze vaak niet gemakkelijk leesbaar. Ik heb zelf even voor je gezocht, je zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met dit artikel. <-- klik op linkje.

Herman16 schreef:- Vaccins naast verzwakte of gedode micro-organismen ook aluminiumzouten bevatten, toxische chemicaliën, dierlijk erfelijk materiaal, dus dierlijk DNA , van kippeneiwit of apennieren ( polio !!!) bijv.
Dierlijk DNA is niet schadelijk maar wordt direct afgebroken in het lichaam. Aluminiumzouten klinken heel eng, maar zijn in de hoeveelheden die in vaccins gebruikt worden onschadelijk op zowel de korte als de lange termijn (bron, klik hier). Toxische chemicaliën is erg breed. Kun je specifieke namen van stoffen geven?

Herman16 schreef:- Vaccins hierdoor hersenontsteking en permanente hersenbeschadigingen kunnen veroorzaken zoals epilepsie.
Er zijn enkele zeer zeldzame gevallen gemeld. De nadelen van niet-vaccineren (epidemieën, levenslange beperkingen, overlijden) zijn vele malen groter dan het kleine aantal allergische reacties op vaccinsbestandsdelen.

Herman16 schreef:- Dat sommige vaccins gekweekt worden op menselijke cel-lijnen van geaborteerde foetussen!
Zie de bijdrage van Origenes.

Herman16 schreef:-Overheden zijn ervan op de hoogte dat vaccins zeer veel ongewenste neveneffecten hebben maar lichten het publiek hierover NIET in.
Dat neigt naar complotdenken. Heb je een bron hiervoor?

Herman16 schreef:Het RIVM heeft absoluut geen goede bedoelingen met ons.
En dat vaccins een zegen van God zouden zijn....ik zie dit inmiddels helemaal niet ( meer) zo!
Waarom denk je dat het RIVM niet het goede met ons voor heeft? En waarom zie je vaccins niet meer als een zegen Gods?

Herman16 schreef:Ook niet gezien het feit dat de winst op vaccins fenomenaal is.
In 2012 bedroeg de omzet $ 12.250.000.000. :shock:
Weet je hoeveel het de samenleving scheelt dat er geen grote epidemieën en geen grote sterften meer zijn? Lage zorgkosten, minder ziekteverzuim, minder arbeidsongeschiktheid, enz. enz. Als je het dan toch financiële uitkomstmaten wilt gebruiken, wees dan eerlijk en kijk ook naar de voordelen van vaccineren.
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23581
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2018 19:08

Johan100 schreef:Mohamed, refoweb hooligan, zit eens niet zo te raaskallen, en discussieer gewoon eens op een waardige manier, en kom met feiten.
Je stormt ongenuanceerd als een olifant door een porseleinkast, ooit wel eens gehoord van vertrouwen in God?

Dit
artikel heeft het over 5 procent van de gevallen waarbij vaccinaties niet werken, wat overeenkomt met de cijfers die het RIVM geeft.
Dit artikel heeft het over Gevaccineerde patiënt blijkt oorzaak mazelenuitbraak , dus.....
En al de bijwerkingen van vaccinaties, en baby's die overlijden aan vaccinaties.
Etc.
Al die artikelen die kritisch zijn worden natuurlijk weggezet als onzin, want dat mag natuurlijk niet.

Je hebt het nu over drie overlijdensgevallen in pakweg 30 jaar, wat natuurlijk erg is.
Maar vergelijk dat eens met het aantal overlijdensgevallen van mensen die wel gevaccineerd zijn.


En als iemand die zich niet laat inenten last van zijn hart krijgt gaat hij naar de dokter, als die hem naar het ziekenhuis doorverwijst gaat hij naar het ziekenhuis en moet hij geopereerd worden, dan laat hij zich opereren. Vertrouwt zo iemand dan niet op God? Natuurlijk wel. Vaccinatie en andere medische behandelingen sluiten dat helemaal niet uit. En wat denk je van alle christenen die zixh wel inenten? Vertrouwen die daarom niet op God? Inemten en op Hem vertrouwen is net als andere medische behandelingen, helemaal geen tegenstelling. We mogen gebruik maken van moderne (medische) middelen die we van Hem krijgen.

Het is een feit dat door vaccinatie allerlei ziekten zijn uitgeroeid of nauwelijks meer impact hebben waar ze dag vroeger wel hadden. De feiten zijn wat dat betreft heel duidelijk. Dat er relatief weinig inbraken en doden zijn nu komt omdat de rest van Nederland zich wel laat inenten en er dus weinig uitbraken zijn. Daarnaast mag men niet inenten omdat men dat tegenover op God vertrouwen zet, maar als er toch een besmetting is spoedt men vervolgens wel naar het ziekenhuis waar door die zelfde goede medische zorg vaak het leven van de zieken wel wordt gered itt tot vroeger.
Laatst gewijzigd door Marnix op 02 apr 2018 19:20, 2 keer totaal gewijzigd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Johan100 » 02 apr 2018 19:09

Johan100 schreef:google eens op 'overlijden aan vaccinatie'.


AMSTERDAM - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft consultatiebureaus opgedragen om een bepaald vaccin buiten gebruik te stellen, nadat in anderhalve week tijd drie baby's overleden die met het middel waren ingeënt. Dat meldt GezondNU.nl.
https://www.nu.nl/gezondheid/2116933/dr ... nting.html
etc.

In anderhalve week tijd drie baby's! Daar wordt geen schande van gesproken?



Pcrtje schreef:
Johan, je onderbouwing vind ik merkwaardig. Iedereen plemt zonder na te denken allerlei onzin op het internet.

Ik vind jouw opmerking merkwaardig. 'Iedereen plempt zonder nadenken allerlei onzin op internet'. Geloof je in complotten of zo?
Als ik dat artikel van nu.nl niet serieus kan nemen, wat dan wel? Dat is toch gewoon een nieuwsbericht met feiten?
Moet ik jou wel op je mooie ogen geloven, want jij beweert toch ook allerlei dingen, of val jij niet onder die 'iedereen'?
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Johan100 » 02 apr 2018 19:12

Marnix schreef:En als iemand die zich niet laat inenten last van zijn hart krijgt gaat hij naar de dokter, als die hem naar het ziekenhuis doorverwijst gaat hij naar het ziekenhuis en moet hij geopereerd worden, dan laat hij zich opereren.
Dat is wat anders dan God voor willen zijn.

Marnix schreef:Het is een feir dat door vaccinatie allerlei ziekten zijn uitgeroeid of nauwelijks meer impact hebben waar ze dag vroeger wel hadden. De feiten zijn wat dat betreft heel duidelijk.
Ik zie die feiten niet.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1925
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Pcrtje » 02 apr 2018 19:17

Johan100 schreef:Ik vind jouw opmerking merkwaardig. 'Iedereen plempt zonder nadenken allerlei onzin op internet'. Geloof je in complotten of zo?
Als ik dat artikel van nu.nl niet serieus kan nemen, wat dan wel? Dat is toch gewoon een nieuwsbericht met feiten?
Als je nog eens naar mijn bericht kijkt kun je zien dat ik het had over Ninefornews, niet over nu.nl.

En waarom ga je niet in op mijn tegenwerping? Nu.nl kun je serieus nemen, maar het enige dat het nieuwsbericht op nu.nl stelt is dat er een tijdelijke stopzetting van dat vaccin was in verband met drie overlijdens in korte tijd. Toen er daarna onderzoek gedaan was en werd vastgesteld dat er geen relatie was met het vaccin werd het weer hervat. Dat heeft vast ook op nu.nl gestaan. Kun je daar nog op ingaan?

Johan100 schreef:Moet ik jou wel op je mooie ogen geloven, want jij beweert toch ook allerlei dingen, of val jij niet onder die 'iedereen'?
Toevallig werk ik dagelijks in de gezondheidszorg, dus je hoeft me niet op mijn mooie ogen te geloven maar op het feit dat ik hierover aan vakkennis beschik.
"Een libelle zweeft over het water..."

Herman16

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Herman16 » 02 apr 2018 19:28

Pcrtje schreef:Je geeft een citaat, maar je vertelt er niet bij van wie dit citaat is. Wat is je bron? En heb je zelf al eens gekeken in de wetenschappelijke literatuur voor bewijs tegen deze claim?

Zoals in het citaat vermeld staat zíjn er geen bewijzen die aantonen dat vaccins veilig zijn.

Er zijn hiernaar talloze onderzoeken gedaan. Het nadeel is echter dat de meeste wetenschappelijke literatuur niet toegankelijk is voor leken, en als ze dat wel is dan is ze vaak niet gemakkelijk leesbaar. Ik heb zelf even voor je gezocht, je zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met dit artikel. <-- klik op linkje.

De toxische adjudvants dringen moeiteloos door de bloed-hersenbarriere en nestelen zich in zenuwcellen. Beschadigde enzymen , dóór deze toxische stoffen, verhinderen het afbreken van deze stoffen waardoor ze zich opstapelen bij iedere volgende vaccinatie.
Autisme is explosief gestegen NA het steeds maar vroeger vaccineren van kleine baby's
Hun bloed-hersenbarriere is extra doorlaatbaar.
Kom niet aan met de stelling dat vaccins geen autisme veroorzaken.



Autism:
Oleske, J. "Elevated rubeola [measles] titers in autistic children." Abstract
presented by D. Zecca and Dr. Graffino at an NIH meeting (September 23, 1997). As
quoted by Richard Gallup in "Autism and autoimmunity."
http://www.chiroweb.com/archives/18/14/10.html (April 15, 2002.)
Fudenberg, H.H. "Dialysable lymphocyte extract (DlyE) in infantile onset
autism: a pilot study." Biotherapy 1996; 9:143-147.
Gupta, S. "Immunology and immunologic treatment of autism." Proceedings
of the National Autism Association, Chicago 1996: 455-460.
Wakefield, A.J., et al. "Ileal-lymphoid-nodular hyperplasia, non-specific colitis,
and pervasive developmental disorder in children." Lancet 1998; 351:637-641.
Yazbak, F.E. "Autism: Is there a vaccine connection? Part I. Vaccination after
delivery." 1999. http://www.garynull.com/documents/autism99b.htm
Yazbak, F.E. "Autism: Is there a vaccine connection? Part II. Vaccination
around pregnancy." 1999. http://www.garynull.com/documents/autism99b2.htm
Yazbak, F.E. "Autism: Is there a vaccine connection? Part III. Vaccination
around pregnancy, the sequel." 2000. http://www.garynull.com/documents/autism99b3.htm
"Autism: Present Challenges, Future Needs -- Why the Increased Rates?"
Government Reform Committee Hearing, Washington, DC. (April 6, 2000.)
"Autism: Why the Increased Rates? A One-Year Update." Government
Reform Committee Hearing, Washington, DC. (April 25-26, 2001.)
"The Autism Epidemic: Is the NIH and CDC Response Adequate?"
Government Reform Committee Hearing, Washington, DC. (April 18, 2002.)

De lijst is nog veel langer maar goed...

.
Dierlijk DNA is niet schadelijk maar wordt direct afgebroken in het lichaam. Aluminiumzouten klinken heel eng, maar zijn in de hoeveelheden die in vaccins gebruikt worden onschadelijk op zowel de korte als de lange termijn (bron, klik hier).

Afgebroken? Hoe denk je dat AIDS in de wereld is gekomen! Door het poliovaccin dat gekweekt is op apennieren

Toxische chemicaliën is erg breed. Kun je specifieke namen van stoffen geven?

Aluminiumzouten, Formaldehyde, Squaleen, Tiomersal ( of Timerosal) soms anti-vries.

Er zijn enkele zeer zeldzame gevallen gemeld. De nadelen van niet-vaccineren (epidemieën, levenslange beperkingen, overlijden) zijn vele malen groter dan het kleine aantal allergische reacties op vaccinsbestandsdelen.

Zie de bijdrage van Origenes.

Dat neigt naar complotdenken. Heb je een bron hiervoor?

Waarom denk je dat het RIVM niet het goede met ons voor heeft?

geld, geld, geld.

En waarom zie je vaccins niet meer als een zegen Gods?

Het is niet te bedoeling dat we ons lichaam vergiftigen met genoemde stoffen. Ons lichaam us een tempel en daar dienen we verantwoordelijk mee om te gaan. Ons eigen afweersysteem, huid en slijmvliezen, worden omzeilt en de vaccins met giftige stoffen worden rechtstreeks in de bloedbaan gespoten.


Weet je hoeveel het de samenleving scheelt dat er geen grote epidemieën en geen grote sterften meer zijn? Lage zorgkosten, minder ziekteverzuim, minder arbeidsongeschiktheid, enz. enz

????? pardon ????
Lage zorgkosten??
Ongelofelijk veel auto-immuunziekten, Diabetes, Astma, Allergieën, Autisme, ADD, Alzheimer, heel veel chronische aandoeningen , M.S. dementie, wiegendood enz enz zijn ervoor in de plaats gekomen.
En ja, daardoor kun je levenslang afhankelijk zijn van medicatie.
En dáár gaat het ook om.
Big Pharma is watching us!


Besmettelijke ziekten waren al met 90% afgenomen toen er met vaccineren werd begonnen.
Verbeterde hygiëne en dus een veel beter natuurlijk immuunsysteem is de beste verdediging.
Kinderziekten zijn juist bedoeld het immuunsysteem van kinderen te trainen.
50 jaar geleden was Mazelen een kinderziekte die ieder kind doormaakte.
Tegenwoordig ga je er, volgens het RIVM , dood aan......


. Als je het dan toch financiële uitkomstmaten wilt gebruiken, wees dan eerlijk en kijk ook naar de voordelen van vaccineren.


Voordelen ?
Aiids, kanker, Alzheimer enz enz zijn er voor in de plaats gekomen ( dóór vaccins dus)
Laatst gewijzigd door Herman16 op 02 apr 2018 19:57, 8 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten